воскресенье, 14 августа 2016 г.

Красиві Привітання з Днем Народження Племінниці у віршах

"Привітати племінницю з днем народження"


Моя племінниця рідна,
Завжди такою красивою будь!
Я від душі тобі бажаю –
Своїх ти близьких не забудь,
Завжди підтримуй, і пам'ятай –
Допоможуть близькі завжди.
Хай тільки щастя на долонях
Піднесе тобі доля!


Племінниці славетної
Хочу побажати
З такою ж посмішкою щасливою,
Походкою гордовитої,
Впевнено, а не лячно,
По житті крокувати!
Поменше тобі хвилювань і турбот,
Нехай сонечко світить круглий рік,
І навколо - хлопців хоровод!


"Красиві привітання племінниці на день народження"


Племінниці рідненькими у свято прекрасний
Бажаю любові і красивою, і пристрасною,
Хай серце з успіхом стукає в унісон,
Кошик успіхів і щастя вагон!
Достатку такого, щоб всім на заздрість,
Щоб і неможливе в житті збувалося,
Від щастя сяй, немов сонце в липні,
Тебе – з Днем народження, моя ти лапуля!


Ненаглядної заиньке,
У день її народження,
Милої маленької феї,
Наші вітання.
Самої чарівної,
Розумною і красивою,
Від душі бажаємо ми
Будь завжди щасливою!


"Привітання племяшке з днем народження"


В твій день народження,
Племінниця наша,
Щастя, веселощів,
І стати ще красивіше,
Розумницею,
Ніколи не сумувати,
Сильно любити,
Не сумувати, не страждати!


Твоїх достоїнств - не перелічити!
Природа на тобі не відпочиває!
Чоловіки, мабуть, зітхають:
«Які дівчата на світі є!
Нехай зустрінеться один – але твій,
Дізнаєшся ти його душею,
Він міцно за руку візьме
До великого щастя приведе!


Тебе я пам'ятаю із самого народження –
Я навіть озирнутися не встиг,
І ось ми відзначаємо день народження,
Тобі, рідна, лише успішних справ!
Ти стала дорослою, розумною і красивою,
Так нехай Господь допоможе, збереже!
Бажаю, щоб ти була щасливою,
Нехай погляд таємничим вогнем горить!


Так швидко, племінниця, ти подорослішала.
Ми пам'ятаємо, що ти не сиділа без діла,
Завжди на допомогу мамі, при справі, при книжці!
Так нехай у твоєму житті погані хлопчиська,
Подруги невірні, злі друзі
Довіку не оточать твій дім і тебе!
Нехай Фортуна любить і гріє теплом,
Хай серце горить тільки добрим багаттям!


Улюблена племінниця!
Я тобі бажаю всією душею
Доброти, здоров'я і участья,
Миру, світла, радості великий
І все, що означає "щастя"!


Всі близькі тебе сьогодні
Вітають
І кращого тобі бажають!
Щоб всі висоти
В житті ти взяла!
Щоб вдавалися
Всі твої справи!
Щоб ти доброго
Чоловіка знайшла!
Не хворіла, не хандрила –
Тільки цвіла!


Прекрасне створення, народжене в любові,
Племінниця - красуня, що не кажи.
Племяшку з Днем народження вітають усі свої,
І свято триватиме аж до вранішньої зорі.


У день народження племінниці милою
Від душі хочу побажати їй,
Залишатися такою ж красивою,
І сомненья повік не знати,
Щоб очі твої яскраво сяяли,
Щоб завжди ти гарною була,
Щоб люди тебе поважали,
Щоб світло ти і чесно жила!


Притулитися, кажуть,
До сильного плеча –
Це означає втілити
Жіночу мрію!
Тільки я, небога,
Так тобі скажу:
Навіть Іванушка-
Дурник
Був зовсім не слабкий
В плечах мужичок!
Тільки розуму йому
Бог не дав...
Це – жіночий ідеал?
Якщо ти зовсім слабка –
Тоді шукай плече!
Але краще – слухай
Серце своє!
Якщо відчуєш:
Ось вона, доля! –
Погляньте в очі –
Та під образи!


Бажаю племяшке коханої
Зберігати в душі світло доброти!
Завжди бути радісною, щасливою,
Мати надії і мрії!
Цінувати рідних і вірити в Бога,
Частіше допомагати близьким!
Друзів на життєвих дорогах,
Яким можна довіряти!




Бажаю я племінниці моєї,
Щоб в день народження ти була щасливою,
Мрії заповітної, щирою твого –
Їй судилося збутися невідворотно.
Хочу тобі побажати здоров'я,
І просто людського щастя,
І красу свою не розгубити,
Любові тобі великої і справжньої!


Мила племінниця,
В день твого народження
Побажаю тобі щастя
З цієї миті!
Повного, яскравого,
Довгого, спекотного!
Друзів – найвірніших
Хлопця – класного,
Удачі в справах -
І ніяких негод!


Моя племінниця рідна,
Прекрасна ти серед юних дів,
Бажаю щастя я без краю,
Щоб принц був сильний і красивий!


Племінник, з днем народження тебе!
Бажаю знайти ключ від щастя,
Тихенько двері відчинити і жити,
Любити, їсти, пити, сміятися!
Будь розумницею, моя рідна,
Прийде тепло в твій милий будинок,
Але ж ти сама розумієш -
Не треба слухатися у всьому...


Дівчина-красуня, племінниця моя,
Бажаю тобі туфельку знайти з кришталю!
І щоб принц прекрасний тебе знайшов,
Приміряв тобі туфельку – і на щастя відбив!


Племінниця, ти стала старший і розумніший,
Дорослішим, прекрасніше і красивіше!
Домоглася все чого хотіла,
За цей рік зіркою горіла.
Твій день народження прийшов,
І наберися ти нових сил.

Комментариев нет:

Отправить комментарий