воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі Привітання з Днем Народження Чоловікові у віршах

"Короткі вірші чоловікові на день народження"


Чоловік коханий, сокіл ясний,
Незважаючи на всі роки,
Ти як і раніше прекрасний,
Найкращий для мене!
В день народження твій бажаю
Сонця яскравого завжди,
Тебе цілую, обіймаю.
Твоя кохана дружина!


"Прикольні поздоровлення чоловікові з ін"


Я заміжня. І знаєш, це щастя!
Любити тебе, не бути в ночі...
А бути, нехай другий, твоєю частина,
Не важливо, хто тут перший, хто другий...
І третій є, але це наше чадо.
Щаслива і дружна сім'я.
А більше мені, по суті, і не треба:
(Ім'я), наш синочок, ти та я...
До нас у гості приїжджає твоя мама.
Її завжди зустрічаю як свою.
Для вас я намагаюся бути най-най:
Зварю борщу і чаєм напою...
Не мечу я з іншими у королеви.
Ти для мене єдиний мій принц!
І знаю точно, не підеш «наліво»,
Наскільки поглядом не стріляй з-під вій...
Ти мені завжди підмога і опора,
Захисна надійна стіна.
І я горда небесним вироком,
Що я навік – твоя дружина!


Я запалю для романтики свічки,
І в келихи вина я наллю.
Ти обіймеш так ніжно за плечі,
Мені так ласкаво скажеш «Люблю».
Ми удвох, і ніхто нам не потрібен,
День народження святкуємо твій.
Я задоволена тобою, своїм чоловіком,
Я пишаюся, мій коханий, з тобою.
Нехай тебе обійдуть усі заметілі,
Нехай закрутить тебе зорепад.
Нехай навесні зачаруй капання
Щоб життя був щиро радий!


"Короткі привітання дружину"


Улюблений чоловік, ми разом – роки,
Завжди мій милий і рідний,
Ти відводив від нас негаразди,
Так нехай обходять стороною
Тебе проблеми. В день народження
Хочу побажати здоров'я,
І нескінченного везіння,
І рук своїх не опускати!


Надійний, сильний, вольовий –
Ти дуже дорогий мені і потрібен!
Я дуже щаслива з тобою –
З моїм улюбленим моїм чоловіком!
Хочу побажати всім серцем,
Щоб стало життя прекрасніше, яскравіше.
До перемог курс завжди тримати,
До великих успіхів і удачі!


Сьогодні День народження твій,
Відмінний чоловік і супер-тато.
Тебе привітати всією сім'єю
Від усієї душі ми дуже раді.
Тобі хочемо ми побажати
Здоров'я, радості, достатку.
У всьому досягати успіху,
Щоб життя було просте і солодкої!


З днем народження, улюблений чоловік,
Нехай іскриться свято твій,
Всю себе дарую, мій милий,
Бути хочу завжди з тобою!


Мій дорогий, коханий, чоловік,
Тебе я з Днем народження вітаю!
Бажаю єднання наших душ.
Тебе люблю і до серця пригортаю!


Чоловік мій милий,
Сокіл славний,
Незважаючи на всі роки,
Ти як і раніше прекрасний,
Найкращий для мене!
Так прийми ж привітання
В твій весняний день народження!
Вітаємо з днем народження
І ми тобі бажаємо
Кращого, що є в долі:
Нехай же розум твій буде тонким,
Нехай же голос буде дзвінким,
Нехай же твій друг буде правильним!
І завжди прагни бути першим!


Три найважливіших у житті справи
Ти виконав, рідний чоловік.
Побудував будинок, у будинку – древо,
І дітки бігають навколо.
Що побажати тобі, рідненький,
В наш свято – День народження твій?
Кохання? А ти отже коханий!
Успіху? Він завжди з тобою!
Я побажаю бути здоровим
Ще як мінімум сто років!
Адже попереду так багато нових
Великих і маленьких перемог!


О, чоловік! Я дуже рада
Стати зараз Шехерезадой,
Довго-довго говорити,
А потім тебе любити!
Щоб ти забув про роботу,
Про свої справи, турботи,
Щоб став ти як султан:
Дуже щасливий, ситий і п'яний!


Ти найкращий з чоловіків!
Не викличе ні у кого сумніву,
Що для добрих слів є безліч причин,
А головне — твій День Народження.
Нехай в житті не буде ні бур і ні стуж,
Бажаю бути щасливим на світі.
Як здорово, що ти мій чоловік!
Нехай нашим щастям будуть діти.


Краще чоловіка, ніж ти, мені не знайти,
Немає тепліше твоєї доброти.
Спасибі за руки твої золоті,
За жарти потрібні і пустотливі.
Ти лише завжди залишайся собою,
а всі печалі жени геть.
Здоровим будь і впевненим у собі,
І нехай розуміння буде в родині,
Бажаю успіху тобі в роботі,
І не мати непосильні турботи.
З днем народження тебе вітаю,
Вічного щастя тобі бажаю.





З днем народження тебе, дорогий,
Мій рідний і улюблений!
Я все життя буду тільки з тобою,
Усі року, всі літа і зими.
Я бажаю тобі залишатися завжди
Ніжним, добрим, веселим і бадьорим.
І нехай йдуть далі року,
Ми з тобою перевершимо всі негаразди.
Радість, щастя, удачу - лови,
А в сумі - забудь і зруйнуй.
Будь щасливим і сповненим любові,
Самий кращий на світі мій чоловік.


Для самого відомого в світі чоловіки
Не шкода ні вдома, ні супер-машини,
Не шкода нітрохи президентського крісла,
І самої безбашенної в світі фієсти,
Для самого міцного мускула в світі
Не шкода ні м'яса, ні хліба, ні гирі,
Не шкода перемог доленосних і важливих,
Не шкода друзів бешкетних і відважних,
Коханому чоловікові
Від самого жаркого серця на світі
Не шкода коли з'являються діти,
Коли повзунки і всюди іграшки,
І часу немає іноді один для одного,
Не шкода батька і коханому чоловікові
Сказати: "Ти, коханий, нам дорогий і потрібний",
Сказати: "Це щастя, коли ми всі разом,
На всі сто відсотків і навіть на двісті!"
Не шкода такого чоловіка, як ти,
Вручити своє серце і губки підставити,
І цмокнути з любов'ю, і ці квіти,
Що ти подарував, ніжно у вазу поставити!


За тебе, рідний чоловік і бажаний,
За столом я піднімаю тост.
Милий, ніжний, такий довгоочікуваний,
Ми з тобою побудували міст.
Цей міст нас веде тільки до щастя,
Крізь пургу, крізь дощі і року.
Ти любов'ю укроешь і пристрастю,
Від заметілі не залишивши сліду.
Цей міст нас веде до наших душах,
Де сердечко серце кличе.
Добре і затишно мені з чоловіком,
Нехай йому і зі мною пощастить!


З тих пір, як ми з тобою вступили в шлюб,
По-білому заздрять мені люди:
Адже, якщо ти сказав, що буде так,
Не сумніваюся – так воно і буде!
Любов – основа єднання душ;
Лише в ній все насолоду земне...
Що ж, з днем народження, мій коханий чоловік!
Будь щасливий, тобто щасливий будь зі мною!


Ти самий чудовий і ніжний!
Тобі я побажаю, мій рідний,
Красиве життя, яскравої та успішної,
І щоб завжди ти був щасливий зі мною!
Надійно так, затишно і тепло
Йти по життю поряд з тобою!
Хочу зізнатися, як мені пощастило,
І щастя побажати тобі, рідний!

Комментариев нет:

Отправить комментарий