понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання своїми словами на 8 березня

«Побажання для дружини»
З 8 Березня, мила моя жіночка, славний мій чоловічок! Нехай у твоїй душі завжди як розквітають дивні квіти щасливі надії і нехай їм завжди буде судилося збуватися! Дякую тобі за твою ніжність і нескінченне тепло твого доброго серця! Дякую долі, що ти в мене є! Що ще потрібно для великого щастя!


«Матусю, будь завжди прекрасною!»
Сьогодні жіночий день, свято весни! Нехай твоє серце розцвітає, як розквітає все навколо навесні. Матусю, будь завжди прекрасною, як весняне сонечко. Ніколи не хворій і не старей. Нехай кожен день дарує тобі тільки радість. Ти для мене – найдорожча людина на цій землі.


«З 8 березня, кохана!»
З 8 березня, кохана! Бажаю, щоб цей день був для тебе таким же прекрасним, як і ти сама :)


«З гумором для дружини»
Дорога, я перемив увесь посуд, сходив в магазин, приготував обід і вечерю. Тепер я знаю точно, що тобі такий я дуже потрібен. Але хочеться сказати, що Слава Богу, що один день такий буває тільки навесні. З святом 8 березня!


«Побажання для тещі»
Дорогий тещі в день 8 Березня – моє шанування і самі добрі теплі слова побажань, від серця і з любов'ю! Нехай щедрий на радості свято обдарує Вас своєю красою і розмаїттям весняних фарб, хай завжди поруч будуть ті, кого Ви щиро любите, і нехай уся Ваша життя виповниться воістину весняним настроєм! Зі святом!


«Начальниці»
Дорога моя начальниця! Ви – самий добрий і розуміючий роботодавець! З святом вас, з Восьмим березня! Ви гідні самих теплих слів у цей день. Нехай птах удачі принесе вам сьогодні на своїх крилах успіх в роботі, в особистому житті, і велике, міцне здоров'я!


«З 8 березня, дорога!»
З 8 березня, дорогі! У цей чудовий весняний день я хочу побажати тобі любов зі мною і великого щастя нашій родині! Залишайся завжди самою красивою, ніжною, лагідною і турботливою – загалом, найкращою жінкою у світі! А я постараюся у всьому і завжди тобі допомагати!


«Нарешті скінчилася зима!»
Нарешті скінчилася зима! Настала весна, дівчата стали носити більш відкриті наряди, ммм... :) Так думають інші хлопці зараз, а я думаю тільки про тебе, Сонечко! Вітаю з 8 березня і бажаю, щоб все у тебе було добре. А я буду поруч.


«Зі святом!»
( Ім'я співробітниці ), поспішаю привітати Вас зі святом 8 березня. І побажати Вам відзначити це свято таким чином, щоб 9 березня опинитися на роботі самої першої. Ви, напевно, подумали, щоб виявитися самої першої треба рано лягти спати вдома, а значить зовсім не відзначати жіночий день? Аж ніяк ні, треба відзначити так, щоб Ви не змогли дістатися до будинку, а прокинулися на роботі самої першої! Зі святом!


«Побажання для колеги»
Як часто ми не помічаємо, наскільки прекрасні і хороші ті, хто працює з нами поруч! Але от приходить він, Жіночий день, з ароматами квітів і особливим настроєм – і ми бачимо, як сама весна перетворює наших милих дам-колег, і як очі наповнюються щасливим сяйвом. Сьогодні – твій день, ти прекрасна, і нехай так буде завжди!


«Для коханої»
Вітаю тебе з 8 березня – самим чудовим святом весни! Я знаю, що ти його дуже любиш, а я дуже люблю тебе! І тому, кохана, я дуже хочу зробити цей день для тебе незабутнім. Розкажи мені про свої мрії, а я намагатимуся втілити їх у життя!


«Для тещі»
Дорога моя теща, мамочко! Від усієї душі вітаю Вас зі святом 8 березня-Міжнародним Жіночим днем! Будьте завжди молодою, красивою, як весняна пташка. Будьте сповнені енергії, привітності і душевної краси. Міцного вам здоров'я на довгі роки!


«Для подруги»
Подруга! Ми з тобою і сварилися, і мирилися, але в підсумку наша міцна дружба перемогла всі негаразди. Сьогодні я хочу привітати тебе з Восьмим березня і побажати ніколи не сумувати, йти по життю сміливо. Нехай твоя душа цвіте, як весняні запашні квіти! Нехай наша дружба міцніє з кожним днем.


«Керівна посада»
Керівна посада змушує жінок бути більш мужніми, але при цьому не робить їх менш жіночними. І нехай сьогодні, 8 березня, Ви думаєте лише про те, що Ви жінка, а не про те, що Ви керівник! Зі святом!


«Вітаю, бабуля!»
Бабуля! Прийми ж моє щире вітання з Міжнародним жіночим днем! Нехай усі твої печалі і нездужання розтануть, як сніг під променями любові, тепла і турботи близьких тобі людей! Нехай не лише 8 березня, але і кожен твій будній день буде наповнений весняним настроєм і вічною молодістю!


«Купа гарних дівчат - ніщо!»
Купа красивих дівчат ходять на вулиці, але для мене ця «купа» не має ніякого значення, тому що у мене є ТИ! Найчарівніша, розумна і сонячна дівчина на світі, з 8 березня тебе, кошеня!


«У мене завжди весна!»
На вулиці ще холодно, а у мене завжди весна, т. к. я люблю саму прекрасну дівчину на світі! І сьогодні, 8 березня, я подарую тобі дещо... але це сюрприз! :)


«Бажаю досягти успіху»
Талановита, амбіційна, яскрава, твій ентузіазм у всіх починаннях мене дуже надихає! І сьогодні, 8 березня, я тобі бажаю досягти успіху у всьому, чому б ти не займалася. І хороших людей поруч.


«З гумором для мами»
Мамо, привіт! Не забудь сьогодні прибрати в кімнаті, попрасувати речі, полити квіти, сходити в магазин за продуктами і, звичайно, спекти мої улюблені пиріжки. Ой, що ж це я! Сьогодні ж 8 березня! Тоді не забудь сьогодні прийняти ванну з піною, зробити манікюр, подивитися улюблений серіал, купити собі нові туфлі і пообідати в кафе. Зі святом!


«З гумором для жінки»
Дорога, та, мабуть, знаєш, що повинен зробити люблячий чоловік в день 8 березня? Подарувати квіти, влаштувати романический вечерю, робити компліменти. Може бути, обійдемося без цього і сходимо на футбол з моїми друзями? Ну, що ти засмутилася? Ні, я не такий і цей день присвячу тільки тобі, а футбол почекає. Зі святом, кохана!


«З гумором для сестри»
Сестричка, в цей день ти повинна виглядати на сто балів, щоб проїжджаючий повз тебе джип білого кольору обов'язково зупинився і звідти вийшов принц. Звичайно, не на коні, але іномарка теж по-моєму не гірше. З 8 березня!
Українські листівки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий