воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Племінниці у віршах

"Привітання племінниці з днем народження"


З днем народження, дорога.
Вітаємо від душі.
Тост підняти за твоє щастя
Ми давно вже поспішаємо.
Нехай ідуть всі негаразди
І печалі всі підуть,
Тільки радість тобі, {ім'я},
Твої роки нехай несуть.
Будь веселою і щасливою,
І красивою - як зараз.
Хай щастить
Кожен день і кожну годину.


Племінниці хочу бажати
Я в це свято – день народження –
Свою любов не втратити,
І, без всякого сумніву,
Такою ж доброю і простою,
І для друзів – незамінною.
А я – як людина рідний –
Бажаю тобі бути щасливою!


Дівчинка моя, квіточка яскравий,
День народження у тебе – день подарунків!
Я подарунок теж принесла,
Пожеланье я до нього припасла!
Тобі, племінниця, бажаю,
Щастя повного без краю!
Рости розумною, доброю,
Красивою і гордим!
Пісні життя твого –
Тільки мажорних акордів!


Моя улюблена племінниця,
Хочу сказати тобі серйозно:
Хоч в житті всяке трапляється.
Ти не сумуй, не вішай носа!
Нехай на шляху не трапляються
Перешкоди, що часом крути,
І хай мрії твої збуваються —
Прості дівочі мрії!


Що головне для дівчини красивою?
Гідного чоловіка зустріти,
Що зробить її щасливою,
І буде постійно допомагати.
Щиро бажаю тобі здоров'я,
Улюблена племінниця моя,
Щоб гордо йшла вперед, не сумуючи,
Пишається нехай тобою вся сім'я!


Племінник, маленька фея,
Хай сонечко тебе зігріє,
Піднесе квітка лісовий -
І на щастя ключик золотий!
Відкриєш ключиком країну,
Де немає смутку, смутку
Де тільки радість, і любов,
І пташиний щебет вранці!


Тебе я няньчила з усією душею, племінник!
Колись ти була зовсім малою.
Вважаючи все ж тебе своєю дитиною.
Сама ж дорослою я була не дуже,
Давно ти виросла, вже мама і дружина.
На віражах у життєвого кола
Відкрилися нові почуття сповна.
Тепер ти моя найкраща подруга!
І для тебе все краще зберегти
Сьогодні всі твоїй долі бажають!
Нехай будь-яку ношу з тендітних плечей
Чоловічі руки з задоволенням знімають!


Моя племінник дорога,
Я щиро тобі бажаю,
Щоб у День народження збувалося
Все те, про що завжди мріялося.
Бажаю щедрого чоловіка
На модній дорогій машині,
Посмішки «мейд ін Голлівуд»,
Щоб було «супер» і все «гуд»!


Ти мамине щастя, племінниця!
І нам всім ти дуже подобаєшся!
Ти у свій день народження – красуня
У пишному святковому платтячко!
Рости, дорога, розумницею,
Радуй улюблених батьків,
І завжди захистить тебе
Твій вірний ангел-охоронець!


Бажаю, рідна племінниця,
Щоб, як квіточка, розцвітаючи.
Росла в турботі ти і ласки
Маленькою принцесою з казки,
Була на радість татові з мамою
Красивою і щасливою самій!


Племінниця, ти така юна!
Рочків тобі — всього лише нічого.
І ось пройшов ще один, а знаєш,
Вони всі пролітають так легко.
Ти завжди лишайся молодою!
Але лише прошу — любов свою знайди,
Адже тільки ми вже не молодшаємо,
А як же онуків хочеться ростити!..


Симпатичніше хіба є
Хто моєї племяшки?
Ти, рідна, краше всіх –
Дівчинка-ромашка!
Ніжна і світла,
Як пісенька заповітна!
Квітни, моя рідна,
Всім на радість нам!
Сонечко хай будить
Тебе вранці!
Нехай яскраві пташки
Пісні співають!
В душі твоїй хай щастя
Знайде собі притулок!


Квітка запашна і прекрасний,
Племінник юна моя!
Завжди хай небо буде ясним,
Щоб трель звучала солов'я!
Будь ти в прекрасному настрої,
І в житті щоб, як у раю,
Вітаю з розчуленням
Племінницю мою!


Хто на світі всіх добріше,
І миліше, і світліше?
Звичайно, наша зірочка,
Біла трояндочка!
З днем народження, мила
Дівчинка-квітка,
Мамин і татів
Маленький паросток!
Ти рости, рідна,
Для щастя і любові,
Добре серце
Збережи назавжди!




Красива вічно немов троянда,
Сьогодні навіть слів немає.
Можливо можна лише з тобою
Порівняти сьогоднішній світанок.
Прекрасна будь завжди, рідна!
Щаслива, що ще бажати!
Як птах вічно золота,
Літати тобі ще, літати.
Сьогодні, завтра, в п'ятницю
Хочу привітати племінницю!


З якої нагоди
Таке частування?
У племінниці нашої –
День її народження!
Ми піднімемо келихи,
Щоб життя твоя стала
Повної щастя, удачі
І радості!
Щоб ти їла
Улюблені солодощі!
Щоб простили тобі
Твої витівки!
Щоб любили, балували
Чоловіки,
Щоб дарували квіти
І машини!


Пухнаста головка,
Посмішка на всю широчінь,
Весела племінник
Щебече як снігур,
Сьогодні день варення
І їй від всієї душі
Ми пишемо поздоровлення
І голосно, і в тиші!


Дівиця-красуня,
Розумниця-племінниця!
Вдається тобі все,
Все підкоряється!
Ти ростеш, радуючи
Близьких і рідних!
Нехай доля
Тобі дарує
Днів золотих -
Щедро і без ліку,
Розрахунку і заліку,
Щоб тобі вистачило
На все твоє життя!


Будь завжди ти красивою -
І душею, і собою,
Будь весь час улюбленої -
І взимку, і навесні,
Не схиляйся горобиною,
Якщо станеться біда,
Будь, племінник, щасливою
У той день і завжди!


Зі святом, племінниця!
Ти завжди мені подобалася,
Навіть коли
Немовлям була!
А тепер – підросла,
Красива і розумна,
Чарівність і шарм,
На страждання хлопцям!
Не поспішай, небога,
Досхочу погуляй!
Фліртуй та розважайся,
Вічками стріляй!
Сто разів ще встигнеш
Завести сім'ю!
Слухай тітку!
Я тебе люблю!

Комментариев нет:

Отправить комментарий