воскресенье, 14 августа 2016 г.

Смс Привітання з Днем Народження Бабусі у віршах

"Смс привітання бабусі на день народження"


Щоб кожен день, і тільки в радість,
Адже ти вся світишся добром,
І нехай, бабуля, не візьме втому,
Тобі завжди ми любимо, пам'ятаємо, шануємо!


Нечутно пролітають роки,
Як птахів небесних караван.
І мчить час непомітно -
Ти не сумуй за дрібниці.
Не сумуй, помітивши зміни,
Коли зморшку зайву знайдеш.
Дні нові дням приходять на зміну,
І кожен вік по-своєму гарний.


"Смс вірші бабусі на день народження"


Нехай зморшка пролягла,
Нехай в очах втома,
Твої роки — не біда.
Хіба це старість?
Нехай всі майбутні дні,
Будуть минулих краше!
Міцніше буде, ніж граніт,
Щастя в вашому будинку.


Бабуся, рідна,
З днем народження, мила!
Молода сама,
Найкрасивіша!
Будь здорова, весела,
Насолоджуйся життям.
І в хорошому настрої
Бути завжди намагайся!


"Невеликі привітання бабусі з ін"


Для кожного знайдеться місце
В сердечку золотом твоєму,
З тобою весь час цікаво
Поговорити про те, про се ...
Подивишся мудро і з любов'ю
Обіймеш ласкаво відповідь ...
Бажаю, бабуся, здоров'я
І найсвітліших, довгих років!


Ти, бабуся, і доброта твоя від бога,
Хай буде в тебе здоров'я багато,
Бадьорою і смішній будь завжди,
Відливають золотом прожиті роки!


"Привітання з днем народження бабусі коротко"


Бабуся, ти - найкраща на світі!
Що я можу тобі бажати?
Будь хороша, як легкий свіжий вітер,
Адже чарівності тобі не позичати.
Здоров'я міцного бажаю,
За пиріжкам твоїм сумую,
Тебе я міцно обіймаю,
І з Днем народження вітаю!


Матуся наша рідна, кохана,
Бабуся славна, незамінна,
З любов'ю тебе вітаємо,
Всяких благ і здоров'я бажаємо.
Щоб ти ніколи не боліла,
Щоб ти ніколи не старіла,
Щоб вічно була молодою,
Веселою і доброю, і ніжною такий!
Цілуємо ми добрі, славні руки,
З любов'ю до тебе, твої діти і онуки.


Сьогодні в домі свято
В честь моєї бабусі -
Не просто день народження,
А круглий ювілей!
Але дамам непристойно
Про вік говорити,
Їм треба компліменти
І в п'ятдесят дарувати!
(шістдесят, сімдесят)
Ну хто, скажіть, зможе
Їй роки ці дати...
І хто, скажіть, бабусю,
У ній може вгадати?
Довше залишайся
Такий же молодий,
Веселою, життєрадісною
І в чомусь пустотливий...
Нехай буде багато планів
На довгі роки,
І все, про що мрієш
Збувається завжди!


Ти не схожа на стареньких,
Що під під'їздами сидять,
Ти приваблива зовні,
Всі – і костюм, і макіяж!
Бабусею – так язик не повернеться,
Друга мама просто ти,
Тобі хай сонце усміхнеться,
Воно шанувальник краси!


Спасибі, рідненька, що ти у нас,
Що бачимо і чуємо тебе щогодини,
За добру душу і тепле слово,
За те, що не бачили в житті поганого,
Спасибі тобі, наша рідна людина!
Бажаємо здоров'я на довгий твій вік!


Ти у нас, бабуля, ділова,
За комп'ютером годинами сидиш,
І по дому все встигаєш,
І ще - ніколи не сумуєш!
Любиш життя – ось чому повчитися:
Щоб віком не підкоритися!
Ти у нас зовсім молода!
Такою і залишайся, рідна!


Онуки пишуть – ти читай,
Для бабусі славетної
Щастя, щоб через край,
І здоров'я – головне!


Бабуля, в день народження твій
Бажаємо ми з усією душею:
Ні бід не смутку не знати,
На весіллі онуків станцювати,
Рад багато зможеш дати,
Адже ти для нас - друга мати!
Здоров'я міцного і сміху,
У всіх справах твоїх успіху!




Пахне пирогами з духовки.
Біля плити лежить задоволений кіт.
Між каструль впевнено і вправно
Бабуся-чарівниця снує!
Ека, подивіться, що за диво!
Треба ж яка благодать!
Домашній Торт золотою сливою
Не будь вміє прикрашати!
Бабуся намагається для онуків,
Бабусі немає часу присісти.
Пироги – особлива наука...
Та до того ж можна з'їсти!
Бабуся ти наша дорога,
Ти присядь, рідна, відпочинь.
Без вогню все життя свою згораючи,
Поралася з онуками, дітьми...
На себе візьмемо процес готування,
Зробимо з душею все, люблячи.
І повір, що самий смачний тортик
Буде на тарілці у тебе!


І досі в душі тривога
За близьких, як вогонь горить.
Ледь печаль кому загрожує,
Ти зараз встанеш у порога,
Щоб утішити, підбадьорити,
Допомогти, турботою обдарувати.
У тобі так серця багато!
Хочу дякувати долю,
Що пощастило і мені
Народитися в цій же родині,
Де всі один іншому Друг,
І один за одного все у відповіді.
І де кохані всіх подруг
Ти, бабуся. Тут навіть діти
Негайно дадуть відповідь на питання,
Як довго ти тягне віз,
Сім'ї величезною допомагаючи.
Спасибі ж тобі, рідна!


Нехай ідуть, біжать роки,
Але вам старіти,
Ми, онуки вас любимо завжди,
І в тому зізнаємося,
Бажаємо вам здоров'я, радості,
Завжди добра і щастя,
Нехай ніколи до вас не прийде
Біда, душі негоди!


З днем народження бабуся, я люблю тебе!
Ти зі мною поралася, не шкодуючи себе, -
Нехай добра додасться в скрині твоєму,
Як говорить прислів'я – «Все своє в свій будинок!».
Я бажаю, бабуся, тобі повеселеть,
Забути про старість, жити і не хворіти!
Сядемо з тобою разом ми на велосипед,
Нехай тобі заздрить цей білий світ!


Найкращою бабусі на світі
З ніжністю, з огромною любов'ю
Кажу сьогодні ці слова,
Радості бажаю і здоров'я!
Хай теплом рідні оточують,
Близькі ставляться з участю,
Кожен новий день твій наповнює
Тільки те, що називають щастям!


Бабуся, став нам міцний чай
І знатні ватрушки,
Не в силах відразу вітати,
Спершу хочемо поїсти!

Комментариев нет:

Отправить комментарий