воскресенье, 14 августа 2016 г.

Вірші з Днем Народження Тітки

"Вірші тітки на день народження"


Бажаю тітки в цей день
Я багато святкових ідей,
Бажаю щастя і любові,
Нехай збудуться твої мрії,
Ще бажаю краси,
Щоб була веселою ти,
Хай щастя не йде,
Погане все проходить!


Нехай люблять боги, тьотя мила,
Живих квітів в душі візерунок,
Пролісків, фіалок синіх,
В твій день, як казковий килим!


"Смс тітки на день народження"


Вітаю Вас з днем народження!
Хочу вам побажати всіх благ
І тільки на краще прагнення
Що б щастя подавало знак
Для нас – ви найкращої залишаєтеся
Посмішка ваша, дзвінкий сміх
Бажаю удачі, улюблена тітка
Що б за життя радував успіх!


Люба тітонька моя, рідна!
З Днем Народження, тебе, поспішаю привітати я!
Життя щасливо - нехай іде твоя жива,
І печаль, печаток в ній, не ставить ніколи.
Нехай буде життя твоє добрішим і яскравішим,
Немає огорченьям, і бід немає,
І щоб лише щастя і удачі
Вистачило Вам на сотню років!


Тітонько, рідна, вітаю!
Стільки щастя я тобі бажаю!
Щоб тобі вистачило на весь вік –
Ти дуже хороший чоловік!


Про мене моя тітка, як мама, дбає,
Не шкодує себе ні секунди в працях.
Мені обійняти мою тітку іноді так хочеться,
Адже любов до неї не висловити в піснях, віршах.
Побажаю тобі на вустах вічної радості,
А в очах – вогників, щоб запалили твої дні.
Залишайся любимою, тітка, до старості,
А подарунки долі приймай і цінуй.


Хочу я побажати тете
У твій день народження не сумувати,
Як можна більше отримати,
Але в той же час – і дарувати,
Хочу, щоб тобі щастило,
І від душі бажаю я
Щасливою бути, ворогам на зло!
Люблю. Племінниця твоя.


Тітка, ти відкинь печалі,
Адже сьогодні свято,
Буде все як в серіалі,
І ти досягнеш всього,
Донна Роза перед тобою
Блідо виглядає зовсім,
Компліменти щоб горою,
Твій коронний тортик всім!


Тітки нашої немає чудесней,
Немає господині чарівніше за,
Всіх нагодує, забалакає,
Від її турбот всі тануть.
Тітка, тьотя, не старей,
Рік від року молодей,
Будь завжди такою привітною,
Нам з тобою завжди весело!


З днем народження від нас - це раз.
Слухай добрі слова - це два.
Веселіше подивися - це три.
І живи з усіма в світі - це вірне чотири.
І прошу не сумувати - це п'ять.
Будь тітка задоволена тим, що є, - це шість.
І уважна до всіх - це сім.
Не сумуй, що в парку осінь, - це вісім.
Не поспішай ти чоловіка гнівити - це дев'ять.
Не сумуй, коли обважать, - це, в загальному, буде десять.
Замість цифр візьми в додачу
Радість, щастя та удачу!


Скільки років я тебе знаю?
Здається, з народження.
Таку тітоньку мати -
Рідкісне везіння.
Ти не вчиш мене жити,
Не диктуєш, з ким дружити.
Ти вмієш слухати
І читаєш в душах.
Я хочу, щоб ти жила
Поруч, тітка, вічно.
У день народження –
Поцілую, обійму серцево.


З днем народження, тітка! Гості, шум, застілля,
Привітання тости, суєта...
Нехай до краю серце повниться любов'ю,
Нехай живе в ньому світла мрія!
Нехай роки минають, не обсипавши снігом,
І посмішкою світяться очі!
Хай над вами буде ясним небо,
А навколо звучать рідні голоси!


Дай племіннику привітати,
Тьотя мила, тебе!
Як же радий бачити сьогодні
В доброму здоров'ї тебе!
Ми наллємо вина в келихи,
Сміливо вип'ємо до дна,
Щоб краща з тіток,
Ще триста років жила!


Сьогодні іменини тітки,
Вона вся у клопотах, турботі,
Їй від душі ми тости скажімо,
Вже в парадній екіпажі!


Дорога моя тітка,
Всією душею бажаю щастя,
Чудової погоди
І майбутніх успіхів!
Нехай хороших вражень
В житті чекає набагато більше!
Нехай вдалі моменти
Тривають довше!




Я, тітка, буду краток,
Здоров'я вам і сил,
Збувалися гороскопи,
Світло зірок щасливим!
А за важким ввечері,
Прийшов би ранку світло,
Щоб була купа грошей,
Вам полум'яний привіт!


Мила тітонька,
Дозвольте в цей день
Вам піднести квіти
І побажати: цвісти
Вам сто років безтурботно!
Не бути безсердечною
До зізнань чоловіків,
І мимо не пройти
Своєї великої любові!
Такої красивої жінки
Не можна бути одній.
Так що побажаю Вам
Любові неземної!


Нехай стрімкою рікою,
Любов Вас віднесе від бід!
Удача смелою рукою
Підкаже вірний Вам рада!
Ви, тьотю, в цей світлий день,
Щоб випромінювали тільки світло!
Щоб щастя по п'ятах, як тінь,
У Ваш ювілей, на багато років!


Щоб був завжди багатим будинок,
Відкиньте, тітонько, хвилювання,
Хай стане світлим, милим днем,
День Вашого народження!


Дорога тітка, твій сьогодні день,
На столах у букетах яскрава бузок,
Тости говоряться під вино «Шампань»,
Ми хочемо здоров'я, щастя побажати.

Комментариев нет:

Отправить комментарий