воскресенье, 14 августа 2016 г.

Красиві Привітання з Днем Народження Чоловікові у віршах


"Гарне поздоровлення чоловікові з днем народження"


Привітати чоловіка з днем народження 
Настала, нарешті, пора, 
Тобі бажаю без сумніву – 
Щоб веселився до ранку, 
Ти збирай друзів побільше, 
Завжди цінуй своїх рідних, 
Живи ти ширше, яскравіше, довше, 
І вантаж відкинь турбот своїх!


Єдиний чоловік мій! 
Мені в цей свято 
Так хочеться сказати тобі 
Наскільки я вдячна долі, 
Що подарувала мені з тобою зустріч! 
За кожну секунду з тих років, 
Що ми провели разом! 
І скільки б не відпущено нам жити – 
Завжди я буду тебе любити!


"Привітати чоловіка з днем народження"


Мій єдиний чоловік, 
Я тебе вітаю, 
І бажаю без стуж 
Нам прожити багато років! 
Я тобі віршик 
Кожен рік складаю 
І бажаю завжди 
Жити щасливо без бід! 
І тепер я не стану 
Знаходити нових слів 
І ніби за планом 
Побажаю любов 
Зберегти року, 
Бути здоровим і сміливим, 
І веселим завжди, 
Вірним бути так же справі!


Єдиний чоловік дорогою, 
Солодкий, гарний і золотий! 
Ти сексуальний і заводний. 
Добрий і милий, і дуже чудний. 
Ти чарівний і ніжний такий, 
Мені так надійно, по життю з тобою. 
Непередбачуваний і неповторний, 
Ласкавий найбільший і найкрасивіший! 
Самий серйозний, великодушний, 
Дуже веселий, привітний господар. 
Талановитий самий, трохи таємничий, 
Загадковий, стильний : в почуттях - шалений. 
Щастя моє - з Днем народження Тебе! 
Міцно цілує! Твоя Половинка!


Хто на світі найдобріший, 
Самий мудрий, найсильніший? 
Ну звичайно, хто сьогодні – 
Наш улюблений іменинник! 
Ми тебе, наш чоловік і тато, 
Вітаємо смс-кою – 
Разом ми набрали, 
Кожен щиро, від серця!


Щойно відгриміла весілля – 
У нас свято! 
Що тобі мені б побажати, 
Крім здоров'я? 
Нехай любов велика наша 
Розквітає і живе! 
Нехай з життя щастя 
Ніколи не піде! 
Але не варто засовувати 
На двері засуви: 
Не хочу, щоб наші кільця 
Стали б кайданами!


Мій чоловік, мій чоловік, мій чоловік коханий, 
Тобі я дарую ось таке привітання: 
Бажаю тобі в день народження, милий, 
На довгі роки я щастя, везіння. 
Щоб гроші до тебе йшли дорогою прямою, 
Щоб у бізнесі чекав тебе тільки успіх, 
Щоб діти любили і йшли за тобою, 
Щоб вірили в тата, дарували свій сміх, 
Щоб ти був здоровим завжди, був веселий, 
Щоб поруч опорою служили друзі, 
Щоб навіть коли серед одягнених ти голим 
Постанеш, щоб поруч з тобою була я!


Від душі вітаю тебе, дорогий! 
З Днем народження тебе, мій коханий! 
Я люблю тебе, буду весь час з тобою, 
Усі року, всі літа і всі зими. 
Я бажаю тобі залишатися завжди 
Добрим, милим, веселим і бадьорим. 
І нехай оминають всі наші роки, 
Ми з тобою перевершимо всі негаразди. 
Радість, щастя, успіх і удачу – лови, 
А смутку і біди – зруйнуй. 
Будь коханим і сам ти будь сповнений любові, 
Самий кращий на світі мій чоловік.


Хочу улюбленої бути тобою, 
Як мною одною ти любимо; 
Не просто бути тобі дружиною — 
Бути другом твоїм відданим.


