понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня для мами

«Краще за всіх, звичайно, мама!»
Як багато жінок є на світі,
Але лише одна – рідніше всіх.
Тобі будь-який малюк відповість,
З посмішкою дивлячись знизу вгору,

Що краще за всіх, звичайно, мама!
Скажу я матусі люблячи,
Була і будеш самої-самої.
Рідна, зі святом тебе!


«Матусі з 8 березня»
Найближча людина,
Найкраща з жінок!
Будь ти щаслива навік,
І в любові – не менше.

Мама, нехай твої мрії
Збудуться, рідна!
У день 8 березня ти
Сама крута!


«Я бажаю тобі здоров'я»
Сьогодні маму вітаю,
Тобі здоров'я я бажаю,
Восьме березня настало –
Воно поклало початок

Весняним дням і красі,
Твоєї чудової доброті.
Нехай збудуться твої мрії,
Такий же залишайся ти!


«Сонце нехай у віконце світить»
Мама, з святом! Весна
Пробудилася від сну.
Сонце нехай у віконце світить
І зморшок не помітить.

Нехай буде здоров'я багато,
Не торкнулася щоб тривога,
Нехай оточують хороші люди
І нехай завжди так буде!


«Мамі від дочки»
Матусю кохана,
Зі святом тебе!
Самою счастливою
Будь ти у мене!

У жіноче свято хочеться
Щастя побажати!
Все хай здійсниться,
І не сумувати!


«Любій матусі»
Восьме березня – свято цей,
Він найкращий у цілому світі!
Сьогодні буду вітати,
Любій матусі бажати –

Нехай завжди тобі везе,
Хай тебе удача чекає,
Живи з посмішкою на вустах,
Нехай невідомий буде страх!


«8 березня у двері стукає»
Восьме березня у двері стукає,
І радість тут – на жіночих обличчях,
В душі у кожної – чеканні,
Надія на кохання, вниманье.

А я хочу привітати маму,
Ти залишайся доброї самої,
І далі людям помагай,
І все вийде - ти знай!


«Нехай кожна хвилина радість дарує»
Мамусю рідна, хай жіночий день тобі
Величезна удача посміхнеться,
Нехай збудеться в красивій і радісної долі
Все те, що щастям у людей зветься!

Нехай все, що ти бажаєш, збувається негайно,
Нехай кожна хвилина радість дарує,
Нехай захоплює світло твоїх щасливих очей,
І серце тільки ликованье знає!


«Мила мама»
З ніжністю ці слова
Мамі своїй відправляю.
Мила, як ти права,
Як ти мудра, всі ми знаємо.

Нехай жіночий день для тебе
Нові дали відкриє.
Рухайся далі, люблячи –
Серце любов заспокоїть.


«Восьме березня – свято мам»
Восьме березня – свято мам,
Знову стукає до нас у двері.
Коханій мамі побажати
Хочу тривог зовсім не знати,

У своїй красі не сумніватися,
І ніколи не хвилюватися.
У всьому я допоможу мамі,
Від усіх турбот збережу!


«Готуєш, мама, краще всіх»
Скажу я тобі по секрету –
Готуєш, мама, краще всіх,
Твої очі сяють світлом,
Не бачиш в житті ти перешкод.

Твій оптимізм невтомний
(Хоч іноді дратує)
Притаманний єдиною і милою –
Все інше нісенітниця!


«Матусю, вибач за все погане»
Сьогодні всіх кольорів гідна кращих
Ти, люба матуся моя.
Адже зараз настав особливий випадок:
8 березня – день календаря.

Мамуля, вибач за все погане,
Що зроблено, звичайно, не зі зла.
Хочу, щоб знала: саме святе,
Звичайно, - тільки мама для мене!


«Любій матусі»
Матусю кохана,
Найрідніша!
З жіночим днем, красива!
Будь завжди така –

Добра і ніжна,
Ближче всіх на світі!
Залишайся прежнею!
Ми пишаємося цим.


«Рідна мамо, так тебе люблю!»
Ти в моєму житті – людина особливий,
Рідна мама, так тебе люблю!
І побажати хочу, рідна, щоб
Доля продовжила молодість твою.

Щоб ти завжди веселою залишалася,
Не тільки у свято, але і кожну мить,
Щоб частіше безтурботно посміхалася –
Посмішка освітлює мамин лик!


«Моя мама — краще всіх!»
Нехай роки вперед линуть –
Моя мама — краще всіх,
Як млинці їй вдаються!
Ну а борщ — взагалі успіх.

Мама, у Жіночий день бажаю
Бути красивою продовжувати,
Ніколи не сумуючи
Жити, любити і процвітати!


«Що можна побажати мамі?»
Що можна побажати мамі?
Звичайно, бути завжди красивою,
І ніколи не сумувати,
Не вірити в марення сивої кобили,

І з кожним роком молодіти,
І бути такою, як в вісімнадцять,
Щоб серце продовжувало співати,
А губи — людям посміхатися!


«Хочу тебе привітати»
Хочу тебе привітати, мама,
І в жіночий день тобі бажаю,
Щоб до цілей йшла своїм вперто,
Зовсім не помічаючи перешкод.

Мене ти виростила, мама,
І знаю я – непросто було.
Але ти залишилася самою-самою,
Такою ж чуйною і коханій!


«Матері від сина»
Бути твоїм сином – це щастя,
Рідна матуся моя!
Нехай не прийдуть до тебе негоди,
І збудеться мрія твоя!

8 березня побажаю,
Щоб радість в життя твою увійшла!
Нехай успіх не покидає,
І буде життя сповнене добра!


«Мама народила і виховала»
Таких, як мама, більше немає людей –
Адже мама народила і виховала,
Підтримувала запал моїх ідей,
І в житті ніколи не зраджувала.

Хочу в восьме березня побажати
Коханій мамі щастя, натхнення,
І ніколи на світі не пізнати
Зради і гіркоту поразку!


«Супер-мама у мене!»
Ти великий, мамусю, букви,
Супер-мама у мене!
Раніше я грала в ляльки, -
Донька виросла твоя.

Я тепер у чоловіків граю,
Але сьогодні – не про те.
Вітаю Свою маму
Я з прекрасним жіночим днем.


«Сьогодні вітаю маму!»
Прала ти мої шкарпетки,
Вчила бути завжди чоловіком,
А я пишу тобі вірші,
Є вагома на те причина:

Восьме березня у хату ввійшла,
Тобі, матусю, я бажаю,
Щоб погане все пройшло,
Сьогодні маму вітаю!


«Хочу сказати»
Хочу сказати – везіння бажаю,
З днем жіночим маму знову вітаючи,
Хочу, щоб щастя в житті настало,
І щоб хвилею любові тебе накрило.

Нехай в житті буде багато натхнення,
Нехай йдуть геть різні сумніви.
Нехай матусі улюбленої пощастить,
Не буде зовсім горя і турбот!
 Вітальні листівки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий