воскресенье, 14 августа 2016 г.

Вірші з Днем Народження Бабусі

"Вірші бабусі на день народження"


Бабуся, будь завжди ти з нами,
Наш від батьків заслін,
Завжди ти онуків захищала,
За це наш тобі уклін!


Я ласку твою пам'ятаю з дитинства,
Ось я на кухню радісно вбегаю,
Сьогодні казки весело читаєш,
Ну, а потім до столу ти запрошуєш!
І в перший клас ти за руку ведеш,
Ну, де ще таку бабусю знайдеш?
Одна на світі ти така,
Бабуся моя рідна!
Здоров'я багато я тобі бажаю,
І відвідувати частіше обіцяю!


"Вірші для бабусі на ін"


Я з букетом червоних троянд стою:
З днем народження - з самим світлим днем -
Вітаю свою бабусю! -
Стільки Сонця, щастя, сили в ньому!
На моєму - у велике життя - шляху,
Немов дороговказ,
Ти своєю посмішкою мені світи, -
У бадьорості, здоров'я будь завжди!
Ти, бабуся, - подарунок мені від Бога:
Хай дасть він тобі років багато-багато!!!


Будемо ми під ялинкою з бабусею грати,
Іменини славні будемо відзначати!
Будь здорова, бабусю, завжди щаслива,
Нехай підуть всі прикрощі, як навесні вода!


У мене характер ще той!
Тільки ти могла справлятися зі мною:
Не наказувати і не лаяти –
Але підбивати і тихо сміятися!
Я тобі бабуся, вдячна,
Я багато від тебе перейняла!
Я так тебе люблю - і побажаю,
Щоб ти ще довго цвіла!


З бабусею ми бігаємо
В сквер наввипередки,
Мене вона до втомилися –
Сама ж хоч би хни!
Здоров'я тобі, радості,
Щастя на долю,
В житті тільки солодощі,
Бадьорості тобі!


Ми в цей день, в твій день народження
Тебе порадувати прийшли
І даруємо це привітання
Від членів нашої сім'ї.
Тебе ми любимо сильно, ніжно,
Обожнюємо без зайвих слів
І їдемо в гості ми з надією
Скуштувати смачних пирогів.
Роки хай пролітають повз
Ти не здавайся їм зло
Тобі нашої рідної, коханої
Хочемо, щоб завжди щастило.
Тобі бажаємо ми з любов'ю
Погожих і щасливих днів,
Успіхів, бадьорості, здоров'я
І серіалів поновому.
І хочемо побажати удачі
У всіх задуманих справах
Що б урожай під осінь з дачі
Везти на двох вантажівках!


Не вважай даремно року,
Не сумуй, що скроні посивіли.
Так буває в природі завжди:
Це слід залишають хуртовини.
Хай нелегкою була твоє життя,
Були все ж в ній і радість, і щастя.
Ти кріпись, дорога, тримайся,
Обійдуть стороною негоди.
Адже багатство твоє – це МИ:
Дочка, син, онуки, правнуки навіть!
Довго-довго ще ти живи,
Щоб пра-правнуків теж поняньчити!!


Завжди жила ти нашою долею,
Себе в турботах наших розчинила,
Як тягне, бабуся, завжди до тебе додому,
Ти нами щиро, сердечно ти кохана!


Люба бабуся! З днем народження, рідна!
Рук таких дбайливих я інших не знаю!
І не знаю серця люблячого більше!
Я тобі зараз бажаю жити як можна довше!
Нехай доводиться зі мною нелегко часом,
Але ж онуки допомагають не старіти душею!
Нехай на довгі роки нехай сили!
А я за все тобі скажу величезне спасибі!


Пахне здобою і ромашкою,
Часто в кріслі солодко дрімає,
А в фартусі, в кишеньках −
Про запас є шоколадки.
Заберуся до неї на коліна,
Прошепочу їй, вітаючи:
"Сильно так тебе люблю я,
Моя бабуся рідна!"


Вся наша дружна родина
Поспішає привітати людини,
Що всіх підтримував завжди,
Дарував тепло та багато сміху.
Бабуля! З днем народження –
Хочемо тобі сказати!
Здоров'я та везіння
Сьогодні побажати!


Господь хай пошле Вам все щедрою рукою,
Біди не трапиться нехай жодної,
Бабуся, Вам будуть нехай мир і тепло,
Ти найкраща – нам пощастило!


Ви занадто молода,
Щоб бабушкою зватися,
І в цей день поспішаємо
Ми Вам в любові зізнатися!
Ми всі бажаємо Вам
Сьогодні, в День Народження,
Здоров'я, щастя, радості,
Надії і везіння,
І нехай любов, як веселка,
Розфарбує Ваші дні!
Прийміть вітання
Від всієї нашої родини!
З відкритим серцем і любов'ю
Бажаємо щастя і здоров'я!


Все робиш ти не поспішаючи,
Але - здорово! Тримаєшся - прямо!..
Як, бабуся, ти хороша! -
Зрівняється з тобою лише мама.
Тобі в день народження - привіт
І прохання велика при цьому:
Усіх потіш ще багато років
Здоров'ям, з очей зоряним світлом!..
Ти, як і колись, всіх молодше,
Ніжніше, міцніше і дорожче!!!




Хоч голова сивіє рік від року,
Днів радісних нехай буде череда,
Адже не завжди права природа,
Бабуся, як ти молода!


З Днем народження, моя бабуся!
Я шкарпетки, тобою пов'язані,
Досі в шафу у березі,
Ти повір, я все для тебе зроблю,
Все, що в силах,
Все, що зможу.
Я тобі за ласку зобов'язана,
За любов без всяких умов,
Я з тобою назавжди пов'язана
По спорідненості душі, а не крові.


Бабуся!
Зворушливо, як і мило
Слово дитяче звучить;
Скільки в твоєму житті було
І, звичайно, належить
Днів щасливих і не дуже...
Але з тобою не страшні.
Безперервно як можеш ночі
Проводити, коли потрібні
Твої руки і терпіння?
Стільки справ переробити!
Видно бачити толк вміння -
Світлій мудрості доля
Виручає. Що ж прекрасно!
Щастя бути поруч з тобою!
Заявляємо гучно,
Що любити тебе душею
Всією будемо, скільки зможемо,
Поки в'ється життя нитка.
Нехай Господь тобі допоможе
Всі мрії здійснити!
За твою любов і ласку,
Глибину прекрасних очей
Життя твоє хай, як в казці
Радують тебе і нас.


З ювілеєм, бабуся!
Сьогодні свято твій.
Рідна, вітаємо
Тебе ми всією сім'єю!
Будь щаслива, бабуся,
Здорова і бадьора!
І нехай повік залишиться
З тобою доброта!


З днем народження, бабуся,
Зоряний вечір то який,
Будь здорова ти, роднюля,
Тобі щастя, Бог з тобою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий