воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Хрещеника у віршах

Хлопчик мій, коханий хрещеник,
За тебе я молюся Богу,
Щоб був розумним, щасливим,
Вибрав світлу дорогу!
Щоб шанував рідних і близьких,
Жив за заповідями Божими,
Чудово працював,
Був здоровим і гарним!


Я хочу поздоровити хрещеника
І побажати йому добра:
Щоб очі твої сяяли,
Як яскравий вогник багаття,
Щоб свій запал і настрій
Ти ніколи не розгубив,
Щасливим будеш – без сумніву!
Я з твого народження знав!


Сьогодні знову ти став старше.
Сьогодні збудуться мрії.
Сьогодні тільки для тебе: хлопавки, кульки, квіти.
І вихори яскравих привітань,
Що не так часто чуєш ти.
Вечірніх фарб настрій.
Хвилинок солодко золотих.
Нехай буде життя твоє, як пряник.
Щасливим будь завжди,
Коханий мій хрещеник!


Хрещеник, коханий, з святом тебе!
День народження, як співається, тільки раз у році,
Бажаємо, щоб поряд були найкращі друзі,
Натільний хрестик приносив удачу і відганяв біду.


Нехай сяє хрестик яскраво,
Хай співають дзвони,
Скільки в цьому чудовому дні
Щастя, віри і тепла!
Нехай береже Ангел небесний,
За життя дбайливо веде,
Нехай допомагає невпинно
І тільки радість принесе!


Хрещеник наш, ти став дорослим,
Заслужив великих похвал.
Ми бажаємо, щоб домігся
Ти все, до чого прагнув,
Хай щастить тобі завжди,
Не сумуй ніколи,
Багато щастя всією душею
Я бажаю в свято твій!


Тебе немовлям я хрестила
І побажала я тоді,
Щоб для тебе завжди світило
Твоя щаслива зірка.
Хоч пролітають дні за днями
І ти стаєш дорослішим,
Не забувай про хресній мамі:
Ти дуже - дуже дорогий їй!


Син хрещений, слухай батька,
Будь напоготові ти, весь в увагу,
Щоб привітання без кінця,
Не стали б величья манією!


Дорогий мій, милий хрещеник,
Поздоровлення прийми:
Хай береже тебе той хрестик,
Що ти носиш на грудях.
Тобі здоров'я, сил побільше,
Щоб був розумним, у всьому встиг,
Будь мудрим і живи простіше,
Нехай вірним буде твоя доля!


Дорогий покресник мій!
Вітаю, Бог з тобою!
Енергійним будь, здоровим,
І рухливим, веселим,
Дружбу з кращими води,
У школу з радістю ходи!
Зачерпни у ній все, що потрібно
І живи з друзями дружно,
Маму з татом поважай,
Ніколи не ображай.


Мій хрещеник дорогий!
Тебе я вітаю!
І в День народження твій
Щастя я бажаю!
Ти молися Господу,
Тебе він не залишить,
До добра завжди прагни,
Господь тебе прославить!


Хрещеник наш славний і милий,
З святом я вітаю тебе!
Ти став для нас найулюбленішою
Самим чудовим, неповторним.
Прийми у подарунок хрестик від мене,
Хай береже від злого року він тебе!


Бачити хрещеника приємно,
Цікаво і цікаво!
Обожнюю, наче сина,
Скоро виросте чоловік!
Ти для нас найдорожче,
Підростай і будь добрим!
Радуй близьких добрим словом,
Розумним будь, рости здоровим!


Дорогому хрещенику бажаю
Черпати сили в радості і віри!
Дружбу і підтримку обіцяю
В сонячне майбутнє вірю!
Нехай відкриє таємниці світ,
Діляться секретами ремесла!
Будь щасливим, добрим неодмінно,
Справжнім хлопцем — розумним, дорослим!




Хрещеник милий, дорогий,
Поріднилися ми з тобою,
Богу крихта присвячений,
Немов заново народився!
Будь здоровим, підростай,
Менше плач, не сумуй
Будемо ми тебе любити,
А прийде пора — одружити!
Всіх з хрещенням вітаємо,
Божих ласк бажаємо,
Нехай все буде точно в строк,
Наш серцевий поздравок!


Я хочу побажати тобі,
Щоб з'явився щастя вісник,
І багато радості у долі,
Ти для мене – улюблений хрещеник.
Твій день народження для мене –
Дійсно особливе свято.
Бажаю без любові – ні дня,
І вражень яскравих різних!


Хрещеника сьогодні вітаємо!
З днем народження! - хором говоримо,
Ми тобі від усієї душі бажаємо
Бути щасливим - дуже ми хочемо!
Щоб надії все завжди збувалися,
Міцного здоров'я на роки!
Поруч щоб друзі всі залишалися,
Життя твоя була світла завжди!


Все сьогодні для тебе:
Поздравленья, торт і свічки,
Поруч кращі друзі,
Буде класним цей вечір!
Я тобі бажаю щастя,
І сьогодні і завжди!
І великої любові і пристрасті,
Не хворів щоб ніколи!


З тих пір минуло чимало років,
Коли сталося диво,
На білий світ з'явилася(вся) ти
Невідомо звідки.
З тих пір траплялося тільки раз
Подібне явище.
Ми від душі хочемо тебе
Привітати з днем народження!

Комментариев нет:

Отправить комментарий