Чоловік, коханий мій, 
Як я щаслива з тобою! 
Для мене ти – найкращий! 
Розжену я в небі хмари 
В День Народження твій завжди! 
І бажаю, щоб біда, 
До нас ніколи не постукала, 
Я з тобою назавжди, - 
Так Любов нас обвенчала...


Це хто такий гарний, 
Посміхається з ранку? 
Милий чоловік, 
Ти самий милий! 
З днем народження тебе! 
Я бажаю хороших днів, 
Добрих, відданих друзів, 
Ти один такий прекрасний, 
Немає чоловіка мені ріднею! 
Нехай фортуна посміхнеться, 
І удача трапиться!


Нехай з роками наша любов 
Стане лише міцніше, 
Нехай розквітає вона знов і знов 
І радує серце. 
Ти тільки живи і усміхайся, 
Відкрито люби, «як кажуть – кохайся». 
Здоровим будь, сильним, взагалі молодцем, 
Будь дбайливим чоловіком і кращим батьком.


Батько і чоловік – це чимало, 
Нам найкращий чоловік на світі 
Батьки дістався і чоловіки, 
Безперечно це я знаю. 
Ми хочемо щастя побажати, 
Тобі готові допомагати, 
Завжди твій забезпечимо тил, 
Щоб ти задоволений нами був!





Мій милий, ласкавий, ніжний, 
Джерело тепла, душевних сил, 
Ти океан любові безмежної 
І мені, і дітям подарував! 
Я дуже щаслива з тобою, 
Ти найкращий у світі чоловік. 
І як за кам'яною стіною 
Я не боюся ні бур, ні стуж. 
І, вітаючи з днем народження, 
Тобі в душі бажаю я 
Стати для дітей вінцем творіння, 
І стати безсмертним – для мене! 
Нехай до новим людям, новим країнам 
Тобі доля відкриє двері 
Здоров'я буде без вади 
А щастя буде без втрат!


Мій коханий чоловік. 
Напишу тобі я раптом, 
Щоб викликати легкий шок 
Цей скромненький віршик. 
Не хворій і не пали. 
Мене захоплено люби. 
Приходь додому раніше, 
Чудовий мій хлопчик. 
Будь щасливий і щасливий, 
Добрий, розумний і не гнівливий. 
І не дивитися на жінок, 
А то поддам ляпасів! 
Вітаю з Днем народження! 
Бажаю тобі настрою 
Святково-заводного; 
Я люблю тебе такого!


Чоловік єдиний, рідний, 
Самий ніжний, дорогий. 
Я бажаю, щоб ти 
Здійснив свої мрії. 
Я ще тебе бажаю 
При дружині не сумувати. 
З Днем Народження вітаю, 
На роботі стати босом.


Дорогому чоловікові в День народження 
Побажаю сонячних миттєвостей, 
Щоб любов тебе не покидала, 
І удача назавжди залишилася. 
Нехай прекрасною піснею радісну 
Життя твоє звучить, легка, чудесна, 
Щастя, поваги від людей, 
Золотих тобі побільше днів!


Світить яскрава зірка, 
Будемо разом завжди! 
Буду я тебе любити 
Будемо жити душа в душу. 
З Днем Народження, милий мій! 
Чоловік коханий, дорогий! 
Я всіх благ тобі бажаю, 
Ніколи не втрачу!


Що означають голосні слова, 
Їх не порівняти з моєю любов'ю, 
Коли вона з душею і кров'ю 
В мені змішалася, я – вона. 
І по-іншому бачу світ, 
Я здолаю всі перешкоди, 
Тільки б завжди зі мною поруч 
Був чоловік мій милий, мій кумир.


Тебе привітати з днем народження 
Хочу сьогодні, ніжний лицар. 
Відкинь турботи та сумніву, 
І планів список свій безмежний. 
Ти у цей день, хоча б на мить, 
Забудь минулі тужіння, 
І те, чого вже досяг, 
І майбутні звершення! 
Все буде в тебе, я знаю. 
Ти добрим світлом оточений. 
І від душі тобі бажаю, 
Щоб ти був щастям осінений!

Комментариев нет:

Отправить комментарий