воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Племіннику

"Привітати племінника з днем народження"


Бажаю життя цікавою і азартної!
Бажаю їздити в кращих містах на карті!
Бажаю, щоб життя тобі здавалася справедливою,
Бажаю, щоб роботою зайнявся улюбленою!
Щоб дівчину кохану ти зустрів,
Щоб вчасно Фортуни знак помітив.
Все в житті буде у тебе – май терпіння!
І приймай щирі слова
У свій День народження!


Племінник в цей день народився,
Так хай завжди тобі везе.
Бажаю, щоб всього добився,
Хай тебе удача чекає.
Чоловіком вічно залишайся,
Дівчат щиро люби,
І нічому не дивуйся,
Нехай збудуться мрії твої!


"Красиві привітання племіннику на день народження"


Нехай милому племіннику
Щастить у всьому до старості,
А те, до чого він тягнеться,
Доставить багато радості!
Нехай називають генієм,
Умільцем або майстром!
Нехай буде багато спільного
З героєм з блокбастера!


Племінник, ти для нас –
Відрада очей,
На свято твій –
Прийми, рідний,
Від нас подарунок.
Рости, розумнішою,
Май друзів,
Нехай Удача
Тебе супроводжує!


В цей щастя день чудовий
Племіннику від щирого серця я скажу
Ти самий прекрасний, улюблений і чесний,
Не передати, як я тебе люблю.
Нехай доброта твоя променями ллється,
Твій золотий характер – мамина гордість.
Мені радісно бачити, коли ти смієшся,
І я ціную твою веселу спритність.
Так будь же таким, крокуючи по життю,
Бажаю тобі здійснення бажань!


Мій племінник дорогий,
Знай, сьогодні твій дядько
Тільки бажає кращого,
Всією душею вітає,
Хай завжди тобі везе,
Щастя поруч іде,
Будь здоровий і щасливий будь,
Про все погане забудь!


Нехай небожа чекає щастя,
Труднощі загартовують,
Осягаються науки
І любові премудрості!
Нехай удачі і успіхи
Назавжди запам'ятаються!
Загадай хоч 100 бажань,
Кожне виповниться!


В твій племінник, День народження
Ми приносимо вітання,
Побажаємо стати чоловіком,
Завести друзів дружину,
Розумну дівчину,
А в кишені – гроші!


У вогні чоловік повинен загартуватися,
Про це пам'ятай ти завжди, племяш,
А уславитися боягузом, не варто було народитися,
Але знаю, ти кремінь, всім фору даси!


Хай не зачепить тебе нудьга,
Нехай по венах рветься кров,
Є любов, робота, дружба –
Життя - чудова штука!
Я повторюю знову і знову!
І так хочу, щоб через роки –
Характер твій мені в тому порука –
Ти б озирнувся і сказав:
Життя – чудова штука!


В цей щастя день чудовий
Племіннику від щирого серця я скажу
Ти самий прекрасний, улюблений і чесний,
Не передати, як я тебе люблю.
Нехай доброта твоя променями ллється,
Твій золотий характер – мамина гордість.
Мені радісно бачити, коли ти смієшся,
І я ціную твою веселу спритність.
Так будь же таким, крокуючи по життю,
Бажаю тобі здійснення бажань!


Особою ти наш, душею мандрівник,
Але це правильно, синку,
Нехай життя в дорозі, мій племінник,
Будь щасливий, пам'ятай свій поріг!


Тобі, племінник, руку тисну,
Ти – майже чоловік,
Хоча я, право, не зрозумію
Коли встиг так вирости!
Всім хороший: студент, спортсмен,
Ти – майже супермен,
Є чим пишатися!
Тепер – лише не лінуватися,
Добре працювати –
І досягти мети!


Улюбленого племінника
Привітаю з днем народження!
Бажаю стати начальником
Без всякого сумніву!
Частіше тільки радуйся,
Побільше в житті сміху!
Нехай життя підносить солодощі,
Удачі і успіхів!




Ти думав - я тебе привітаю
І побажаю тищу благ?
А ні фіга - поганим я буду!
Противним, нахабним. Так, ось так!
Гаразд, я жартую звісно.
Племінник, зі святом тебе!
Не здумай бути похмурим, а то
Я не ручаюся за себе!


На тебе дивитися, племінник –
Задоволення,
На обличчі – завжди спокій,
Відчувається гідність
Чоловіка і воїна.
Побажаємо тобі буден
Не надто суворих,
На плечі – нових зірок!
Впевнені:
Все у тебе буде чудово!


Дорогий племінник, будь завжди здоровий,
Возмужай, окрепни у лісових багать!
Осягай науки, таємниці ремесла,
Нехай не буде в тягар потрібні справи!
Не нудьгуй марно і прагни вперед,
Чекає тебе перемоги сонячний схід!
Будь хорошим хлопцем, загалом – молодець!
В житті стань Чоловіком!
Воїном! Творцем!


Бажаю в день народження твій,
Щоб ти рада послухав мій –
Племінник, щоб стати чоловіком,
Чимало треба досягати,
Хочу побажати успіху,
У своїх стремленьях – міру знати,
І добиватися свого,
Бажаю всього кращого!


Ти, племінник, як і всі ми –
Офіцер,
Ти вже високо
Злетів,
Ми тобою пишаємося
Заслужено!
Нехай все, що загадано –
Збудеться!


Нехай буде один, прикриє твою спину,
Нехай не торкнуться горе і ганьба,
Живи ти в цілому, не наполовину,
Щоб не сказав ніхто б слів в докір.
Племінник, будь здорова ти, без переходів,
Пробив щоб ти стіни, і морок, і імлу.
Улюблену бери серед професій,
Будь щасливий, щоб плив, а не тонув!


Хочу, племінник, в день народження
Побільше в житті натхнення
Успіхів, успіхів побажати!
Свою дівчину цілувати,
Її засипати квітами
І ніколи не ревнувати!
Ще – батьків не забувати,
Які тебе ростили,
Від усієї душі тебе любили!
Ти бережи батька і матір!

Комментариев нет:

Отправить комментарий