воскресенье, 14 августа 2016 г.

Смс Привітання з Днем Народження Дружині у віршах

"Смс привітання дружині на день народження"


Пройшли роки,
Але ти все та ж.
Сувора, прекрасна і ясна,
Лише волосся трохи гладше
І в них виблискує сивина.
Так дай тобі Господь,
Якщо це в його владі,
Здоров'я, довгих років
І багато-багато щастя!


Вітаю, люба!
Сьогодні твій День!
Скільки днів відзначили
Ми таких з тобою!
Скільки ми ще відзначимо
Попереду!
Давай такий настрій
Надовго збережемо!


"Смс вірші дружині на ін"


Жінкою бути — свята роль
При своєму чоловікові гріти вогнище,
Ти королева — він король.
І нехай довіку буде так,
Хранителька вогнища,
Плеяда тихого поета,
Ти даруєш всій родині промінь світла,
Лише посміхнешся ти злегка.
І хай усмішкою своєю,
І ніжним поглядом грієш душу...
Спокій нехай ніщо не порушить,
Нехай дарує мир душі твоїй
І гріх і солодкість світлих днів.


У мене дружина – красуня,
Вона всім подобається,
Вона взагалі краще всіх,
Її виразно чекає успіх.
Дорога тебе я вітаю,
Щастя райського бажаю.
Будь завжди такою розумницею,
А всі сумні думки жени геть.
Будь королевою завжди,
як не летіли б року.
Живи радісно і усміхайся
І завжди залишайся собою.


З Днем народження, моя дорога,
Найближча, рідна людина.
І від чистого серця бажаю,
Щоб тривала кохання цілий вік.
Щоб хоч у спеку, хоч у підступну холоднечу,
Вдень і вночі, навесні і взимку
Ти любила і пам'ятала чоловіка,
Ну а я буду вічно з тобою.
Радості, щастя, здоров'я тобі.
Ти - моя дорога дружина.
І завжди буду я вдячний долі,
Що звела нас з тобою тоді.


Як травневе сонце чудове,
Теплом і радістю сповнена!
Про чудо! ти була наречена,
а раптом стала моя дружина!
Вітаю з днем народження,
моя красуня дружина!
У цьому житті немає чудесней,
З ранку, прокинувшись, побачити поряд тебе!!!


Я сьогодні піднімаю келих
За спільну пісню сердець.
З Днем народження, дружина, вітаю!
Мій щасливий сімейний вінець!
Ти одна, дорога, мені треба,
Я одною тобою живу.
Нехай приходить пора падолисту
У солодкому сні, а потім наяву.
Дай, кохана, я поцілую,
Щоб кришталевий побачити палац.
А потім тихо свічки задую –
Ллється світло обручок.


Давно, ще в шкільні роки
Плекав мрію про тебе.
І я вдячний природі,
Що зустрілася в житті ти мені.
Полонила мене красою,
Оспіваної у старовинних віршах.
Тепер називаю жінкою.
І буду носити на руках!


Ти залишишся для мене загадкою,
І тому люблю тебе сильніше!
З тобою вранці прокидатися солодко
І кожен день – найпрекрасніший із днів!


Прийми вітання від рідних,
Хто любить тебе дуже-дуже –
Від чоловіка і хороших діток твоїх,
Для нас ти – улюблений квітка.
Ми будемо тебе і берегти і зберігати,
Хоч цього треба вчитися,
Але ти – наш приклад беззавітної любові,
І будеш ти нами пишатися!


Кохана і мила дружина,
Сьогодні свято у тебе прекрасний.
І щасливий я тобі сказати,
Що жив на світі не марно,
Адже мені доля дала тебе.
Ти мені приносиш розчулення.
Тебе, кохану мою,
Я вітаю з днем народження!


Тобі, кохана, рідна,
Свій пристрасний присвячую вірш:
Весь розчинений в тобі до дна я -
Так дрессирован, вірний, тихий,
Як не буває і собака -
Ще на життя в тебе закоханий!..
Але я не собака, однак...
Я знаю: ми - з березою клен!
...Приємно було б, їдучи,
У чергах півдня стоячи,
Знати: чекає мене дружина чужа!..
Що ж робити?! Ти - дружина своя!
І ось тобі, кохана, за це
Три з половиною написав куплету!!!


У любові своєї всесильна і проста,
Тобі притаманні розум і краса,
Вміння дивне нам серце віддавати,
Посмішкою нашу душу зігрівати.
Так залишайся ще довго молодий,
Такою ж ніжною і турботливою такий,
Даруй нам щастя, ласку і тепло.
З тобою всім нам пощастило!
Живи сто років, вогнище наш охороняючи,
Єдина, мила, рідна!





З днем народження, люба!
Будь щасливою багато років!
Я охрипну, вітаючи
Вранці, ввечері, в обід!
Але зате тебе, рідна,
Вночі я пригорну до грудей,
Ти тоді, пестячи мене,
Поцілунком нагороди!


Об'єднала нас любов
І разом звів нас ангел щастя
Серед людей, серед Богів.
Так не осягнуть ж тебе негоди!
Нехай буде і міцною рукою
Здоров'я лінія, душі,
Любові бажаю чистої, непорочної.
Терпіння, добра і сили,
А так само нехай збуваються мрії.
Здоров'я океан – безкрайньо,
Успіхів у житті безтурботних
Адже в житті є багато шляхів.
Один з них – ростити дітей,
Три справи кожен повинен зробити —
Будинок будувати, і шпаківня робити
Нам цього не треба. Тому, що щастя
Вміє без причини обходити негоди.
І радість бачити тебе поряд зі мною
Відчувати любов одним лише поглядом.


Ти мені як повітря потрібна завжди
Моя улюблена дружина.
Життя без тебе не уявляю
З днем народження вітаю!
Будь завжди такою ж милою
Леді моєю чарівною,
Нехай збувається все, що ти хочеш,
Я люблю тебе мій ангелочок!


Тобі бажаю в день народження
Щоб частіше посміхалася мені,
Щоб була в гарному настрої,
І щоб жила, як у найкращому сні!
Завжди готовий допомогти тобі, рідна,
Давай забудемо все образи ми,
Адже у мене ти найкраща, я знаю,
З тобою ми народжені один для одного!


В лісі з рядків і очей
Ми зустрінемось не раз.
У лісі, де сон і тінь
Ми зустрінемо цей день.
Раздвинем дзеркала,
І життя буде світлим!
І світлий кожна мить,
Як на сторінках книг!
І радість через край!
Ти руку мені подай.
Подарунок подарую
І вірш я повторю....


Жіночка! Женуленька моя!
З святом тебе я вітаю!
Мила! Від усієї душі бажаю:
Бачити, чути, відчувати тебе,
Кожен день і кожну мить.
Може бути - все занадто відверто,
Але без цього - я просто не можу,
Тому що я тебе люблю!


Ти моя любов,
Ти мій ангел милий,
Ти моя дружина
І мій друг красивий!
З днем народження, жіночка,
Тебе обожнюю!
За твою любов до мене
Долю дякую.

Комментариев нет:

Отправить комментарий