понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня для хрещеної

«Хресною дорогою»
Бажаю хресною дорогою
Я в жіночий день добра і щастя,
Завжди щасливою бути такою,
Не знати про біди і напасті,

Нехай зневіра піде,
Завжди удача буде поруч,
Бажання збудеться ось-ось,
Для щастя тільки це треба!


«Хай везіння прийде»
Бажаю хресною дорогою,
Щоб на душі панував спокій,
У 8ое березня багато щастя,
Геть йшли щоб негоди,

Нехай удача прийде,
За поворотом щастя чекає,
До того приходить лише успіх,
Хто позитивний більше всіх!


«8 березня наближається!»
Прийми сьогодні, хрещена,
Такі вітання,
Адже є серйозний привід,
Щоб побажати удачі!

8 березня наближається!
Бажаю я любові!
Нехай збудуться заповітні
Бажання твої!


«Добра і щастя»
Хочу улюбленої хресної побажати
Добра і щастя, і не сумувати.
Хочу в восьмого березня свято світлий
Бажати перемоги над недоліками.

Адже У кожного недоліки є,
Не звертай уваги на лестощі.
Завжди працювати над собою старайся,
І щиро в долю свою влюбляйся!


«Хрещена мама – найрідніша людина»
Хрещена мама – найрідніша людина,
Їм вона надалі залишається навіки.
Ви для мене, справді, - мама друга,
І в це свято я вам побажаю:

Нехай вам доля підносить подарунки
Тільки приємні. Життя буде яскравою.
Хай не зійде на вас в житті втрати.
Хрещена мати, я вас люблю! З 8 березня!


«Я хочу побажати здоров'я»
Хресна дорога моя,
Є на світі свята великі,
В жіночий день, лише щиро, люблячи,
З святом привітаю від душі я!

Я хочу побажати здоров'я,
Нехай йдуть геть будь-які біди,
Я бажаю жити і процвітати,
В серце з відчуттям перемоги!


«Вітаю з весною!»
Я, хрещена, дуже
Тебе, між іншим,
Люблю, обожнюю,
З весною вітаю!

З приходом весни
Будь щаслива ти,
Успішна, багата!
Тебе з 8 березня!


«Нехай удача не покине»
В день восьмого березня хресною
Від душі хочу бажати
Не хворіти зірковою хворобою,
А дуже щасливою стати.

Нехай удача не покине,
І любов не відійде,
Нехай успіху море рушить,
І мрія до тебе прийде!


«Улюбленої хресної»
Хочу улюбленої хресної побажати
Я в житті поразок не пізнати,
Щоб до вас скоріше везіння прийшло,
І щоб вас за життя повело.

Бажаю вам, щоб не було турбот,
Нехай попереду завжди удача чекає.
Успіху і добра, і море щастя,
Щоб у вас горів вогонь чарівною пристрасті!
Відкритки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий