понедельник, 22 февраля 2016 г.

Супер привітання на 8 березня

«З 8 березня, колего!»
На роботі ми проводимо значну частину свого життя, і за цим наші колеги стають майже рідними. І тим щире побажання, лунають у цей улюблений усіма жінками свято. Щастя, весни і радості! З 8 березня!


«З 8 березня, кохана сестричка!»
У році є один чарівний день, коли кожна жінка чекає маленького дива. Цей день – 8 березня! І він вже настав! Я дуже хочу привітати з ним тебе, моя кохана сестричка! Нехай для тебе це свято стане щасливим, чудесним і радісним!


«Сама чудова дівчинка»
Ти – найпрекрасніша дівчинка! З 8 березня тебе, сестро! Ніколи не сумуй, хай кожен день буде сповнений благополуччя і гарного настрою. Нехай душа наповниться весняною свіжістю, і справжня любов назавжди підкорить твоє серце! Залишайся такою ж красивою, як ніжний весняний квітка!


«Нескінченність»
Якщо сьогоднішню дату покласти на бік, вийти знак нескінченності. В твоє свято, кохана, хочу покласти тебе на бік і любити до нескінченності ;) З 8 березня!


«Список пунктів»
1. Смс-привітання — ранок
2. Дзвінок-привітання — обід
3. Подарунок+поцілунки на 8 березня — вечір
4. Подяки і все таке... — ніч :)
***
Виконую перший пункт: З 8 березня, дорогі! Бажаю тобі бути завжди такою ж чарівною, життєрадісною і хвилюючою моє серце!


«Настала весна»
Настала весна, на вулиці потеплішало і заспівали пташки, а у мене в душі і в серці вже давно світить Сонце і співають солов'ї з того самого моменту, коли я тебе вперше зустрів... З 8 березня, кохана!


«З гумором для дівчини»
Кохана, сьогодні 8 березня, а не знаю, що тобі подарувати. Може бути, величезний букет червоних троянд, велику м'яку іграшку і шикарна вечеря в ресторані? Ні, це банально. Я так подумав і вирішив, що гілочка мімози і красива листівка - це найкращий подарунок у Міжнародний Жіночий День. Зі святом!


«З гумором для подруги»
Подруга, прошвырнемся по магазинах 8 березня? У цей день, кажуть, жінкам можна все. А найголовніше чоловіки стають такими привітними і розташовують до себе, так може і зустрінемо справжніх принців в цей самий кращий весняний день! Зі святом, дорога, любові і щастя!


«З гумором для дочки»
Донечка, на 8 березня я подарую тобі кофтинку, яку вибрала сама. Впевнена, що зараз ти скажеш, що у мене "немолодежный" смак і не треба було купувати мені чергову річ, яку я не буду носити. Хочу тебе порадувати, що я вибрала саме ту кофточку, яку ти хотіла. Зі святом!


«З гумором для тітки»
Дорога тітка, може бути, ви не чули, але 8 березня скасували і тепер, після 7 йде одразу 9. Так-так, тепер Вам не доведеться накривати святковий стіл тому для родичів тому, що ми зробимо це самі. Зі святом!


«З гумором для тещі»
Дорога теща, я давно хотів Вам сказати, що я без розуму від Ваших млинців. Саме тому я хочу, щоб в день 8 березня Ви зробили якомога більше цієї випічки. Ой, зовсім забув. це я в Масляну повинен приходити на млинці. А сьогодні все тільки для Вас! Зі святом!


«Жартівливе для колеги»
Дорога колега, ти чула, що сьогодні всі чоловіки, які працюють разом з Вами вітатимуть Вас з 8 березня. Ми підготували відмінне уявлення і розважальну програму. Але, на жаль ми почали відзначати Ваше свято раніше ніж Ви, тому опустимо всі ці подання і перейдемо відразу до святкового банкету. Зі святом!


«Побажання для бабусі»
Мила, славна, наймудріша на світі, моя бабуся! Як добре, що є такий день, коли можна сказати тобі найбільш добрі слова і побажати довгих років життя, доброго здоров'я, радісних хвилинок і чудових днів! Сьогодні 8 Березня, і разом з букетом я дарую тобі щирі побажання нескінченної весни і величезного щастя!


«Для улюбленої тітки»
Такий день буває лише раз у році. У цей день всім жінкам дозволяється забути про домашні клопоти і нескінченних дієтах. Вони можуть весь день нічого не робити, і є свої улюблені солодощі. Бажаю тобі, дорога тітка, провести цей день саме так: щасливо і безтурботно! З 8 березня!


«Для коханої дівчини»
Настав Міжнародний Жіночий день! Сьогодні я висловлюю свої теплі слова на адресу моєї коханої дівчини! Дорога, я тебе дуже люблю. Твої очі, мов зірочки, сяють високо в небі. Нехай у цей день твоя душа розквітне, як весняний сад, і ніколи більше не в'яне!


«Дорогий тещі»
Коли я зустрів свою майбутню дружину, я ще не знав, у кого вона така красива. І лише після знайомства з тещею я це зрозумів! Бажаю Вам, моя улюблена друга мама, щоб 8 березня здійснилися всі Ваші мрії! І щоб краса, ніжність і турбота завжди Вашими супутниками!


«Справжня жінка»
8 березня – це свято всіх справжніх жінок! А справжня жінка – це та, яка щодня піклується про своїх близьких, даруючи їм тепло свого серця і безмежну ніжність. Тому я вітаю тебе з ТВОЇМ святом, найкраща мама на світі!


«Сестричка, з 8 березня тебе!»
Сестричка! У цей світлий сонячний день, 8 березня, ти гідна самих красивих букетів, найщиріших привітань і теплих слів! Ти для мене – рідний чоловічок, і ніхто ніколи не буде мені рідніше. Нехай у цей день тебе завітає чарівна любов, а настрій весни не покине тебе ніколи!
Привітальні листівки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий