воскресенье, 14 августа 2016 г.

Вірші з Днем Народження Племіннику

"Вірші племіннику на день народження"


Красивий і привабливий племінник,
Чуйний, добрий і хлопотлив.
З нього виросте начальник,
В справах він буде кропіткий.
Ну, а поки він підростає
І День народження відзначає,
Йому бажають дядько з тіткою
Успішним стати і бути в пошані.


Повно щоб в житті щастя, світла, добра і радості у долі,
Племяш – любові тобі, привіту, мундир і лімузин - тобі!
Подарунків – тільки дорогоцінних, щоб очей від них не отвесть,
Світла і зірок від всієї всесвіту, тепла від сонця і неба!


Ти - вісник перемоги
І Божий обранець!
Будь щасливий і веселий,
Улюблений племінник!


Ти, племінник мій, хороший:
Дуже весело співаєш,
Здоровий і красивий,
Добрий і улюблений!
Скоро дитячість
Закінчиться твоє,
І почнеться шкільне
Веселе життя!
Ми проводимо тебе
У цей довгий шлях.
Наставленья наші
Ти не позабудь.
Слухай маму-тата,
Добре вчися,
Ніколи не плач
І друзів тримайся!


Сьогодні знову ти став старше.
Сьогодні збудуться мрії.
Сьогодні тільки для тебе: хлопавки, кульки, квіти.
І вихори яскравих привітань,
Що не так часто чуєш ти.
Вечірніх фарб настрій.
Хвилинок солодко золотих.
Нехай буде життя твоє, як пряник.
Щасливим будь завжди,
Коханий мій племінник!


Тобі, мій дорогий племінник,
Я присвячую цей вірш.
Прочитай і вивчи напам'ять
Мої Слова – від сих до сих!
Будь мудрий і чесний, будь відважний,
Не бійся ніколи любити!
Тобі бажаю – це важливо
Чоловіком бути справжнім!


Мій племінник дорогий,
З днем народження!
Я бажаю, милий мій,
Натхнення!
Нехай любов тебе знайде,
З нею щастя!
Будь веселим круглий рік,
Геть негоди!


Тобі на свято, мій племінник,
Хочу я щастя побажати,
Щоб більше радості і сміху,
Бути здоровим і біди не знати,
На молодецькі потіхи,
Щоб сил вистачило у тебе,
Ну, а виниклі перешкоди,
Єдиним махом усував!


Ти, звичайно, не відмінник,
Але ти вчишся пристойно:
Нам нема чого соромитися.
А сьогодні ввечері,
Як було обіцяно,
Отримуй подарунки,
Коробки відкривай!
Нехай всім стане весело!


Дорогий племінник! Вітаю з святом!
Радості бажаю тобі кожному дні!
Ти рости на радість усім, хто тебе знає,
Всім хто тебе любить, і, звичайно, мені.
Побувавши хлопчиськом, виростай чоловіком.
Якщо буде треба – в гості приходь.
З днем народження, хлопець! Будь завжди щасливою!
І своє покликання мерщій знайди.


Племінник, вітаю
Тебе від усієї душі!
Побажаю удачі,
Ловити її поспішай,
Як птаха, але запам'ятай,
Племінник дорогий,
Що птах у клітці чахне,
І навіть, золотий.
Тому, племінник,
Не ховай її від очей.
Поділися своєю удачею
З усіма. В добрий час!


Тітки і дядьки бажають племінникам
Добра і здоров'я, як власним дітям.
Ми вітаємо тебе з днем народження,
Ти наш рідний чоловічок на світі.
Бажаємо, щоб ти був самим щасливим,
Щасливим і успішним.
Спортивним, здоровим, серйозним, коханим.
Ні - найулюбленішим, звичайно!


Улюблений племінник!
Я тобі бажаю всією душею
Доброти, здоров'я і участья,
Миру, світла, радості великий
І все, що означає "щастя"!


Щасливий будь, племінник дорогий,
Попереду нехай чекає великий успіх,
Планів сміливих багато намічається,
Все, як ти задумав, виходить!
Оточують нехай завжди друзі,
Життя прекрасним буде у тебе,
Цілі нехай будь-які досягаються,
І мрії скоріше здійснюються!




У такий же сонячний деньок
Народився славний хлопчина –
Наш племінник милий,
Здоровий і красивий!
Сьогодні знову свято твій!
Ти, племінник дорогий,
Так рости і далі,
Ставай все краше!
Все розумнішими і сміливіше,
Серцевішим і веселіше!
Ми з тобою поруч,
Допоможемо, якщо треба!


Що побажати тобі, племінник дорогою?
Рости великим і сміливим ти, як воїн!
Ми віримо, що будеш ти гідний любові,
А радість зустрічі чекає завжди з тобою.
Ти в День народження веселися, танцюй,
І нас не обділяй своїм вниманьем,
Здійсняться хай твої бажання,
А ми тебе привітаємо від душі!


В твій День народження,
Мій милий племінник,
Подарую я тобі
Велику папірець:
Напишу на ній привітань – море! –
Розповім, що бувають подарунків гори!
Ну, а ти моїм словам слухай –
З листівки грошики виймай!


Улюбленому племіннику бажаю здоров'я, успіху
Побільше посмішок, веселого сміху!
Бажаю величезного особистого щастя,
Щоб двері не стукали біда і негоди!


Племіннику сьогодні пити і співати,
Не знати тобі ні злоби, ні агресії,
Не кисни, кинь, все суєта-суєт,
Тримайся такий ти в житті версії!
Здоров'я вооз і купу грошей,
Щоб не думав ти про них,
І відчув свободи принадність,
Приємною, чистою, як джерело!


Ти вже підліток,
Ламається голос,
В голові, напевно,
Думок безліч:
Чим далі жити,
Як життя скласти?
Без довгих розмов
Тобі ми побажаємо
У Вуз вступити,
Образованье отримати,
Бути гідною людиною –
І тоді прийдуть успіхи!


У тебе, племяш,
Широкі плечі!
Ти, я знаю,
Розумний і сердечен!
Привітати я
Тебе хочу:
Тобі будь-яку справу –
По плечу!
Дай Бог тобі
Друзів хороших,
Таких же вірних,
На тебе схожих!
Не знати тобі
Великих печалей!
Побільше радощів
Нехай життя
Надає!

Комментариев нет:

Отправить комментарий