воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі Привітання з Днем Народження Дружині у віршах

"Короткі вірші дружині на день народження"


Мою рідну й улюблену дружину
Хочу привітати з днем народження!
Все життя люблю тебе одну,
Любити буду і далі, без сумніву!
Хочу, щоб сяяла щастям ти,
Щоб в житті частіше посміхалася,
Бажаю вічної краси!
Щоб назавжди такою залишилася!


"Прикольні поздоровлення дружині з ін"


В палаючу хату не входиш:
Хата, слава Богу, ціла!
Але знаю, ти носиш під серцем
На тридцять пожеж тепла!
Аби в зимову холоднечу зігрітися,
Щоб хвороби будь прогнати
Є серце. А зверху над серцем
Висока званье: «Дружина!»
Чужі нам що пересуди?
Мовляв, шлюб лише зради та брехні...
Тобі допоможу я з посудом,
А ти приголубиш, зрозумієш...
Нагодовані, щасливі діти.
І в домі панує порядок.
Повинно бути, рідна, за цим
Серденько так яскраво горить!
Бережи тебе Бог, дорога!
І в холод, і в дощ, і в спеку.
Любов'ю горі, не згораючи,
Наш ангел-хоронитель земний!


Що побажати тобі рідна,
Багатства чи краси?
Але краще буде якщо в житті
Завжди щасливою будеш ти.
Бери від життя все, що можеш,
Все, що прекрасно і світло,
Адже в житті можна помилитися,
А двічі жити не судилося.
Улюблена моя дружина,
Я хочу побажати тобі
Щоб формами була пружна,
І місця не було біди!


"Короткі привітання дружині"


Моя улюблена дружина,
Тебе сьогодні поздоровляю,
Ти в мене - лише одна,
І я добра тобі бажаю.
Ти красою свій пишайся –
Адже не у кожного є така,
І мені швидше усміхнись,
Тебе всім серцем обожнюю.


Спасибі за тепло, участь,
За те, що так завжди ніжна!
Ти кожен день мені даруєш щастя,
Моя улюблена дружина!
Я побажати хочу, рідна,
Удачі, світла, краси!
Нехай життя виконає всі бажання,
Надії, добрі мрії!


Ти подарувала мені дітей,
Любов і справжнє щастя!
Бажаю, щоб у долі твоїй
Пішли печалі і напасті!
Щоб своєю посмішкою ти
Мене частіше нагороджувала,
Щоб збулися всі твої мрії
І самій ти стала щасливою!


Ах, дружина моя рідна,
Ти – загадка не проста.
Краса твого волосся...
Жіночність твоя – питання,
Жіночність твоя – відповідь,
Образ, таємниця і сюжет.
Ти – погибель і спасіння!
Вітаю з Днем народження!


З днем народження, жінка-дружина,
Дуже я люблю тебе дуже!..
Мною навіки ти оточена -
Я лише твоїм щастям стурбований!
Жіночка! Мене ти нагороди:
Подаруй мені день, а після - нічку,
Сина мені, будь ласка, роди!
А не вийде, так хоч би доньку!
Ну, а краще - подаруй двох,
Нехай - десятьох хороших різних,
Вынянчим і выкормим ми їх.
Пам'ятай: діти в будинку - це свято!
П'ю за здоров'я, щастя я твої, дружина,
Ти мені і нашим діткам так потрібна!!!


Хто прекрасніше за всіх на світі?
Ти веселий цей вечір!
Чарівна, ніжна,
Моя мила дружина!
Нехай посмішка буде ясною,
Настрій просто класним!
І веде тебе завжди
Дороговказна зірка!


Твоя усмішка – нагорода мені,
І я безмежно щасливий,
Що з усіх хлопців колись
Мене ти вибрала в чоловіки!
Твій погляд веселий і безтурботний -
Він для мене наймиліші!
Я подарував тобі навіки
Ключі від серця свого!


Дружина моя, ти ангел мій,
Сьогодні День Народження твій,
Тобі бажаю я, удачі,
І нехай очі твої не плачуть,
Квітни як незабудка ти,
Збувалися щоб твої мрії,
Успіхи були в будь-якій справі,
Не чути ломоти щоб у тілі,
Любити і радіти світом,
І насолоджуватися цим бенкетом!


Дружина, красуня моя,
ти найкраща в мене.
Найрідніша
І така дорога серцю.
Я щасливий, що ти моя дружина,
з тобою прагне вгору моя душа.
Бажаю кожен день сяяти,
І завжди щасливою бувати.
Нехай радість живе у тебе,
і кожен день надихає сім'я,
і кожна мить буде привід посміхатися,
Головне – завжди залишатися собою.


Рідна і близька людина,
Моя улюблена дружина!
Я полюбив тебе навік,
Ми не можемо жити одне без одного!
Сьогодні, в день народження твій,
Тобі, кохана, бажаю,
І далі зберегти любов,
І будь щасливою, дорога!





Моя улюблена дружина!
З тобою ми пройшли чверть століття,
Два юних нових людини....
Ми їх зліпили не з снігу!
Моя улюблена дружина!...
Нещодавно було, як учора,
Я зустрів дівчину смішну,
Веселу й енергійну.
Я до сих пір її ревную.
Нещодавно було, як вчора...
З тобою мені свято кожен день.
Інші стали вимірювання,
Інші смаки, наголоси...
Прийми, рідна, вітання,
З тобою мені свято кожен день.
Я так хочу тобі сказати,
Що немає ріднею, дорожче, краше,
Чим ти,дружина і мама наша!


Для мене ти загадка Всесвіту,
Промінчик сонця і відблиск зірки.
І назвати тебе звичайної
Мені не можна, це будеш не ти!
З Днем народження, дружина! Нехай сяють
Смарагдовим сияньем очі.
Нехай удачі тебе окрилюють,
Щоб від щастя бриніла сльоза.
Мені Не можна Не любити ці очі,
Ці тонкі струни душі!
Мені блаженство з тобою дарують ночі,
Безтурботні ночі в тиші!


Дружина! У тебе іменини?
Ось ялинки! Забув! Е-мое!
Ось так я під жартом старовинній
Хвилювання ховаю своє;
На самій-то справі я пам'ятаю,
І ці слова все – однієї
Тобі, самою ніжною та скромною,
Тобі, самої-самої самої рідний!
Спасибі тобі за терпіння!
І користуючись шансом, молю:
Прости всі мої гріхи:
Примхи, фінти, мари...
Дружина моя! З днем народження!
Знай: я тебе дуже люблю!


Ти одна в моєму житті – і це,
Повір мені, найголовніше!
Хочу, щоб щастям зігріті
Всі дні були до одного!


З дружиною не кожному щастить,
А мені дістався просто скарб!
Нехай Господь убереже
Тебе, рідна, від перешкод,
Нехай печалі відведе,
Ти пам'ятай, мила моя,
Все змінюється, тече,
А я завжди люблю тебе!


Ти моя любов,
Ти мій ангел милий,
Ти моя дружина
І мій друг красивий!
З днем народження, жіночка,
Тебе обожнюю!
За твою любов до мене
Долю дякую.


За що зараз ми п'ємо,
Пускаючи ківш по колу?
З народження славним днем
Привітати щоб дружину!
Хто спитає, мовляв - повна,
Страшна - живу як з нею?!.
Ні, в світі вона
Прекрасніше і стрункішою!
З нею вгору йдуть справи,
Є пиво для похмела,
Вона мені дала,
Що знала і вміла.
За те проголошую цей тост,
Щоб разом з нею, як в ЗАГС, і на цвинтар!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий