воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Хресної у віршах

Дві мами, це не дивно,
Але я долі дякую,
Одна рідна кровиночка,
Інша стала до вівтаря.
Тобі, моя в Христі матусю,
Я щиро вітання шлю,
Нехай буде повен дім, як вулик,
Цілу, пам'ятаю і ЛЮБЛЮ!


Хресна моя дорога,
З Днем Народження тебе вітаю!
Я бажаю любові і ласки,
Ти завжди складала казки.
Я хочу, щоб ти любила,
Все, що хочеш, щоб доля дарувала!
Нехай здійсняться сни і мрії,
Оточують друзі і квіти!...


Зізнаюся тобі, хрещена,
У любові і повазі!
З тобою міцно пов'язані
Ми таїнством хрещення.
Нехай радості моєї долі
І кожну мить
Зігріті будуть в майбутньому
Твоїм благословенням!


Ви жінка - для всіх мрія
Моя хрещена ви неспроста
Поруч з вами так тепло
І мені дуже пощастило
Люблю я з вами поруч бути
І колись нам посумувати
Нам разом весело завжди
І не торкнеться до нас біда
Хочу вам побажати казки
І ніколи не сумувати
Хочу, щоб тільки посміхалися
І нічого ви не боялися!!!


Кращою хрещеною на всьому білому світі
Я бажаю щастя, здоров'я, тепла,
Нехай буде в житті все, що потрібно,
Чим життя буває хороше,
Любов, здоров'я, щастя, дружба
І вічно юна душа!


У хрещеної мами день народження,
І я хочу їй побажати
Неймовірного веселощів,
І багато щастя зазнати,
Хай відведе Господь напасті
Від хрещеної матері моєї.
Я їй бажаю тільки щастя,
І більше в житті світлих днів!


Ллється світло до мене в вікно,
Я хрещена давно.
Своєї хрещеної, в День Народження
Я бажаю натхнення!
Я бажаю бути красивою,
Доброю, милою і щасливою!
З Божою допомогою, біда,
Хай зникне назавжди!


Я так хочу тебе обійняти,
Хрещена мама, мила мама,
Подолати мільйон перешкод,
Далеких відстаней,
Серцево - з чудовим святом,
Веселим днем народження,
Нехай радість лише одна в душі –
Без горя і хвилювань!


Радісний день сьогодні
І мені привітати вас не лінь
Адже ви на світі краще всіх
Вас чекає величезний успіх
Хресна ви дорога
І красотою, неземна
З вами завжди весело
А всі печалі дурниця
Про них я завжди забуваю
Коли з вами пропадаю
Ви мудрий даруйте рада
І зберігайте мій секрет
Для вас я щастя побажаю
З днем народження вітаю!!!


Давним-давно відомо утвержденье,
Якщо хто народився, той завжди
На початку ночі в день його народження
На небі загоряється зірка.
Так хай у моєї хрещеної зірка не згасає
І в цей день ще світліше горить,
Твій славний шлях все яскравіше висвітлюючи,
І життя твоє ніщо не затьмарить!


Дорога хресна, я Вам бажаю
Гори щастя, з них радості струмки,
Озера довголіття, знергии ключі,
Кришталеві потоки душевної теплоти,
На цілі сторіччя любові і доброти!


Хрестик хрещена купила,
Мені на щастя подарувала,
І сказала, Бог з тобою,
Він допоможе, дорогий!
Хрещена Мама, моя,
З днем народження тебе,
За всі добрі справи
Буде життя твоє світла!


Здоров'я і жіночого щастя
Бажаю всім серцем для хресної!
Нехай в житті збуваються частіше
Слова побажань і тостів!
Приходять успіх і радість,
Хороші люди, успіхи!
В такий чудовий свято
Звучать сплески загального сміху!


Вас, рідна вітаю
І не приховати що поважаю
Хрещена, ви для мене
Ідеальна і важлива
Вас краще, не знайти
І дай вам Бог завжди цвісти
Ви так ніжна і так чудесна
Хрещена, ви така прекрасна
Хочу, щоб негативу не зустрічали
І ніколи не сумували
Вам дзвінкий сміх, адже так йде
І додає позитиву
Просто вам скажу, ви супер
І для мене, в усьому приклад!!!




Ношу свій срібний хрестик,
Люблю заходити в Божий храм,
Живу тільки по-християнськи,
Суджу про людей за справами...
Для хресної завжди в моєму будинку
Є місце за щедрим столом!
Нехай життя йде радісно, добре,
Без поспіху, своєю чергою!


Мамо, як ти, люба,
Дуже хочу обійняти тебе,
Ти, хрещена, мені, як рідна,
І трепетно я чекаю зустрічі!
Гідна кращих ти сонетів,
Я ж просто серце подарую,
Мій поцілунок – швидше вітру,
Я палко тебе люблю.


Ти від радості не плачеш,
Ти не можеш жити інакше.
Хресна моя рідна.
Добра, майже свята.
Я бажаю в День народження.
Божого благословіння.
Ангел хай оберігає
І бажання виконує.


Вам, хрещена, я хочу побажати:
Більше радості, ніж турбот,
Більше відпочинку, ніж робіт,
Більше сонечка, ніж негоди,
І великого, великого щастя!


Хрещена, вас вітаю
І бажаю веселих днів
Поганого вам, щоб не зустрічати
І все підкорювати вершини
І бути щасливою, вам завжди
Все інше, дурниця
Адже ви по життю королева
І чарівна діва
Душа у вас, сповнена тепла
І серцевого добра
Живіть ви, завжди як в казці
І тоніть в нашій ласці!!!


Хрещена, бажаємо здоров'я на довгі роки,
Щоб Вас стороною обходили знегоди,
Щоб щастя і радість не знали розлуки,
Щоб душу зігріли Вам діти й онуки!

Комментариев нет:

Отправить комментарий