понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання прозою на 8 березня

«Красива жінка»
Красива жінка черпає нові сили з бід, посміхається під час стресу і стає сильнішою за допомогою молитви і надії. Ти — ця красива жінка! І бажаю тобі завжди залишатися такою ж чарівною і сильною. З 8 березня!


«Дорогий дружині»
Дорога, дозволь привітати тебе з 8 березня. Ти опромінюєш мене своєю любов'ю і ніжністю завжди, ти сама турботлива і найкраща жінка у світі. Краса твоя не зрівняється ні з чим, доброта твоя не знає меж, ти мила і привітна, ти ідеальна. Я готовий повторювати це завжди тому, що ти тільки моя! Кохана, з святом!


«Побажання для сестри»
Мила моя сестричка-очаровашка, з 8 Березня тебе! Нехай тебе поцілує з теплом кожен сонячний промінчик, нехай тебе з ніжністю обійме свіжий вітерець, а всі квіти сьогодні стануть розкішним килимом, по якому ти підеш за яскравою і радісного життя. Нехай всі невдачі та успіхи дістануться тобі, даруючи насолоду перемог і добрих відкриттів!


«Вітаю Вас з 8 березня!»
( Ім'я співробітниці ), вітаю Вас з 8 березня. Нехай у цей весняний і сонячний день Вас оточують лише прекрасні люди, які подарують Вам море щастя і океан уваги. Нехай в цей день збудуться Ваші найзаповітніші мрії! Зі святом!


«Побажання для коханої жінки»
Одного разу, в самий прекрасний і світлий день, я зустрів тебе – і все змінилося. Життя засяяла, заіскрилася новими квітами і фарбами, і багато чого в ній я побачив і дізнався завдяки тобі. Сьогодні, 8 Березня – я дарую тобі всю ніжність і пристрасть, всі найкращі почуття і слова, як лише маленьку частину своєї вдячності за те, що ти є!


«Я зустрів одну дівчину...»
Привіт. Не знаю, чи варто саме в цей день говорити тобі про це... загалом... я зустрів одну дівчину. І відразу ж у неї закохався! Вона така чарівна, розумна, позитивна, з відмінним почуттям гумору, і саме ця дівчина зараз читає моє смс :) Зі святом, з 8 березня тебе, красуня, нехай все в тебе буде добре!


«Привіт, сонечко!»
Привіт, сонечко! Нехай зараз ти далеко від мене, але одна лише думка про тебе гріє мене набагато більше, ніж промені справжнього Сонця! Чекаю - не дочекаюся, коли ми знову побачимось. З святом тебе, з 8 березня, кохана!


«Милі наші жінки»
Ви — прекрасні дочки,
Ви — чиїсь сестри,
Ви — палкі коханки,
Ви — дорогі дружини,
Ви — дбайливі матері,
Ви — наш джерело сили,
Ви — милі наші жінки!
З святом вас, з 8 березня!


«Улюбленої дочки»
Доню, з 8 березня тебе! Нехай у цей чудовий весняний день тебе чекають одні лише радісні і незабутні емоції. Хай щастя переслідує тебе по життю завжди. З чудовим святом, з міжнародним жіночим днем, дорога!


«Подруга, вітаю тебе!»
Подруга, вітаю тебе з самим довгоочікуваним жіночим святом – 8 березня! Нехай цей день стане для тебе радісним і щасливим! Нехай не змовкають чоловічі компліменти, а на душі буде по-весняному тепло від щирих і ніжних слів!


«Настав 8 березня»
Мама, привіт! Настало 8 березня — на вулиці щосили світить сонечко, а я тобі бажаю, що сонце завжди світило теплими променями у тебе в душі, щоб ти ніколи не хворіла і далі радувала нас своїм оптимізмом і променистою посмішкою! Зі святом!


«Бог першим створив чоловіка»
Бог першим створив чоловіка... але... Він хотів створити щось краще :) Вгадай, кого? Він створив жінку, яка сьогодні святкує своє свято - 8 березня! Вітаю!
Прикольна відкритка на 8 березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий