понедельник, 22 февраля 2016 г.

Поздоровлення до 8 березня прикольні

«Дорогій сестрі»
Сестричка, сьогодні самий чудовий свято, самий прекрасний весняний день, коли всім представницям прекрасної статі дарують квіти, обсипають компліментами і подарунками. У свою чергу я хочу побажати тобі величезного щастя в роботі, в особистому житті, у стосунках з друзями. З 8 березня!


«Ви для мене – друга мама»
Ви для мене – друга мама. І в цей сонячний весняний день отримаєте мої найщиріші та найтепліші вітання. Нехай Міжнародний Жіночий день принесе вам багато енергії, бадьорості, гарного настрою. Будьте оточені любов'ю і теплотою всіх ваших рідних!


«Відправляю смс прямо зараз!»
Я довго думав, коли послати тобі це вітання з 8 березня. Рано вранці? А раптом ти будеш ще спати? Пізнім ранком? А раптом хтось мене випередить? Ех, вирішив відправити тобі смску прямо зараз! І сказати, що сильно тебе люблю і бажаю завжди залишатися такою приголомшливою дівчиною. Як же мені пощастило :) Зі святом, дорога!


«Коханій мамі»
Улюблена матуся, сьогодні у цей прекрасний весняний день я хочу привітати тебе з Міжнародним жіночим днем. Залишайся завжди такою ж чарівною жінкою, коханою дружиною і найкращою мамою. Нехай збудуться твої найпотаємніші мрії, ти гідна тільки кращого. Зі святом!


«Коханій дівчині»
Кохана моя, ти затмеваешь собою весняне сонечко, розпустилися квіти здаються блідими порівняно з тобою, твій голос ніжніше і прекрасніше, ніж спів птахів, ти неперевершена. Як мені пощастило, що я зустрів тебе, ти моя любов! Нехай міжнародний жіночий день принесе тобі тільки щастя і радість, нехай це чудове свято збудуться всі твої мрії та бажання. Зі святом!


«З 8 березня, кохана!»
У цей весняний день на вулиці ще по-зимовому холодно. І я хочу міцно обійняти тебе, зігріти своєю любов'ю, обсипати пелюстками троянд, виконати всі твої бажання...І ніжно торкаючись губами, прошепотіти тобі на вушко: «З 8 березня, кохана!»


«Для подружжя»
Вітаю тебе з Міжнародним Жіночим днем! Для тебе, моя кохана дружина, сьогодні всі найкращі вітання і квіти! Нехай у цей святковий день ти будеш оточена любов'ю і щастям. Пам'ятай завжди, що я тебе дуже люблю. Прийми мої щирі вітання в знак любові і поваги до тебе!


«Мамо, привіт!»
Мамо, привіт! Вітаю тебе з 8 березня, бажаю міцного-прекрепкого здоров'я, завжди гарного настрою, не хвилюватися через дрібниці, залишатися завжди такою красивою і доброю! Зі святом!


«Дорогий подрузі»
Дорога подруга, в жіночий день я хочу побажати тобі, щоб у тебе було море шанувальників, дорогі подарунки, розкішні букети квітів кожен день, сніданок в ліжко, і щоб наша дружба була такою ж міцною, незважаючи ні на що! Зі святом, з 8 березня!


«Творчих успіхів»
( Ім'я начальниці), від усієї душі хочу привітати Вас з цим чудовим весняним святом. Побажати творчих успіхів і удачі у всіх починаннях. Нехай Ваші плани, навіть самі, здавалося б, нездійсненні перетворяться в реальність. Зі святом!


«Кохана моя тітонька!»
Улюблена моя тітонька! Вітаю тебе з святом всіх прекрасних жінок. Будь завжди здорова, всіма шанована, чарівна. Нехай тебе оточують тільки приємні і дорогі тобі люди! Нехай у всіх твоїх справах тобі буде супроводжувати успіх, і ніколи не покидає тебе.


«Кохана моя тітка»
Улюблена моя тітка, мій близький і рідний чоловік! Вітаю тебе з 8 березня! Хочу, щоб цей день подарував тобі масу гарного настрою, безліч посмішок і добрих, щирих слів! Нехай твій дім наповниться ароматом свіжих квітів, і осяється променями яскравого весняного сонця!


«Мила моя колега»
Мила моя колега! Від усього серця шлю тобі ці теплі вітання з Міжнародним Жіночим днем 8 березня! Будь завжди прекрасною, нехай краса буде твоїм незмінним супутником, а в роботі тобі супроводжує лише успіх! Нехай будь-які починання супроводжуються успіхом!
Супер вітальна листівка на 8 Березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий