воскресенье, 14 августа 2016 г.

Смс Привітання з Днем Народження Племінниці у віршах

"Смс привітання племінниці в віршах"


З Днем народження вітаю
Я племінницю.
Щастя, радості бажаю,
Дуже я її люблю.
Побажати хочу тобі я
Не бути сумною ніколи
Адже ти – маленька фея,
Залишайся завжди!


Племінниця тобі в твій світлий день народження
Щиро бажаю, від душі,
Багато щастя, радості, терпіння,
Міцного здоров'я, доброти!


"Смс племінниці на день народження"


Моєї улюбленої племінниці
Прекрасний привід побажати
Бути милою, бути чарівною,
Завжди і серед усіх блищати!
Нехай для тебе любов і щастя
В подарунок життя піднесе.
Щоб ти посміхалася частіше —
Посмішка так тобі личить!


Дівчина – красуня у мами росте,
Від щастя, як травневий квіточка цвіте!
Дай Бог тобі, мила,
Сонячних днів,
Племяшке, роднульке, дитині моїй!
Тебе вітаємо сьогодні люблячи,
Вся радість, усмішки – все лише для тебе!
У День народження ми бажаємо добра,
І святкувати будемо всю ніч, до ранку!


Нехай темні очі твої
Радістю осветятся,
Нехай тобі твій суджений
Скоріше зустрінеться!
Нехай світлі мрії твої
Стають реальністю,
А серце твоє дівоче
Живе однією лише радістю!


Ти своїй мамі на щастя ростеш,
Племінник моя золота.
Ти радувати нас знову не втомлюєшся,
Кровинка моя ти рідна.
Бажаю тобі я жити з доброю душею,
Бути коханою на світі!
Бути милою, красивою, ну, загалом, такий
Яка зараз ти, мій цветик.


Я хочу сказати пристойно - з днем народження тебе,
Ти, племінниця, подруга, скажу зовсім не жартома,
То для тітки дуже приємно, що ти молода і скромна,
А зараз ще чарівніше за, і красива, і добра!


Немає миліше її мордочки —
Рум'яних щік, яскравих очей!..
День народження у племяшки
Святкуємо не в перший раз.
Але і все ж, ну і все ж,
Не вважай любов за лестощі:
Хороша племінник, боже —
Очей від дівки не відвести!
Не натішиться мама,
Не на хвалить онуку дід:
Адже зростає господиня прямо —
Прибере, подасть обід!
Племінниця! Щасливою, розумною будь!
У справах ти дядька-тітку не забудь!!!


Моя дорога племінниця,
Сердечно бажаю тобі:
Нехай краще в житті дістанеться
І все буде гаразд у долі!
Хай щастя кличе в даль чудову,
Де чекають на тебе радість, любов!
Нехай кожен день сонечко ясне
Тобі посміхається знову!


Дитячі сумі
Зазвичай недолги:
Мить – і не залишилося
Навіть осколків!
Але все-таки, рідна
Племінниця моя,
Я тобі бажаю тільки
Світлого життя!
Ти купаєшся в любові
Всіх оточуючих!
Будь бадьорою
І легко живи!


Красива вічно немов троянда,
Сьогодні навіть слів немає.
Можливо можна лише з тобою
Порівняти сьогоднішній світанок.
Прекрасна будь завжди, рідна!
Щаслива, що ще бажати!
Як птах вічно золота,
Літати тобі ще, літати.
Сьогодні, завтра, в п'ятницю
Хочу привітати племінницю!


Тебе прекрасніше в світі немає,
Племінниця рідна!
Прийми словесний цей букет –
Тебе ми вітаємо!
Нехай день народження несе
Тобі любов і радість,
Хай щастя міцно у дім ввійде,
Кохання подарує насолоду!


Від усієї душі бажаємо щастя на роки!
Хочемо, щоб непогожих днів
Ти в житті не дізналася б ніколи!
Нехай більше сонця і посмішок,
Хай радість буде і квіти,
Ми бажаємо племінниці
Виконати всі свої мрії.


Сама мила, славна
І дорога племінниця!
Нехай бути щасливою і радісною
В житті можливість випаде!
Нехай, як розпускається квітка
Все твоє чарівність
І, наче сонце, сяє
Світло твоєї чарівності!




Тобі, рідна душа –
Від рідної душі:
Ти вже велика,
Але ти не поспішай:
Все прийде в свій термін,
Своєю чергою:
І доросла любов,
І квіти – килимом!
Учися, серденько,
Особистістю станеш –
Життя завидна
Тоді і настане!


Хай усмішка не проходить
У моєї племінниці.
Нехай побільше підносить
Життя прекрасних світлих днів.
Нехай помилки не лякають,
Про минулому не шкодуй.
І нехай в житті оточують
Багато відданих друзів.


Племінниця як дочка для мене,
І дуже сильно я люблю тебе.
Хочу тобі, рідна, побажати,
Щоб ти хотіла в житті творити,
Мала щоб гідну родину,
Щоб цінувала свою молодість,
Бажаю багато відданих друзів,
Ще бажаю я тобі дітей!


Нехай, улюблена племінниця,
Щастям будуть дні повні!
У тебе все виходить
Тільки так, як хочеш ти!
Чекають звершення блискучі,
І здійсниться мрія!
І справжні подруги
Оточують нехай завжди!


Тобі, рідна, щастя –
На довгі роки!
І нехай тебе негоду
Не чіпатиме ніколи!
Життя хай посміхається,
Квіти і шле радість!
Скоріше реалізується
Планів громаддя!
Ти знаєш свої цілі –
Це добре!
Ми всі тобі допоможемо –
Ми за тебе душею!


Сонечко наше, красуня!
Привітаю тебе з Днем народження!
Тобі, рідна племінниця,
Бажаю багато веселощів!
Рости високою і красивою,
Такою ж ніжною і будь милою!
Нехай життя твоє буде яскравою,
А в ній буде багато подарунків!

Комментариев нет:

Отправить комментарий