понедельник, 15 августа 2016 г.

Привітання Августі з Днем Народження і Іменинами

Вітаємо, Серпня, сьогодні!
Це свято іменин для Вас.
Вітаємо! Нехай лиходій негідний
Тікає, не піднявши і очей.
Вітаємо! Ангел Ваш всесильний
Хай витає поруч без перешкод.
Вітаємо! Хай доля щедро
Вас балує, шля успіхів град!


Нехай дме в обличчя ніжний ласкавий вітер,
А ти залишайся як колись такий!
За життя іди вірячи снам і прикметами,
Успіх і везіння хай будуть з тобою!
Даруй нам променисті посмішки щедро -
Адже нам так потрібні і приємні вони,
Будь щаслива в житті, Серпня, без міри!
Мрії исполненья і світлої любові!


Серпня, ти прекрасна!
І сьогодні, не марно
Отримуєш насолоду
Від гарних привітань.
Свято іменин настав!
Ангела Господь послав.
Нехай тобі він допомагає
І в біді не залишає!


Запам'ятай, крутиться земля,
Серпня, тільки для тебе,
Лише для тебе квіти в росі,
Що так любиш ти.
Собою ти світло сонця затмишь,
Чоловікам голови кружишь,
І голоси чарівний звук
Перетворює всі навколо.




Серпня, як ніжно звучить
Твоє романтичне ім'я.
І серце спокійно стукає,
В обіймах духовної святині.
З днем Ангела, тихо скажу.
З днем Божого благословення!
Тобі я хочу побажати,
Удачі, любові і терпіння!


Серпня, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


У Августи сьогодні свято -
Іменини, День Народження!
Так не відпускай ж повіддя
Удачі твоїх коней!
І нехай вони мчать по колу,
І нехай нам сумно часом!
Але ти не журися, подруга,
А веди коней по прямій!
І відразу настане прозренье,
І стане тепліше в грудях!
До чергового Народження
По життю з усмішкою йди!


З Днем Народження моє пташеня,
Августочка моя.
Сміх твій дзвінкий, як бубонець,
Радує мене.
Я хочу, щоб ти як в казці
Кожен день жила.
І по небу в яскравих фарбах
Веселка пливла.

Комментариев нет:

Отправить комментарий