воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі вірші з Днем Народження Бабусі

"Короткі вірші на день народження бабусі"


Бабуся, тобі дарую
Я своє серце,
Дуже я люблю,
Щастя тобі вічно!


Найкращою бабусі на світі
З ніжністю, з огромною любов'ю
Кажу сьогодні ці слова,
Радості бажаю і здоров'я!
Хай теплом рідні оточують,
Близькі ставляться з участю,
Кожен новий день твій наповнює
Тільки те, що називають щастям!


Ми їдемо в гості до бабусі,
До бабусі моєї...
Веземо квіти, подарунки
І вітання їй.
Для бабусі напишемо
Гарні слова -
Які тільки може
Придумати голова!
Серед бабусь відмінних
Не бачу ні однієї
Хто був би чимось краще
Бабусі рідний!
Не тільки в день народження,
Не тільки в ювілей -
Бажаю щастя в житті
Я своєї бабусі.
Нехай удача з тобою
Залишиться завжди,
Не підведуть здоров'я
І бадьорість ніколи!


"Віршики на день народження бабусі"


В душі хвилювання і сум'яття,
Я радість зовсім не таю:
Поспішаю сьогодні з днем народження
Привітати свою бабусю.
Віршик написаний, все готово,
Бери ж, бабуся, читай:
Живи сто років і будь здорова,
Сто років не кашляй, не чихай!


Бабуся – слово таке ніжне,
Воно означає безмежну любов
До своїм дітям і онукам.
Та що там року і розлуки!
Ти зовсім молода була,
Коли тебе бабусею зробили,
Стільки турботи нам віддала,
Ми для тебе були першими!
Ти для нас, бабуля, стільки зробила,
Ми вдячні на все життя!
Ти живи спокійно, а ми – поруч,
Тільки не болів і тримайся!


"Маленькі віршики для бабусі на день народження"


Я пам'ятаю пісню у ліжечка
І теплі руки твої,
З тобою ми грали в хованки
І перші літери знайшли,
Була і є ти кращим другом,
Бабуся рідна моя,
Хай обминуть тебе недуги,
Будинок повною чашею з краю!


Ти з дитинства для мене була
Завжди другою мамою.
Так багато в житті мені дала,
Була самою улюбленою!
Нехай же, моя бабуся,
В твоє свято, день народження,
Щасливою буде життя твоє,
В здоров'я і веселощі!


Бажаємо особистого щастя,
Відмінного настрою,
Щоб здоровою ти була,
До весілля онуків дожила


Зворушливо, як і мило
Слово дитяче звучить;
Скільки в твоєму житті було
І, звичайно, належить
Днів щасливих і не дуже...
Але з тобою не страшні.
Безперервно як можеш ночі
Проводити, коли потрібні
Твої руки і терпіння?
Стільки справ переробити!
Видно бачити толк вміння -
Світлій мудрості доля
Виручає. Що ж прекрасно!
Щастя бути поруч з тобою!
Заявляємо гучно,
Що любити тебе душею
Всією будемо, скільки зможемо,
Поки в'ється життя нитка.
Нехай Господь тобі допоможе
Всі мрії здійснити!
За твою любов і ласку,
Глибину прекрасних очей
Життя твоє хай, як в казці
Радують тебе і нас!


Для найкращої бабусі
Наші вітання,
Багато-багато радості,
Бурхливих веселощів!


Цілую твої руки ніжні,
Очі, будь добрішим не зустрінеш
Прийми ж, бабуся, слова любові,
Ти наче сонце в домі нашому світиш!
Хай будуть довгими твої роки,
І нескінченним душі цвітіння.
Нехай хвороби підуть в нікуди.
Бажаю щастя в День народження!


Хто до зими шкарпетки зв'яже,
Чаю смачного наллє,
Шанує, якщо навіть
Справ інших невпроворот?
Хто більше всіх знає казок
Про кохання і про добро?
Це бабуся рідна!
Щастя, мила, тобі!


У твій, бабуля, день народження
Я бажаю всією душею
Тільки супер-настрої,
Залишатися молодою!
Щоб здоров'я міцним було,
Загалом, жити і не тужити!
Ми тебе завжди любили,
Будемо 200 років любити!


Ви говорите правду, а не лестощі,
Від вас лише радісні вісті,
Спасибі вам, бабуню, що ви є!
Ми внуки, і завжди ми разом!
Господь виконає твої мрії
І не порошить на серці завірюха,
Ти втілення доброти
І найкраща для нас подруга!




Важко передати словами,
Як тебе ми любимо все.
Ти одна у нас така –
Бабуся миліше всіх!
Не бранишься, не ворчишь ти,
Розумієш нас завжди.
І сьогодні дружно скажемо:
«Молодей крізь усі роки!»


Дорогий моєї бабулі
У день народження кажу,
Що всім серцем і душею
Я її обожнюю!
Це непросте слово
Нелегко вимовляти.
На дієслово "люблю", напевно,
Його краще замінити.
З двох слів, яке краще -
Їй можу зараз сказати,
Щоб ніжність і турботу
Мені бабулі показати!
Замінити слова не можуть
Те, що в серці у мене...
У ньому завжди є куточок,
Дорога, для тебе.


Ти ніколи не зайнята собою,
Тепло твоє так близько, відчутно.
Завжди нас чекаєш, бабуля, ангел мій!
Щоб ти була спокійною і щасливою!


Не схожа ти на бабусь з казки:
Стрижка стильний і модний прикид,
Але любові і нескінченної ласки
В тобі набагато більше, ніж у них!
Я тебе обожнюю, бабуся,
Хочу, щоб нескінченно ти жила,
Щаслива була, і ніколи
Не скотилася з очей твоїх сльоза!


У Вас, бабуля, день народження,
Вся наша дружна родина,
Шле Вам привіт і доручення -
Уклін від усіх несу Вам Я!


Бабуся моя рідна і кохана,
Бабуся ти славна і незамінна,
З днем народження тебе я вітаю,
Усіляких благ у твоєму житті бажаю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий