понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня для коханої дівчини

«Кохана моя прекрасніше всіх»
Улюблена моя прекрасніше всіх
Неймовірна, неповторна!
Нехай у всьому супроводжує успіх,
А для мене ти найгарніша!

Хочу до 8 березня побажати –
Нехай всі твої мрії здійснюються,
Розуму тобі, повір, не займати!
Так нехай же у тебе все виходить!


«Коханій дівчині»
Ти багатьом підкорила мене –
І ніжністю і красою.
Хочу, щоб завжди ти любила
Мене. І я навіки твій.

І я в жіночий день вітаю
Тебе і хочу побажати:
Щоб, сміливо по життю крокуючи,
Могла ти всього досягати!


«Кохана, гуляй сьогодні»
Кохана, гуляй сьогодні –
Адже жіноче свято раз у році
(А добре що і не частіше,
Адже частіше було б на біду)

Сьогодні, в день 8 березня,
Я розсердити тебе боюся...
Але дуже скоро буде завтра,
І вже тоді я відірвуся!


«I love you»
Тобі квіти дарую не дарма,
Адже дуже я люблю тебе.
Вісімку викладу з троянд,
З мільйона? Не питання.

Адже в жіночий день гідна ти,
Щоб навіть дивні мрії
Реальність створили твою
З красивою фразою «I love you».


«Улюблена красуня моя»
Улюблена красуня моя,
8 березня збудуться мрії!
Побажаю удачі тобі я,
І нескінченної чарівної доброти!

В очах твоїх прекрасний, яскравий світ,
Мене не перестанеш надихати!
Я вірю, мила. Перешкод для щастя немає!
Одну тебе я буду любити!


«Найкращій дівчині на світі!»
Найкращій дівчині на світі –
Восьмиберезневого приветик!
Щастя побажання
І в любові визнання!

Хай сяє сонцем яскравим
Жіночий свято твій весняний,
Нехай порадують подарунки,
Буде супер настрій!


«З чим можна дівчину порівняти?»
З чим можна дівчину порівняти?
Моя мені – дорожче золота,
Як діамант, що не купити,
Який сильно манить все ж.

Хочу тобі я побажати
У восьме березня бути щасливою,
Мені ніколи не змінювати,
Такий же бути завжди красивою!


«Краса»
Є краса в тобі, звичайно,
Полонила ти мене іншим –
Твоя усмішка і безтурботність...
І ніжним голосом твоїм.

У восьме березня, люба,
Хочу побажати удачі,
І щастя я тобі бажаю,
Щоб зовсім не сумувати!


«Кохана, з 8 березня!»
У жіноче свято я тобі
Найкращого бажаю:
Лише везіння в долі
І кохання без краю!

Для мене ти – ідеал,
Будь завжди прекрасною!
Тією, про яку завжди мріяв –
Ніжною, палкої, жагучої!


«Чудо з чудес!»
Ти – не дівчина, ти – диво,
Просто чуда із чудес!
Я завжди мріяв, що буду
З тією, що до нас зійшла з небес.

Ти і правда неземна,
Так красива і розумна!
З восьмим березня вітаю,
Нехай буде життя повне!


«Ти незрівнянна, як весна»
Ти незрівнянна, як весна,
Як вітерець, грайлива!
Ти як з казкового сну –
На диво прекрасна!

З тобою, кохана, завжди
Легко неймовірно!
Сьогодні я Хочу тебе
Привітати з 8 березня!


«Що цінують в дівчатах чоловіки?»
Що цінують в дівчатах чоловіки,
Крім жіночої краси?
А у тебе є всі причини,
Щоб стала кращою самій ти.

У восьме березня, люба,
Я всією душею хочу бажати,
Щоб зовсім проблем не знаючи,
Не сміла, дитинко, сумувати!


«Вісімка – це безмежність»
Вісімка – це нескінченність,
І цей символ означає «вічність».
Кохана, так нехай же щастя
Перекреслить біди, напасті.

Я буду повторювати, як колись,
Що ти – надія на краще.
І в жіночий день я повторю,
Що лише тебе одну люблю.


«Дівчинка моя рідна»
Дівчинка моя рідна,
У жіноче свято я бажаю,
Щоб ти була щасливою,
Самою ніжною і красивою,

Життя підносить на десерт
У щастя клуб абонемент,
Щастя за руку веде,
І добро лише тільки чекає!


«Свято всіх дівчат»
Восьме березня – свято всіх дівчат,
Але дівчина особлива одна,
Стан у якої нереально тонкий,
Яка народжена для щастя –

Хочу тебе, кохана, привітати,
Одній тобі удачі побажати,
І красу твою знову прославити
Щоб ти могла зовсім не в'янути!


«Чоловікам у цей день непросто»
У міжнародний жіночий день
Є багато побажань різних,
Мені вітати зовсім не лінь –
Я не забув про це свято.

Кохана, зрозумій мене –
Чоловікам у цей день непросто.
Тобі бажаю я, люблячи,
Здоров'я, творчого зростання!


«Коханій дівчині»
Коханій дівчині я в свято,
Який так дівчата люблять,
Дарую подарунків багато різних,
Нехай про це знають люди.

Вірші в подарунок – романтично,
Квіти – звичайно ж, типово,
Але це щирий букет,
Його прекрасніше в світі немає!
Відкритки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий