понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня для бабусі

«Ніколи не сумувати»
У прекрасний день, гарне свято
Хочу тобі я побажати,
Побільше вражень різних
І ніколи не сумувати.

Нехай на обличчі і є зморшки,
Ти королева все одно!
Бажаю щастя без суму,
І життя яскравою, як у кіно!


«Моя бабуся мила»
Моя бабуся люба,
Хороша, кохана.
У восьме березня не болів
І ніколи ти не старей.

Ти спокусиш будь-якого діда, -
В особі-краса, на серці – літо.
Мені підморгни з-під вії,
Якщо є порох у порохівницях.


«Ти жінка-казка»
Улюблена бабуся! З жіночим святом
Сьогодні я хочу привітати тебе.
Нехай вальсом весна тобі здається віденським,
Нехай березень в твоє серце приходить, люблячи.

Нехай і здоров'я тебе не підводить,
Нехай не згасне твоя краса.
Хоча ти і бабуся, знай, що для багатьох,
Ти жінка-казка, ти просто мрія!


«Бабуся люба»
Улюблена бабуся,
Найкрасивіша!
Руки золоті,
Очі молоді.

Будь завжди щасливою,
Мудрою і красивою.
Зі святом, рідна!
Знову вітаю!


«Улюбленої бабусі від внучки»
Улюбленою бабусі моєї
8 березня побажаю
Я мільйон щасливих днів!
Щоб ти жила, не сумуючи!

Ціную я кожен твій рада,
Нехай всі мрії здійсняться!
Бажаю я чудових років
І людського щастя!


«Улюбленої бабусі»
Ти багато чому мене навчила,
Добра бажала мені, люблячи.
І в цей жіночий свято милий
Дозволь привітати мені тебе!

Нехай краса не згасає –
Адже зрілість шарму надає.
Нехай кожен день теплом зустрічає,
Посмішки і добро несе!


«Ти в житті частіше посміхайся»
Хочу я улюбленої бабусі
У восьме березня побажати
Завжди такий же бути красивою,
І самою щасливою стати!

Ти в житті частіше усміхайся,
І ніколи не забувай –
Щасливою самій бути намагайся,
Тоді настане у житті рай!


«Нехай кожна мить теплом зустрічає»
Нехай кожна мить теплом тебе зустрічає,
Удачу і здоров'я обіцяє,
Хочу улюбленої бабусі сказати, -
Бажаю жіночий свято відзначати

Я так, щоб довго це згадувати,
І після – ніколи не сумувати.
Нехай тобі, бабуся, пощастить –
Ти пам'ятай, попереду удача чекає!


«Ти не сумуй, бабуля, ніколи»
Нехай, бабуля, довгі роки
Господь тобі подарує безоплатно,
Ти не сумуй, рідненька, ніколи –
Адже смуток – вона для життя марна.

А краще частіше посміхайся ти,
Адже молодість посмішка продовжує.
Нехай твої збуваються мрії,
Я з жіночим днем сьогодні вітаю!


«Улюблена бабуся, ти - ого-го!»
Улюблена бабуся, ти - ого-го!
Красива жінка дуже!
Інколи молодим до тебе далеко,-
Схожою бути кожна хоче.

Нехай неземна краса твоя
І мені передасться, рідна.
І я в жіночий день побажаю добра
І щастя тобі побажаю!


«Улюбленої бабусі бажаю»
Улюбленою бабусі бажаю,
З днем жіночим у свято вітаючи,
Ти усміхайся частіше в житті,
Щасливою самій стати старайся,

Я від душі хочу бажати,
Щоб не довелося тобі страждати,
Щоб не довелося тобі сумувати
Тривоги краще відпустити!


«Інші бабусі – давно в хусточках»
Інші бабусі – давно в хусточках,
Моя ж – молода досі!
Вона старіти зовсім-зовсім не хоче,
З часом вона затіє спір.

І, безумовно, тут відступить –
Адже переспорити бабусю не можна.
Нехай весна в душі твоїй настане,
І квітне молодість твоя!


«Будь завжди здоровою, моя бабуля»
Весна приходить до людей кожен рік,
Не може бути зовсім навпаки.
І ось зараз вона знову прийшла,
І милий жіночий свято принесла.

Будь завжди здоровою, моя бабуся,
З душі твоїй весна нехай не піде.
Хоч вік у тебе зовсім не юний, -
Але нехай весна не раз ще прийде!


«Бабусі від онука»
Улюблена бабуся,
Я вітаю
У свято цей милий
Від душі тебе!

У жіночий день бажаю
Щастя всією душею!
Радість чекає,
Все буде добре!


«Чоловіки від тебе балдіють»
Ти фору даси і молодим,
Чоловіки від тебе балдіють,
А ти подмигиваешь їм,
Бабуся, фліртувати вміючи!

Напевно, в молодості ти
Була особливою кокеткою,
Я подарую тобі квіти,
Щоб посміхалась ти не рідко!


«Восьме березня»
Восьме березня, свято довгоочікуваний,
І любою жінкою він бажаний
Хочу сьогодні бабусі сказати,
Не потрібно переживати ніколи.

Нехай будуть поруч близькі друзі,
Завжди з тобою – улюблена родина,
Нехай бабусі моєї завжди щастить,
Ти будь щасливим роки безперервно!
Привітальні листівки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий