воскресенье, 14 августа 2016 г.

Смс Привітання з Днем Народження Чоловікові у віршах

"Смс поздоровлення чоловікові на день народження"


Мій милий чоловік, мій вірний супутник життя,
Моя надія, радість і мрія.
Сьогодні з днем народження вітаю,
Дарую тобі лише ніжні слова,
Яким немає перепон і рамок,
Слова любові і ніжності.


Коханий чоловік мій!
У цей вечір
Сказати мені хочеться тобі:
За наш союз, за нашу зустріч
Так вдячна долі!
За кожен погляд, дотик,
За кожну мить, за кожен рік,
За те, що в цей день народження
Весна в моїй душі співає.


"Смс вірші чоловікові на ін"


Ти турботливий чоловік і вірний,
І цінуєш ти сім'ю і дім.
Дружиною буду я примірної,
Щоб допомагати тобі у всьому!
Годувати частіше, посміхатися,
Комп'ютер твій не займати
І, як в стриптизі, роздягатися,
Щоб заманити тебе в ліжко!


Якщо чоловік і дружина, проживши багато років,
Стають дуже схожі –
Значить, вони живуть щасливо
І люблять один одного дуже!
Так говорить людський поголос –
І я впевнена, вона права!
З днем народження, мій золотий!
Чоловік єдиний і рідний!


Чоловіче мій любий,
З днем народження мій рідний.
Сили і добра тобі бажаю,
Побільше щастя відсилаю.
Нехай буде мир твоя яскравим
І кожен день дуже солодким.
Живи не знаючи бід і горя,
Нехай красивою буде частка,
Нехай життя засяє яскравими фарбами
Нехай кожен день буде наповнений казками.
Бажаю здійснення мрій,
Щоб завжди радісним був ти.


Улюблений чоловік, мій ніжний друг,
Рідний мій, милий мій чоловік,
Хочу я щастя побажати,
Дякую від душі сказати
За захопленість, доброту,
Терпимість, силу, красу,
За твій характер непростий,
І за наш сімейний спокій!
Сьогодні, в день народження твій,
Бажаю серцем і душею:
Здоров'я, щастя, більше сміху,
У всіх справах твоїх успіху!


Колишніх офіцерів не буває,
Мужність і честь у них в крові.
Тільки офіцери точно знають
Ціну жіночої відданої любові.
Нам з тобою надійно і спокійно,
Знаєш, тільки б не було війни.
Ті, хто стільки винесли, гідні
Миру, доброти і тиші.
Знаю я - тобі і нині сниться
Гір Тянь-Шаню грізна краса.
Ти ходив в дозори на кордоні.
Ти людей з полум'я рятував.
Для тебе перешкод не існує,
Ти - і лектор, ти - і інженер.
Слів на вітер не кидаєш всує.
Дітям - і опора, і приклад.
Ми тебе сьогодні вітаємо!
Новий день - завжди, як новий бій.
Довгих років і радості бажаємо,
Пам'ятай, ми з дітьми у всьому з тобою!


Твоє надійне плече -
Зберігає мене року.
Тобі бажаю гаряче
Щасливим бути завжди!
Не знати тобі, печаль і бід
Любити мене одну.
В роботі - безліч перемог,
А я у твоєму полоні!


Головний будівник раю.
Ти мій годувальник, захисник і друг.
День на поріг – я тебе вітаю,
Мій любий чоловік.
Гості, побув годинку поруч з нами,
Все ж підуть, розгубивши тостів запал.
А за столом чекаю з борщем, пирогами –
Твій дорогоцінний і відданий тил.


Я від душі тобі бажаю
Свою сім'ю завжди цінувати,
Тебе сьогодні поздоровляю,
Не забувай дружину любити!
І все-таки серйозно, милий,
Від усієї душі бажаю я,
Тобі енергії і сили,
Нехай оточують лише друзі!


Коханий мій, рідний чоловік,
Ми багато разом пережили,
Ми не боялися темряви і хуртовин –
Один одного ми завжди любили!
Бажаю тобі в цей день
Завжди залишатися таким же,
Сьогодні мені зовсім не лінь
У коханні чоловікові визнаватися!


Коханий! В день народження
(І можна мені як раз!)
Будь насолоди
Проси - давай замовлення.
Накину білу простирадло,
Роздягнуся з плечей до ніг:
З собою, що хочеш, зроблю -
Щоб ти хоч щось зміг!
Я п'ю, щоб ти летів додому
Скоріше з будь-яких доріг,
І щоб мене, мій хороший,
Завжди хотів і міг!!!


Невже справді були часи -
Ти давно колись жив, і без мене?
Знати я не бажаю ці часи,
Зовсім не жила я без тебе ні дня!
Ювілей твій особистий – для обох приз:
Для тебе – півжиття, для мене – все життя.
Зберуться гості, принесуть квіти.
Буде багато тостів, гамору, метушні.
Але поїдуть гості, облетять квіти.
І ми будемо знову – тільки я і ти.




Почну, мабуть, з передмови,
З того хвилюючого дня
Коли своєю великою любов'ю
Зачарував мене герой.
Сильний, розумний і романтичний,
Хоч і соромився він деколи,
Але був настільки симпатичний,
Що я стала його дружиною.
І я анітрохи не шкодую,
В любові зізнатися мені пора!
Давай, мій милий, крикнемо «гірко»,
Щоб цілуватися до ранку!


Ти люби, дорогий,
Мене ніжну, грішну,
То чужу часом,
Трохи божевільну...
Ти зараз не зі мною,
Але як сильно я відчуваю
Твій біль, мій рідний,
І печаль твою сумну.
Це замкнуте коло,
Є любов немає прощення,
Був ти чоловік мені і друг,
Тільки немає продовження...
Як же мені розлюбити?
Від себе я біжу,
Ні забути, ні простити
Я тебе не можу...


Мій коханий чоловік
З тобою ми пережили багато стуж
І переживемо ще їх багато,
Каже тобі твоя дружина.
З днем народження тебе вітаю
Любов ти єдина моя,
Хочу, щоб ти ніколи не переживав,
І що я завжди з тобою ти знав.


Надійний, сильний і красивий!
Ну що ще для щастя треба?
Ти для мене - джерело сили,
Ти - наша гордість і втіха.
Нехай кажуть, що ти впертий,
що дуже запальний, кажуть,
а ти на світі кращий самий
і для мене, і для хлопців.
Честь офіцера-дворянина
зберігаєш ти, люблячи Батьківщину.
Пишаються з дитинства обидва сина,
що так схожі на тебе.
Твої широкі долоні
нас вкривають від турбот.
Твоя душа часом стогне,
але частіше все-таки співає.
Нехай життя була часом сувора,
ти не звертав з дороги.
Та я тобі бажаю знову
переможно голову нести.
І, вітаючи з ювілеєм,
коханий мій, мій ясний світ,
я від душі тобі бажаю
прожити зі мною ще сто років!


Мій вірний друг!
Серед буднів, суєти -
Ти свято світлий,
Втілення мрії.
Тобі так багато
Від народження дано!
Мене ти підкорив
Давним - давно,
Так підкори ще
Долю! І нехай вона,
Твоїм увагою
Безмірно задоволена,
Тобі подарує радість,
Блиск перемог,
Любов і щастя світло
На багато років.


Чоловіче мій любий,
Як же я тебе люблю!
З днем народження, дорогий,
Теплих слів наговорю:
Будь здоровим і щасливим,
Спекотним, немов сонце!
Я тобі не казала?
Ти – моє світло в віконце!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий