воскресенье, 14 августа 2016 г.

Вірші з Днем Народження Чоловікові

"Вірш з днем народження чоловікові"


Моє сонечко, мій котик,
Мій коханий чоловік!
Вітаю! Адже сьогодні
Твій народження день!
Кажу тобі сьогодні
Тільки ніжні слова,
Подарую тобі сьогодні,
Що в мріях ти загадав!
А ще зізнаюся, нарешті, -
Ти чудовий чоловік і чудовий батько!


Пісні, танці, сміх навколо,
Пробки вилітають з силою:
З днем народження, чоловік
Мій рідний, красивий, милий!
Я повинна тобі сказати,
Що задоволена я долею -
Дуже щаслива дружина,
Вік готова жити з тобою!
Нехай трохи сумуєш часом
По порі молодої весняної,
Знай, ти - мій кумир, герой,
Життя добрий, славний геній!!!


"Привітання дружину з днем народження"


Мій чоловік – моя гордість і радість,
Нехай збуваються твої плани!
Ти мені даруєш і ласку, і насолода,
Так прийми мої побажання:
Нехай твоя кар'єра вдається,
І удача йде по п'ятах,
Нехай тобі сумувати не доведеться,
Предавайся частіше мріям!


Любов до чоловіка – як банально!
Так можуть багато сказати.
Але ось настільки ідеальною,
Вам пари в світі не знайти!
Спасибі, мій чоловік, за велику
Любов, що дав ти мені одній!
Тебе за все дякую я -
І дуже щаслива з тобою!
Хай буде вік твій нескінченний,
Наповнений щастям і добром
Нехай буде радістю відзначений
І наш рідний, улюблений будинок!


"Вірші чоловікові на день народження"


Як за надійною кам'яною стіною,
Я сховатися від бід будь-яких зможу
За чоловіком, тобто, милий, за тобою,
Не даси мене в образу ти ворогу.
І в День Народження я бажаю тобі
Таким же залишатися назавжди,
Щоб зірки тільки разом ми вважали,
Любов свою несучи через роки.


Чоловіка вітаю свого
Такого милого, рідного
З днем народження, дорогенька
Тебе люблю я ух як!
Ти такий у мене розумний
І часом дотепний,
Будь таким завжди,
Я люблю тебе, моя зірка!


"Поздоровлення чоловікові на день народження"


Мій коханий чоловік, рідний мій,(ІМ'Я)!
В день народження твого хочу сказати
Нехай тобі за сімдесят, не скоро
Вік видадуть твої очі!
Так же мені з тобою цікаво,
Ти такий же добрий і великий.
Лазня – найкраще, напевно, засіб
Залишатися молодим душею!
Якщо фірма віників не в'яже
Їх з великим успіхом вяжешь сам.
Якщо тобі Батьківщина накаже –
Ти здатний робити чудеса!
Всі дороги в області збудував,
Усі щаблі ІТП пройшов
Але залишився для мене героєм -
З добрим і відданим душею!
Захоплень у тебе чимало,
З удочкою зорьку зустріти.
І такого ніби не бувало,
Щоб на вуха не зміг зловити.
У волейбол раніше граєш,
Любиш над собою пожартувати.
Просто мудрий ти, і точно знаєш
З гумором набагато легше жити!
Будь здоровий, рідний Переможець!
Нехай горить вогонь в твоїй крові!
Я тобі бажаю багато весен
Жити зі мною в достатку і любові!


Пісні, танці, сміх навколо,
Пробки вилітають з силою:
З днем народження, чоловік
Мій рідний, красивий, милий!
Я повинна тобі сказати,
Що задоволена я долею -
Дуже щаслива дружина,
Вік готова жити з тобою!
Нехай трохи сумуєш часом
По порі молодої весняної,
Знай, ти - мій кумир, герой,
Життя добрий, славний геній!!!


З днем народження тебе вітаю,
В цей день, в цей час, в цю мить,
Прогресувати в житті бажаю,
Осягати те, чого не збагнув!
Чоловік коханий, моя ти насолода,
Нехай збуваються наші мрії,
Острів щастя тобі подарую я,
А на острові я і ти!


Кажуть, що чоловік із жінкою,
Якщо багато років живуть
Частиною целою одною
Перед усіма постають!
Так і є насправді!
З днем народження, дорогий!
Нехай же всі, чого хотіли,
Буде і у нас з тобою!


Коханий! Ми з тобою прожили багато років разом.
Ти бачив мене красивою і не дуже,
Здоровою і не дуже доброї і не дуже.
Але поруч з тобою я завжди відчувала себе щасливою.
Хочу побажати тобі в День твого народження,
Щоб ти завжди помічав мою красу,
Здоров'я і доброту, і ніколи не помічав,
Що я буваю «не дуже». Нехай кожен наш день,
Проведений разом, буде щасливіший від попереднього.
Бажаю тобі бути міцним, як сталь, надійним як сейф,
Приємним як вино і довговічним як дуб.
Ціную, цілую і люблю!


Хоч ти мені не коханець - чоловік,
(Кому-то щастя в тому трохи!),
Але дуже подобаєшся мені вже...
Ти не подарунок від Бога?! -
Розумний, талановитий ти, гарний,
Ти для мене наче створений:
Зі мною гніздо одного разу звивши,
Ти по чужих не ходиш гнізд!
З тобою легко і добре:
Ти - почуття, пристрасть і мана.
...Одну себе - а що ще? -
Тобі бажаю у день народження!!!
"Люблю я одного тебе!"


Хочу привітати чоловіка
Сьогодні свого!
Тобі, рідний, бажаю
Сьогодні одного:
Щоб був завжди здоровим,
А далі все прийде!
Щасливим будеш знову,
І нехай завжди щастить!





Нехай цілий рік панує весна
В душі твоїй, мій чоловік!
Позбавить нехай вона тебе
Від бурі, заметілі, стуж!
Щоб ти відтепер ніколи
В дорозі не замерзав.
І щоб без праці домігся
Все, про що мріяв!


Опора він для всієї родини,
Батько і чоловік все відразу
Щохвилини дарує щастя,
Огортає світлом всіх своїм.
У його руках добро і влада,
Все сплелося так, як воєдино
І цей зв'язок-незворотна.
Голова в сім'ї, гідний розум
І прабатько світлих дум
Люблю його, як повітря чисте
Як сонця світ з гори променистої.


Дорогий, мій улюблений
Самий мій гарний
Так давно з тобою ми разом
Не злічити мені цієї радості.
З днем народження!
Половинка моя,
Як же я тебе люблю
За тебе я п'ю шампанське!


Я пишаюся хорошим чоловіком
І люблю тебе так ніжно!
Ти один мені в житті потрібен,
Це щастя, безтурботність!
Нехай тебе зігріє в холод
Жар любовного напою!
Нехай завжди підтримають дружба,
Мої почуття і усмішка!


У день народження коханого чоловіка –
Адже чоловік в родині голова –
Приготую я святкова вечеря,
І скажу я прості слова:
Ти чоловік! Ти повинен бути сильним
І мене дуже сильно любити!
Ну а якщо я десь оплошаю,
То знайди в собі сили пробачити!


Ти один мій світ у віконці,
Найкращий і рідний,
Нехай ведуть тебе доріжки
Тільки-тільки додому!
З днем народження коханий,
Будь здоровий, мій дорогий,
Обійму тебе, як верба,
Над поточну водою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий