воскресенье, 14 августа 2016 г.

Побажання з Днем Народження Тітки в віршах

"Привітання улюбленої тітки з днем народження"


Хочу я тітці щастя побажати,
Не відати ніколи смутку,
Зовсім смутку не знати,
І щоб радості зустрічали,
Нехай щастить тобі завжди,
Хай щастя в житті трапиться,
Щоб ніколи не сумувала,
Нехай мрія здійсниться!


Тітка, Ви милі і юні,
Кращий колір троянд у букеті,
Нехай полюбить Вас фортуна,
Збереже від бур і гроз!


"Поздоровлення тітці"


Нехай люблять боги, тьотя мила,
Живих квітів в душі візерунок,
Троянд і гвоздик, синіх фіалок,
В твій день, як казковий килим!


Ви, тьотю, романтична,
Але разом з тим - практична!
Як це поєднується –
Незрозуміло мені!
Все у Вас по поличках
В житті розкладено:
Плани – прораховані,
Речі – з голочки,
Чіткий режим,
Наточені ножі...
Але раптом – усе догори дригом,
Ви в штанях і сорочці,
За спиною – рюкзак,
Блиск в очах!
Озеро, намети,
Гітари звук,
Багаття в ночі,
Дружнє коло...
Жити за своїми правилами –
Мені це в вас подобається!
Залишайтеся практичною,
Романтичною красунею!


Вітаю з ювілеєм
Милу мою тітку
Нехай вітру удачі віють,
І дощі рідше ллють.
Бути скрізь бажаю першої-
На роботі і в сім'ї,
Щоб були лише шедеври
На сьогоднішньому столі.


Нехай улюбленої тітки
Завжди, у всьому щастить,
І все, до чого йдете,
Нехай збудеться ось-ось,
Мрія здійсниться,
І радість до вас прийде,
Все найкраще трапиться,
І скоро пощастить!


Ми – нащадки королів
І англійських лордів,
Тітка, будь веселіше,
Будь щасливою, гордою!


Вітаємо ми сьогодні
Нашу дорогу тітку,
Ми любові тобі бажаємо
І удачі на роботі!
Нехай веселим буде ранок,
І спокійним буде вечір,
Яскравою - кожна хвилина.
Будь щасливіший за всіх на світі!


Побажаю милою тете
Великих успіхів на роботі,
Не тонути в побуті, турботи,
Не боятися поворотів,
Не розучитися дивуватися!
Посміхатися і закохуватися!
Стан закоханості
Нагороджує окриленістю!


Тьотя мила і люба,
Ти для мене як рідна мати,
У цей день тебе привітати я хочу,
І побажати тобі щасливу долю.
Тобі я побажаю щастя,
Щоб навколо тебе завжди цвіла весна,
Бути вічно молодою, красивою залишатися,
Щоб ти завжди була усміхнена, світла.


Бажаю щастя і удачі,
Нехай збуваються мрії,
Щоб ставала лише багатшими
Духовно, матеріально ти.
Щоб цвіла твоя посмішка
На добрих, палких вустах,
Не допускала щоб помилки,
Завжди щастило у всіх справах!


Будь ти в прекрасному настрої,
І в житті щоб, як у раю,
Вітаю з розчуленням
Тітку милу мою!


У тітки моєї сьогодні день народження,
Будь щаслива! Щоб сліз горя не знати!
Нехай тоннами приходять привітання,
Сто років прожити і шансу старості не дати!


Тітці улюбленої хочу побажати
Намічених цілей завжди досягати!
Фортуну – подружки собі записати,
Жити-поживати – горя не знати!




Ти не просто тітка, ти – моя подруга.
Ми схожі чимось трішки.
З ювілеєм, мила, хочу тебе привітати,
На щастя нехай веде твоя доріжка.
Я тобі бажаю радості, успіхів,
Нехай доля почує, чого хочеш ти.
Від любові серце хай солодко завмирає,
І завжди збуваються усі твої мрії.


Рідна тітка – близька людина,
З тобою завжди один одного розуміли.
Хай буде довгим твій щасливий вік,
Щоб ми тебе частіше обіймали.
Ти дуже багато значиш для мене,
Нехай підуть хвилювання і сумніви!
Хочу привітати, мила, тебе,
В твій світлий свято
День народження!!!


Ближче до Різдва твій день варення,
Тітка, люба, ми з тобою!
Диво, Дід Мороз, здійсни швидше,
Твій виповниться каприз будь!


Тітка – мамина сестра,
Дуже добра вона,
Я – її племінниця,
Вона мені дуже подобається!
Ти частіше приходь,
Мені подарунки принось.
А сьогодні - мій подарунок:
Написала без помарок
Вітання тобі.
А ще намалювала
Малюнок, як зуміла,
Передати свою любов
Дуже я хотіла!


Прекрасніше миті не буває!
Гей, чашників, всім налий –
Я проголосити тост бажаю:
Сьогодні тітчин ювілей!
І нехай заздрить мені хтось
(Така заздрість – не секрет),
Що у мене така тітка –
Ні в кого такої немає!
Давайте всі в баскому польоті
Заллємо з чарочок в роти –
За тітку! З ювілеєм, тітка!
Нехай збудуться твої мрії!


З тобою близькі завжди ми були,
Адже тітка у мене одна!
Бажаю, щоб тебе любили,
І щоб любила ти сама.
Щоб сонце тішило світлом,
Щоб ніколи не сумувала,
Щоб в серці запанувало літо,
І оселилося назавжди!

Комментариев нет:

Отправить комментарий