воскресенье, 14 августа 2016 г.

Красиві Привітання з Днем Народження Дружині у віршах

"Гарне поздоровлення дружині з днем народження"


Дорога дружина, в День народження бажаю
Я тобі доброти і успіху без краю,
Життя світлої прекрасною, гарної долі,
І, звичайно, успішною і радісною бути.
Я тобі вдячний за дні і миті,
Що щедро подаровані самим Провидінням,
Прихильні нехай будуть до тебе небеса,
Тільки щирим щастям сяють очі!


День наповнений красою
Щастя наш будинок переповнений,
Адже день народження у тебе
Половинка моя, моя зірка.
Розкрию я тобі секрет
Купив я тобі золотий браслет,
Носи і про чоловіка пам'ятай,
Знай, що ти завжди потрібна мені.


"Привітати дружину з днем народження"


Є в нашому житті індивідуальністю,
Його в родині ми вічно бачимо,
Його ми постійно чуємо,
З ним ми живемо під спільним дахом.
Вона прекрасна і розумна,
Вірна і щира до дна.
Вона живить наш осередок
І гріється в його променях.
Її не можна не поважати,
Її не можна не любити,
Її не можна звинувачувати
Їй неможливо змінювати.
Дружина! Я знову у твоїх ніг
Тобі пишу я цей вірш.
Тобі я готовий все віддати
І за тебе готовий страждати.
І якщо скоро я помру
Сиди довго тут в миру
Не гнися від життєвої пурги
І нашим дітям допоможи.


Пишу тобі листа,
Воно сповнене надії,
Люблю тебе як колись,
Іншого не дано.
Будь ти завжди прекрасною,
Душі моєї мрія!
Як зорька ясноглазой
І як квітка чиста.
Будь ти завжди здоровою,
Нехай хвороби підуть геть,
Чи як ти є, бідової,
Знову я з тобою тут.
Нам обіцяли зустріч
На тому земному шляху,
Мені не страшні печалі.
Як повз них пройти?
Все в житті відчула:
І радість, і печаль,
Але ти лише міцніше стала,
Як у булата сталь.
Нехай повз пронесуться
Лихі всі роки,
Але ти, моя голубко,
Душею молода!


Дорога наша ненька
І кохана дружина!
Будь завжди щасливою самою,
Як у прекрасних солодких снах!
У День народження побажання
Все від серця і з теплом:
Нехай збуваються бажання,
Буде сповнений щастям будинок!


Моя доля, моя подруга
І вірний супутник днів моїх –
Моя найдорожча дружина!
У свій ювілей прийми мій вірш!
Він буде щирий і короткий,
Їм привітання я скреплю:
Завжди будь ласкавою і солодкої!
Завжди будь для мене загадкою,
Красивою і на ніжність ласої...
Дружина! Я так тебе люблю!
Від почуття бурхливого хміліючи,
Я нині цілий день співаю
І вітаю з ювілеєм
Дружину мою улюблену!


Дружині я хочу побажати
Завжди і всюди встигати,
При цьому не втомлюватися,
Проблем зі здоров'ям не знати.
Тебе дуже-дуже люблю,
І навіть – обожнюю!
З рожденьем пишу смску
Моєї ненаглядної принцесі!


Тобі, кохана, рідна,
Свій пристрасний присвячую вірш:
Весь розчинений в тобі до дна я —
Так дрессирован, вірний, тихий,
Як не буває і собака —
Ще на життя в тебе закоханий!
Але я не собака, однак...
Я знаю: ми — з березою клен!
Приємно було б, їдучи,
У чергах півдня стоячи,
Знати: чекає мене дружина чужа!
Що ж робити?! Ти — дружина своя!
І ось тобі, кохана, за це
Три з половиною написав куплету!


Я готовий ходити по магазинах
І на ринок, навіть у вихідний,
Я тобі довірю і машину -
Правда, все ж з острахом невеликий!
Головне, щоб ти була задоволена,
Тільки б завжди була зі мною!
Я готовий напій алкогольний
Замінити обычною водою!


Хочу кохану дружину
З її привітати з Днем народження.
Хай радість буде вірним другом,
І увись злітає настрій.
Нехай здійсняться всі бажання
І всі, хто доріг, поруч будуть.
Успіх чекає в кожному починанні,
Очі сльози забудуть!


Для мене ти загадка Всесвіту,
Промінчик сонця і відблиск зірки.
І назвати тебе звичайної
Мені не можна, це будеш не ти!
З Днем народження, дружина! Нехай сяють
Смарагдовим сияньем очі.
Нехай удачі тебе окрилюють,
Щоб від щастя бриніла сльоза.
Мені Не можна Не любити ці очі,
Ці тонкі струни душі!
Мені блаженство з тобою дарують ночі,
Безтурботні ночі в тиші!


День народження – свято життя!
Зі свічками – улюблений торт.
Як художник малює пензлем
Яскравий ягідний натюрморт:
В півколо дорогі гості,
Злегка підрум'янені.
В середині – квіти і тости,
Привітань тече річка.
Дорога моя дружина!
Побажаю я, щоби завжди
Також форма була пружна,
І щасливими йшли роки,
Щоб дрібниці життя нашої
Не засмучували всерйоз.
Що ж, давайте піднімемо чаші,
Адже Я тост вже – промовив!


Манить торт вогнем свічок –
Твій сьогодні День народження.
Сотні святкових промов
Ти почуєш в привітаннях.
Мила моя дружина,
Я тобі бажаю щастя.
Щоб не чіпали тебе
Ні біда, ні сліз негода.





Жіночка! Женуленька моя!
З святом тебе я вітаю!
Мила! Від усієї душі бажаю:
Бачити, чути, відчувати тебе,
Кожен день і кожну мить.
Може бути - все занадто відверто,
Але без цього - я просто не можу,
Тому що я тебе люблю!


Сказати, що люблю – нічого не сказати,
Всіх почуттів повноту не передати,
Що я відчуваю, з тобою живучи,
Спасибі за казку, рідна моя!
Ти для мене – той же промінчик у віконце,
Твою красу не затьмарить навіть сонце,
І ласку твою не замінить мені небо,
Тепло, розуміння, турботу, - де б не був,
Завжди ти зі мною, голубко моя,
Моя половинка. Душею я зрозумів,
Як зустрів тебе на своєму шляху -
Прекраснішого жінки мені не знайти!
І в твій ювілей знову і знову повторюю,
Як ти дорога мені - і вітаю!
Жіночка, - ніжна, добра, мила
І нескінченно улюблена...


Женушка-голубонько,
Заїнька рідна!
У цей світлий день
Ти сьогодні вихідна!
Все по дому зроблю,
Вечеря при свічках,
Буду співати серенади
На різних мовах!
Тебе таку солодку,
Як крихке печиво,
Сьогодні вітаю
З Днем народження!


Моя друга половина,
Хочу привітати я тебе!
І, як улюблений твій чоловік,
Бажаю я тобі, люблячи:
Прекрасна усмішка Твоя
Сяє наче сонце нехай!
Моя ти золота рибка,
Я без тебе не протримаюся!


Ми долею зведені
В одній точці Всесвіту,
Щоб, ввібравши твої риси,
Я відгукнувся поемою.
Перед твоєю красою
Блідне все — квіти, пейзажі,
Фарби гір, морський прибій —
Всі подібно плям сажі.
Перед стрункістю твоєї
Меркнуть сарни і газелі,
І, крім тополь,
Кипарис, берізки, ялинки.
Ти просяяла посмішкою,
І очі лучили світло —
Бачу я, що погляд — корали,
А алмази — повна маячня

Комментариев нет:

Отправить комментарий