воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Бабусі у віршах

"Привітання бабусі з днем народження"


З днем народження бабуся, я люблю тебе!
Ти зі мною поралася, не шкодуючи себе, -
Нехай добра додасться в скрині твоєму,
Як говорить прислів'я – «Все своє в свій будинок!».
Я бажаю, бабуся, тобі повеселеть,
Забути про старість, жити і не хворіти!
Сядемо з тобою разом ми на велосипед,
Нехай тобі заздрить цей білий світ!


Ти прости, що ми всі в справах,
У турботах про дітей, про справі;
Ти завжди була терплячою –
І чекаєш нас днями, тижнями...
Ми сьогодні натовпом прийдемо,
Подарунки тобі принесемо,
І ще – букети квітів,
І теплу нашу любов!


Подивися, скільки нас зібралося...
Скількох ти зуміла виховати.
І на кожного – серце знайшлося,
І терпіння, і настрої.
З днем народження, бабуля, тебе.
На скронях сивина іскриться.
Не вважай, дорога, року.
Це досвід – він стане в нагоді.
Це все – святі праці
І турбота про нас і ласка.
І безсонні ночі твої
І твоя доброта і казки.
З днем народження – завжди до тебе
Ми готові стрімголов прибігти.
Погомоніти, розповісти про себе
Поділитися, тепла набратися.
І знову зануритися в справи,
Знаючи точно, що не залишить
Твоя віра в нас ніколи
Наша бабуся люба.
Будь здорова на тисячу років.
Нехай погане піде безповоротно.
І у віконці твоєму добрий світ
Нас до себе закликає приємно.


Я люблю тебе, бабуня, і від усієї душі,
У День народження бажаю — ти 100 років живи!
Залишайся ти красивою ще багато років,
І готуй, як перш, смачний для мене обід!
Будь веселою і щасливою, бабуся, завжди,
Нехай тебе зовсім не старять ніколи року!


Кращою бабусі на світі –
Від душі визнання ці:
Безкорисливо щастя даруєш,
І любов, і доброту,
У житті всіх нас окрыляешь,
Віру нам даєш у мрію!
Буде хай здоров'я, сили!
Будь веселою і щасливою!


Бабуся, я тут на зв'язку є,
У твій день народження світлий,
Купа привітань тут
Здравиць, од, сонетів!
Будь завжди такою ж ти,
Горда постава,
Ти нам приклад доброти,
Істинно, дворянка!


Рідна, міцного здоров'я,
Для онуків ти оплот, притулок,
Хай щастя буде знов-знову,
Складеться в роки хвилин!


Бабуся, з днем народження,
Тебе я вітаю,
Здоров'я багато-багато
Я щиро бажаю.
Бажаю, щоб і далі,
Не тільки у свято твій,
Родина вся наша галаслива
Завжди була з тобою.


Нашими турботами ти завжди живеш
І на допомогу ти завжди прийдеш вчасно!
Ми так звикли, що ти – завжди є,
Хай буде довгим, спокійним твій вік!
Ти – міцна, весела, довго живи,
Сили знайдеш ти в нашій любові!


Баба мила, рідна ти від нас прийми
У день народження таке ось ці вірші.
За вікном мороз і холоднеча, кругом лежить сніг,
За столом, з посмішкою світлої бабуся сидить.
Вітаємо з днем народження, яскравим, світлим днем
І від усієї душі бажаємо щастя лише у всьому.
Щоб здоров'я було міцним довгі роки
І мрії твої збувались частіше і завжди.
Ми бажаємо яскравого життя, світла і тепла,
Щоб в квартиру заходили кращі друзі.
Будь красивою і прекрасною, це наш рада
І живи на світі багато-багато років!


Ми всі діти у матінки Землі,
Але, ось таких, народжують на замовлення,
Твою красу і роки не сміли,
Промені добра йдуть з твоїх очей!
Все, що доля дає тобі,
Літа спеку, іль холоду зими,
Завжди відкритим серцем, життя – політ!
Світло на снігу, пожежа у володіннях темряви.


Вже розвиднілося, ти все хлопочешь,
Поспів твій смачний пиріг,
Бабуся, будь здорова міцно,
Хай допомагає тобі Бог!


Такі мудрі очі.
Такі правильні речі.
В руках – квіти, на них роса,
І сріблом лягають на плечі локони.
Ще годок. Ще мудрішими стала,
Моя рідна бабуся, а значить,
Хочу, щоб ніколи не забувала:
Ми тебе любимо! Щастя і удачі!


Любов твоя величезна
Незримо нас береже,
Птицею крылатою
Над нами висить.
Ти все в цьому житті
Вмієш і можеш
Довгого століття –
Дай тобі Боже!




Бабуся мила, рідна баба
Ми вітаємо тебе, люба
З цим прекрасним і сонячним днем.
В житті твоєму настали годком.
Ти не сумуй, що тобі багато років.
Це лише цифри. Відкриємо секрет.
Просто для нас ти завжди молода,
Так само як ми весела і спритна.
Дружно бажаємо тобі не хворіти,
Частіше від щастя і радості співати.
Щоб мрії виконувалися завжди,
Щоб не сходила посмішка з обличчя.
Довго живи і дивись не старей,
Щоб поняньчити і наших дітей.
Просто душею будь молода.
Ми тебе любимо! На цьому - ПОКИ!


Немов птах утица,
Плавно ходиш ти,
Зі святом, бабуся,
Будь здорова ти!


Ти чарівна, красива,
У всьому щаслива, щаслива,
Ти всім навколо необхідна,
Розумна, душевна, терпляча!
І слово «бабуся»
З тобою не поєднується,
І роки не ростуть,
Відсуваються!
Така бабуся – на заздрість,
Такі нам не траплялися!
Така є тільки у нас,
Не бабуся, а дама - вищий клас!


Давно я ходив під стіл.
Пішки. Про тапки спотикався.
І мій дитячий футбол
На строгий окрик натикався.
Не пам'ятаю, що я там копав,
Як м'ячик м'яку іграшку?
Кричав і пробував вокал,
Просив не вчасно ватрушку?
Повернутися, чи що, а, бабуля,
Адже були золоті роки,
Інший і серпень, липень,
І всі мінливості погоди
Переносили ми легко!
А ти не пам'ятаєш старий парасольку,
Що ти тримала високо,
Щоб не намок мій скибочку сиру?
Тепер моя пора тримати,
А втім, ти мене під руку
Зовсім не хочеш хіба взяти,
Ну потрафи трохи онуку!
Пройдемося. Свято, те та се,
Там, чай, котлети не охолонуть,
Ми поговорили не про все,
Підемо, я старий парасольку вийму!


Давай поговоримо, рідна,
Ти лічиш добротою,
Живи, бабуся люба,
Біда, щоб тільки стороною!


Говорять, що в старості
Зовсім небагато радості.
Ви на нашу бабусю погляньте –
І про віці так не судіть.
Молодий б таку ходу,
І дзвінкого сміху нотки,
І ясність думки таку,
І мова таку живу!
Ми, бабуся, пишаємося тобою,
З тобою разом веселимося:
Ніхто не дасть тобі твої роки –
А ти і не візьмеш їх ніколи!


Прийду я і прижмусь тихенько,
Поглажу щоки я твої,
Хай буде щастя, ба, і тільки!
І світять радості вогні!

Комментариев нет:

Отправить комментарий