воскресенье, 14 августа 2016 г.

Вітання Бабусі з Днем Народження в віршах

"Найкращі вітання бабусі з днем народження"


Нехай милість божа не залишить,
Ви славні вічною добротою,
Від онуків всіх – здоров'я, миру,
Хай світить сонце над землею!


Ти пиріжки печеш на славу,
Вся збирається рідня,
Бабуся, чую цей запах,
З днем ангела привітаю я!


Моя улюблена бабуся!
Ти - мій сердечний, вірний друг.
Буває, все давно вже поснули,
а ти не дрімаєш, ніколи...
Твої натруджені руки
не заподіяли людям зла,
вони, не відаючи докуки,
німого бачили тепла.
У блокадному Ленінграді вьюжном
і в мирних буднях заводських,
не думаючи про нагороди,
ти, ба, працювала за двох.
Скребла, грузила, шила, мила,
а на пенсію пішла,
внучатко славного зростила,
знову в турботах і справах.
Нечутно роки пролетіли,
Дозволь, бабуля, нині нам,
тебе привітати з ювілеєм,
припавши до мозолистим рукам.


У нашої бабусі сьогодні день народження!
І нашої бабусі красивіше немає на світі!
І краще за всіх у ній ватрушки і варення,
І яскравіше всіх її посмішка онукам світить!
І всіх ніжніше ці руки золоті,
Що в'яжуть рукавиці, шкарпетки і светрики,
Завжди допоможуть нам розставити коми,
А до синців знайдуть заповітні примочки,
Адже наша бабуся – чарівниця велика!
Три сотні пісень знає, двісті анекдотів,
І сотню казок напам'ять майже читає,
І завжди по будинку є у неї робота, –
Закінчити ми хочемо свій вірш,
За наші рими не суди ти нас суворо.
Бабуля! Онуки вітають з Днем народження!!!
Живи сто років, ну і, звичайно, — будь здорова!


Бабуся, з днем народження,
Тебе я вітаю,
Здоров'я багато-багато
Я щиро бажаю.
Бажаю, щоб і далі,
Не тільки у свято твій,
Родина вся наша галаслива
Завжди була з тобою.


Бабуся! Тепло рідних і близьких
Нехай наповнить серце знов і знов,
І зігріють ніжністю променистої
Доброта, турбота і любов!
Кожен день частіше усміхайся,
Ніби завжди такий же молодий,
Найкращою в світі залишайся!
Нехай приносити щастя день будь!


Бабусю я сьогодні вітаю,
Хочу сказати, що я тебе люблю,
Нехай ангел твою душу охороняє,
Тебе за доброту дякую!


Бабуся, наша касатушка,
Ласкава ти і добра,
Це послання ластівка,
Буде на серці весна!


У мене є улюблена бабуся,
Добра, хороша, красива!
Тільки з нею затишно, немов у гніздечку,
І ясно, як ніби від сонечка!
Як подружки — ділимося секретами,
Радощами, смачними цукерками!
Будь здорова, щаслива і радісна,
Всіх прошу до столу, на чай і солодощі!


З днем народження, бабуся!
Ти зовсім не стара:
Нам готуєш ти крабушка -
Чекає гостей дітвора!
Голова білосніжна,
Ради онуки твої:
Руки розумні, ніжні,
В серці - море любові!
Нехай не краби - оладки
З сиром - будуть в обід,
Краще немає нашої бабусі,
І юней - теж ні!!!


Дружно навколо бабусі водимо хоровод,
Ми розповімо шаради, пісеньку заспіваємо,
Найпрекрасніша ти для нас на світі,
Вітають онуки, вітають діти!


Собою прекрасна, молода,
І одягається по моді.
Хоча і бабуся вже начебто,
Але тільки вийде іноді
Вона з онучатами гуляти,
Не вірять, що вона не мати!
Тобі сьогодні п'ятдесят!
Але хто повірить в ці роки!


Метелик моя!
Я завжди так тебе називала,
А ти сміялася і відгукувалася!
Метелик моя!
Ти у світі – найкраща
З усіх живих!
Нехай ще багато років
Вистачить у тебе вогню,
Метелик моя!


Вірші пушу я, бабуся,
З веселим тебе днем!
Одні щоб в житті радості
І щастя водойму!


Око милих відблиск і тепло
Зберігають на відстані серця
Ти, поглядом обдарувавши вікно
Томишься в довгому очікуванні.
Прости нас, бабуся, прости
Що пирогов нам не скуштувати,
Не зможуть онуки, не сумуй...
У твій день народження приїхати.
Ми пам'ятаємо всі в долі твоїй...
Військових років, позбавлених папи,
А в хаті четверо дітей...
І фронт, і вогненні залпи.
Тобі довелося девчонкою
Йти на тяжку працю дояркою,
Але стати мамою все ж довелося,
І щастя Було,- гірко, солодко.
Ти виростила трьох дітей,
Шість онуків, правнуків п'ятірка,-
Ні, нашої бабусі добрішим,-
Ось тому в сім'ї нас стільки!
Бажаємо море благ і сил
В твій ювілей кольорів і світла
І щоб вітер приносив
Хвилини зим, хвилини літа
Веселощів, радості завжди
І тупіт онуків частий – частий
Не бійся, що летять роки
Та не журись в день непогожий!
Здоров'я міцного зичимо
Нехай Господь збереже тебе!-
Цілуємо ніжно, обіймаємо!




Від суворості батьків
Я до бабусі утікав,
Завжди вона зберігачем –
Їй таємниці довіряв,
Здоров'я тобі міцного,
Моя порадниця,
Нехай здійсниться заповітна,
Думка світла твоя!


В День Народження твій зібралися
Ми, радіючи, співаючи і люблячи:
Подивися, скільки споріднених осіб
Оточує сьогодні тебе!
Вітання звучать вперебой,
І поки не закінчився вірш,
Час саме перед тобою
Повинитися в проступках своїх –
Обормотами були часом,
Доводили, бувало, до сліз.
Нехай тоді вже ти зайнялася
Вихованням нашим всерйоз:
Забороняла з ранку шоколад,
І дорікала за те ще,
Але – зберігала здоров'я внучат,
І годувала смачним борщем.
Результат же – ні з чим не порівняти!
Під келихів помірний дзвін
В День Народження тобі створімо
Поясний і низький уклін!


Сім'я завжди була згуртованою,
Основа суспільства вона,
Турботою предків натхненної,
Спасибі бабусі сповна!
Хочемо сьогодні, в день народження,
Тобі здоров'я побажати,
Неймовірного везіння,
І життя прекрасно проживати!


Нехай відпочинуть твої рідні руки,
Ми пам'ятаємо всі лучинки твоїх очей,
Бабуся, мила, ми вітаємо, онуки,
Живи сто років, такої тобі указ!


Такі мудрі очі.
Такі правильні речі.
В руках – квіти, на них роса,
І сріблом лягають на плечі локони.
Ще годок. Ще мудрішими стала,
Моя рідна бабуся, а значить,
Хочу, щоб ніколи не забувала:
Ми тебе любимо! Щастя і удачі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий