воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі Привітання з Днем Народження Племінника в віршах

"Смс-привітання племіннику на день народження"


Ти для нас – другий синок,
Їм завжди тебе вважали.
І на свято твій віршик
Для тебе ми написали.
Будь завжди грайливий і милий,
Слухайся Маму і тата.
І нехай же цей світ
Не змусить тебе плакати.


Дорогий племінник, з днем народження!
Нехай у житті завжди буде багато друзів!
Не буде сумних ні днів, ні ночей!
Здоров'я тобі, самих сонячних днів
І тільки добра в молодому житті твоєї!


"Коротке привітання племіннику на день народження"


Як справи, хлопчисько, мій привіт, племяш,
У тебе сьогодні свято кураж,
Нехай грає скрипка і співає сопілка,
Не зійде посмішка з осіб на цей день!


З днем народження, племінник!
Знає хто, мене зрозуміє:
Ти красивий, як тульський пряник,
Солодкий і рум'ян, як мед!
Яскравий, ніжний, як квіточка,
Свіжий і молодий, як світанок.
І племінниць (навіть — дочок!)
Краще на світі немає!
Будеш навіть з бородою,
Живи у щасті, не грішачи!
Світлій, чистій, молодою
Нехай душа залишиться!!!


Бажаю в день народження племяшу
Веселощів, якщо коли-то занудьгує.
Їжі, пиття, коли голод притомит,
Дістануть горе і печалі - щастя,
Щоб був у любові сильний, як динаміт,
Справи не розривали щоб на частини!
А ось тепер і головне, племяш:
При всьому до інших джерел уваженье,
Не забувай - рідний ти, близький, наш!
Ну, будь здоровий, племінник! З днем народження!!!


Дорогий мій племінник,
З народження близький і рідний!
На моїх очах ростеш,
Скоро в садочок ти підеш!
Вітаю з днем народження
І хочу без промедленья
Тобі подарунки вручити -
І поцілунок твій отримати!


Для рідного племінника
Багато слів хороших є!
І його привітати знову –
Це обов'язок для нас і честь.
Ти живи, турбот не знаючи,
Багато в житті досягай,
З днем народження вітаємо!
Будь веселим, не нудьгуй!


Сьогодні знову ти став старше.
Сьогодні збудуться мрії.
Сьогодні тільки для тебе: хлопавки, кульки, квіти.
І вихори яскравих привітань,
Що не так часто чуєш ти.
Вечірніх фарб настрій.
Хвилинок солодко золотих.
Нехай буде життя твоє, як пряник.
Щасливим будь завжди,
Коханий мій племінник!


Я хочу, щоб ти таким же
Залишався назавжди!
Може запитаєш ти – яким же? -
Не племінник, а мрія!
Хто завжди допоможе тітці?
Дядька хто розвеселить?
З днем народження! Ти в пошані!
Нехай ніщо не засмутить!


Мій племінник дорогий,
З днем народження!
Я бажаю, милий мій,
Натхнення!
Нехай любов тебе знайде,
З нею щастя!
Будь веселим круглий рік,
Геть негоди!


Племінник, ангел мій,
Хлопчисько дорогий!
Ти – мамина нагорода
І теткина відрада!
Ми тебе всі дуже любимо,
Побажаємо в цей день,
Щоб прямої була дорога,
Ти зробив багато відкриттів!
Щоб весело йти –
І друзі були в дорозі!


Ти для мене – як власна дитина,
Один одного розуміємо ми легко.
Тебе, племінник, знаю я з пелюшок –
Часом з тобою бувало нелегко,
Але ти виріс, став мужнім, сильним,
Хочу я в день народження побажати,
Щоб ти любив і щоб тебе любили,
І радіти життю, процвітати!


Дорогий племінник! Вітаю з святом!
Радості бажаю тобі кожному дні!
Ти рости на радість усім, хто тебе знає,
Всім хто тебе любить, і, звичайно, мені.
Побувавши хлопчиськом, виростай чоловіком.
Якщо буде треба – в гості приходь.
З днем народження, хлопець! Будь завжди щасливою!
І своє покликання мерщій знайди.


Племінник мій, твій день народження
Хочу я багато сказати:
Побільше в житті насолоди,
І менше смутку побажати.
Нехай просто приводів не буде
Нудьгувати, сумувати, переживати,
Люби. Тебе нехай теж люблять,
Бажаю жити і процвітати!




Красивий і привабливий племінник,
Чуйний, добрий і хлопотлив.
З нього виросте начальник,
В справах він буде кропіткий.
Ну, а поки він підростає
І День народження відзначає,
Йому бажають дядько з тіткою
Успішним стати і бути в пошані.


Ти від народження дуже сміливий,
Ти вже багато встиг,
Ти з кожним днем умнеешь
І багато чого вмієш!
Пишаюся тобою, племінник –
Ти ніби посланець
Покоління нового –
Розумного, здорового!


Ти для нас – другий синок,
Їм завжди тебе вважали.
І на свято твій віршик
Для тебе ми написали.
Будь завжди грайливий і милий,
Слухайся Маму і тата.
І нехай же цей світ
Не змусить тебе плакати.


Рідний мій племінник, улюблений
Бажаю, щоб завжди
В сумі всі йшли тільки повз
І йшла вдалину біда.


Бажаю я рідному племіннику,
Щоб було в житті безліч перемог,
Бажаю тобі щастя, миру в домі,
Прожити на світі сто щасливих років.
Нехай везіння не покидає,
Нехай удача йде поряд,
І сам Господь тебе оберігає,
І щастя лише нехай тебе веде!


Племяш, ти щасливий будь, як можеш,
І на народження налий келих,
Накатом легким щоб дорога вилася,
Вперед іди - все буде! Не бійся!


Дай п'ять, племінник – я так радий,
Що ти вже став дорослим!
Що всі питання сам вирішуєш,
Завжди спокійний і серйозний!
Ти для батьків – надія,
Вони про те мріяли з дитинства,
Щоб виростити тебе гідним,
Вільним чесною людиною!
Іди, племяш, за життя прямо!
Успіх прийде – адже ти впертий!

Комментариев нет:

Отправить комментарий