понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня для дружини

Моя дружина люба»
Моя дружина люба,
Сьогодні мені дала привід:
На 8 березня я бажаю,
Щоб чоловіка ніжно берегла.

Адже на плечах твоїх прекрасних
Зовсім нелегка праця лежить:
Зберігати вогнище і мислити ясно,
Коханим чоловіком дорожити.


«Моєю жінкою стала ти»
Ти просто жінка мрії
І я долі дякую-
Моєю жінкою стала ти,
Тебе я більше всіх люблю!

Восьме березня нехай тобі
Несе посмішки і успіх!
Я одного прошу у долі -
Улюбленою частіше чути сміх.


«Моя улюблена дружина»
Весняний свято настав,
Сезон тепла для нас відкрив.
Але мені миліше не весна, -
Моя улюблена дружина.

Вона прекрасна, і ніжна,
У мене, як колись, закохана.
І всі квіти готовий дарувати,
Все життя одну тебе любити!


«Я більше дівчат не знаю»
Таких, як ти, моя дружина,
Я більше дівчат не знаю –
На цілому світі лише одна,
Хто з кожним роком розквітає.

Восьме березня підійшло,
Так нехай воно теплом обдарує,
Щоб добре прийшло,
А все погане – кане в Лету!


«Помити посуд і прибрати»
Я в жіночий день дружині моїй
Готовий дістати зірку з неба,
Весь день сьогодні буду з нею,
Готовий багато чудес:

Помити посуд і прибрати,
Готовий я навіть зробити чай!
Ще — тебе поцілувати.
Сьогодні, сонце, відпочивай!


«Коханій дружині від чоловіка»
Ти для мене – прекрасна моя,
Кохана, така чудова!
Мені пощастило, що ти моя дружина!
І в день 8 березня я бажаю

Тобі сповна всього хорошого,
Щоб виконувалися всі твої бажання!
І щоб домагалася свого,
І щоб не знала разочарованья!


«Сьогодні я готовий на все»
Сьогодні я готовий на все –
Я приготую смачний обід,
Які є справи ще –
Все зроблю! Пишаєшся чоловіком?

Восьмого березня – раз у році –
Я для тебе стараюся,
Дістану з неба я зірку,
В усіх гріхах своїх покаюся.


«Восьме березня за вікном»
Восьме березня за вікном,
Ми будемо святкувати удвох,
Моя дружина – прекрасніше всіх,
Як дзвіночок дзвінкий сміх,

Усмішка – яскрава зірка,
Прекрасні ніжні очі,
Дружину сьогодні вітаю,
Завжди такий же бути бажаю!


«Моя улюблена дружина!»
Поспішаю привітати улюблену!
Ти через всі зі мною пройшла,
Ти не зрадиш і не залишиш,
Моя улюблена дружина!

Нехай жіночий день обдарує тебе
Моєю любов'ю, добротою.
Тебе твій чоловік сьогодні хвалить -
Адже я дуже щасливий з тобою!


«Друга половинка»
Дружина – друга половинка,
Що важливіше всього,
Вона – красива картинка,
Картина серця мого,

У восьме березня вітаю
Тебе, кохана моя,
І назавжди тобі бажаю
Залишитися кращою для мене!


«Коханій дружині»
В жіночий день, кохана дружина,
Кращого я щиро бажаю.
У мене така ти одна –
У тебе все збудеться, я знаю!

Нехай твоя чарівна врода
З кожним днем лише тільки розквітає!
І твої чудові очі
Щастям і надією виблискують!


«Як я тебе обожнюю»
З жіночим днем мою дружину
Вітаю всією душею,
Не страшні мороз і завірюха,
Якщо поруч ти зі мною.

Як я тебе обожнюю –
Це знаю тільки я,
Щастя я тобі бажаю,
Ти живи, люблячи мене.


«Хочу тобі побажати удачі»
У восьме березня я дружині моїй
Бажаю процвітання і здоров'я,
І завжди слідувати своєї мрії,
І жити в душі і серці лише з любов'ю!

Хочу тобі побажати удачі,
Не забувати, що головне – везіння,
Бажаю, немов троянда, розцвітати!
Йти вперед, відкинувши геть сумніви!


«Неповторна дружина»
Моя улюблена дружина,
Завжди неповторна,
Восьме березня поруч,
Так приголуб хоч поглядом,

Готовий квіти дарувати,
Про щастя говорити,
Нехай тобі щастить,
А я ж – поруч, ось!


«Дружина! Сьогодні свято твій!»
Дружина! Сьогодні свято твій,
8 березня біля воріт,
І я, як справжній герой,
Взвалю на плечі тягар турбот.

Я принесу тобі квіти –
Усмішка сяє твоя.
Щоб цей день надовго ти
Запам'ятала, любов моя.


«Люблю тебе одну»
Я так хочу свою дружину
Від усієї душі привітати,
Адже я люблю її одну!
І буду правити балом

У міжнародний жіночий день.
Нехай відпочине дружина –
Сьогодні мені допомогти не лінь,
Простягаю руку.


«Готовий дружині я оди присвячувати»
Готовий дружині я оди присвячувати,
Любов моя, не здумай сумувати,
Коли Восьме березня за вікном,
Коли гостей хороших повен дім,

Хочу добра тобі я побажати,
І в житті варто випромінювати щастя,
Нехай краще потягнеться до тебе,
І буде позитив у твоїй долі!
Відкритки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий