воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Дружині у віршах

"Привітання з днем народження дружині"


Ти – сама чарівність,
Трепет серця мого,
Ти – межа моїх мрій,
Червоно сонечко моє!
У цей день – зовсім звичайний –
Ангел землю відвідав,
Він тоді ще напевно
Мені дружину подарував.


Стихотворною рядком
Зізнаюся в любові!
Буду я весь вік з тобою -
Тільки поклич!
Якщо в спальню покличеш
З радістю піду!
А на дачу ти підеш –
Трохи почекаю...


"Поздоровлення дружині з днем народження"


Моїй коханій дружині-говорунці,
Сьогодні зберуться всі подружки,
На свято твій наговоритесь всмак,
Як велика чарівності влада!
Нехай у домі нашому - радість і спокій,
Твої виконуються всі бажання,
Люблю тебе, веселий ангел мій,
Поспішаю послати тобі своє визнання!


Моєю ніжною, коханою і чекає,
Чиїм теплом я завжди оточений,
Та рукам її неустающим
Вітання і низький уклін!


"Привітання коханій дружині на день народження"


Ми удвох, до плеча плече,
Пройшли доріг чимало!
Тебе люблю я гаряче,
Але знаю – ти втомилася...
Схили мені голову на груди,
Почуй биенье серця,
І прочиниться трохи
Добра та щастя дверцята!
Ми розкриємо її удвох -
Сил стане відразу багато!
І ми знову з тобою підемо
Счастливою дорогий!


Милий кошеня, пухнастий каченя,
Булочка моя солодка!
Я, вітаючи тебе з Днем народження,
Готовий завалити подарунками!
Хочу, щоб життя було солодким, як джем,
Щоб були ми як лебединий тандем,
Щоб онуків і правнуків ти чекаючи,
Такою ж красивою завжди залишалася.


"Привітання дружині на ін"


Немає тебе ніжніше дружини,
Мами краще ми не знаємо.
І тебе сьогодні ми
З Днем народження вітаємо.
Будь здорова, весела,
Щастя хай в очах сяє.
Споряться нехай справи,
Краще нехай чекає!


Мила моя дружина!
Кохана дружина!
Нам з тобою, погодься,
Погано одне без одного!
Так, буває, сваримося –
Але по дрібницях...
Зі святом, кохана!
Все за тебе віддам!


Бажаємо, щоб ти спала спокійно,
Слухаючи осінні дощі,
Щоб всі печалі і всі війни
Назавжди залишилися позаду,
Щоб місяць над крышею гойдалася,
Прикрашала небо знову і знову,
Щоб дорога щастя не закінчувалася.
Як дітей твоїх любов.


Вітаю, сонечко!
І прошу вибачення!
За пасти не закритий тюбик,
За крихти на столі,
З роботи запізнення
Без жодних виправдань,
І що люблю з друзями
Я футбол дивитися!
Гріхів за мною стільки,
Що не перелічити!
Але все ж виправдання
У мене є!
Я тебе зараз
Навіть більше люблю!
Милу, рідну,
Єдину мою!


Я не молодий вже, друзі,
Не палає кров моя.
Але люблю ще серцево
Шум вакхических бесід,
І безтурботної веселості
Не вбило тягар років.
На бенкетах я також був
І, як ви, друзі, бувало,
Повніше .хащами радість пив.
Але тепер не до вина,
Коли під боком дружина.
І тепер, на жаль, одну
Я цілу лише дружину.
Ах, дружина, дружина, дружина,
За тебе я п'ю до дна!


Пам'ятаєш, мила, наші побачення,
Ми гуляли з тобою під місяцем,
Я завжди виконував обіцянки,
І зараз, в день народження твій,
Обіцяю любити я сильніше,
Обіцяю допомагати,
Нехай удвох ми з тобою поседеем –
Я все життя тебе буду бажати!


У свій день народження відпочинь, рідна,
Я сам все приготую, виперу.
Бажаю щастя і любові без краю,
Здоров'я, миру, добра бажаю!
У світ казки знову запрошую,
Де ти, моя кохана, – королівна,
Де є Любов, - як істинність процесу,
Гармонія і теплота – від серця.
Ти для мене прекрасніше за всіх на світі!
Дивись, як славні і красиві наші діти!
І все завдяки тобі, рідна,
Ніжно цілую, міцно обіймаю...
І знай, що, як у всьому, так завжди і
Ти можеш покластися на мене,
Нехай біжать наші роки,
Ми разом –
Головне, ще дужче люблю тебе...





Зі святом, рідна,
Це все тобі,
Всі квіти, подарунки,
Ласкавою дружині.
Живи, не знаючи горя
І ніжною будь завжди.
Живи, без сліз, без болю,
Ти найкраща дружина.


Лапочка моя, дружина
З днем народження тебе!
Багато радості і сміху,
Непомірного успіху!
Хай усмішка не йде,
Щастя поруч хороводить!
Сили поруч будуть тут,
І любові прямий маршрут!


Мила, кохана дружина,
Вірна ти супутниця моя!
З Днем Народження вітаю
І всім серцем я тебе дякую
Тільки щастя і добра бажаю
І люблю, люблю, люблю, люблю...
Ти мій ясний світ і свіжий вітер!
Як же щасливий, що я тебе зустрів!
Будь такою ж ніжною і красивою,
Я зроблю все, щоб ти була щасливою!


Прийшла пора віддати свій борг тобі,
Моя дружина, моя улюблена подруга,
З тобою йду я разом по Долі,
Я щасливий, це твоя заслуга!
Тобі я серце подарував,
Ти мені дорожче всіх на цьому світі,
Я б все квіти до твоїх ніг склав,
Всі ті, що існують на планеті!
В твій День Народження, хвилюючись і люблячи,
Тобі я присвячую ці рядки,
І я піднімаю свій келих за тебе,
Моя єдина жінка на світі!


Прекрасна дружина, і супер-мати...
Своє призначення виконуєш,
Хочу я в день народження побажати
Всього того, що ти собі бажаєш.
Ти людина з відкритою душею,
Так будь завжди ти розумною і красивою.
Пишатися наша вся сім'я такої –
Веселою залишайся і смішній!


До тебе я всією душею прив'язаний,
Кохана моя дружина,
З тобою я пов'язаний узами,
Адже мені потрібна лише ти одна.
І в День Народження твій чудесний,
Готовий я ніжно прошепотіти:
Ти ніби Ангел піднебесний!
Тебе так солодко цілувати...


У тобі кохання початок. Печалі ж — кінець.
Піднімемо ми келихи за пісню двох сердець!
Дружина моя рідна, чарівна країна!
Ти лише така мені потрібна і важлива!
І губ твоїх рубіни хочу поцілувати.
Схиляються горобини, заздрячи знову.
Бажаю, щоб у веселощі ти жити завжди могла.
Бажаю, щоб до весни ти мені сина народила.


Хочу тебе, дружина, привітати
І з таємним наміром сказати,
Тобі, вірніше, побажати
Здорової дуже-дуже,
І в домі навік зберегти затишок!
А що ще бажати лінивцеві-чоловікові?
Щоб продовжувала для нього оберігати
Комфорт активна дружина!
Ти моє щастя, зіронько моя,
Кохана дружина!

Комментариев нет:

Отправить комментарий