воскресенье, 14 августа 2016 г.

Смс Привітання з Днем Народження Тітки в віршах

"Смс поздоровлення тітці з днем народження"


Нехай завжди багато радості буде,
Теплих слів і чудових квітів,
Дорогі і близькі люди
Дарують свою ніжність і любов!
Щоб від щастя будь-яку мить
Ставало краще, світліше!
Милою тітки – успіхів, везіння,
Найбільш ясних і сонячних днів!


Тебе я знаю багато років,
І немає прекрасніше людини!
Нехай буде безліч перемог,
Хай поллються щастя річки!
У твій день народження тобі
Я щастя побажати мрію,
І тільки радощів в долі.
Рідна тітка, вітаю!


"Смс поздоровлення тітці у віршах"


Бажаю життя довге,
При цьому не хворіти,
Любові тобі величезної,
Щоб веселитися, співати,
Нехай, тітонько, вам радість
Сміється, а не смуток,
Щоб був завжди порядок,
Підуть печалі нехай!


Всіх компаній прикраса
У нашому і чужому краю...
Вітаю з днем народження
Тітку милу мою!
Нарівні близька мені з мамою,
Слід залишила в долі.
Прегарній життям самою
Я бажаю жити тобі!!!


"Невеликі поздоровлення тітці з днем народження"


Дорога моя тітка,
Всією душею бажаю щастя,
Чудової погоди
І майбутніх успіхів!
Нехай хороших вражень
В житті чекає набагато більше!
Нехай вдалі моменти
Тривають довше!


Не писав віршів –
Але для улюбленої тітки
Написав би сотні рядків.
Хто на світі всіх розумніший?
Це моя тітка.
Деловитей і сміливіше?
Ну, звичайно, тітка.
Від образ хто захистить?
Краще всіх – тітка.
Племінника обожнює?
Улюблена тітка.
Хто допоможе матеріально?
Тільки моя тітка.
Добра майже що нереально
Дивна тітка.
Ти живи вічно,
Тітка люба,
Кращої жінки
Я не знаю!


Все тітки створюють кумира,
Пишуть тіткам міріади од;
Ось і я не відстаю від світу:
Моя тітка – найкраща з тіток!
А сьогодні на мажорній ноті,
З віршем ходжу я цілісінький день:
З днем народження, дорога тітка!
Будь завжди прекрасною такий!


Прекрасніше тітки немає на світі,
З тобою мені дуже пощастило!
Нехай на душі від цих рядків
Завжди стає ясно!
Нехай більше ніжності, добра
У твоїй чудовій життя буде,
Усмішок багато і тепла
Подарують дорогі люди!


У тітки нині іменини,
Їй вітання і пиріг,
Поляна смачно по квартирі,
Делікатес вже готовий!
Всього тобі - удач і світла,
Ще і світу, і добра,
Дякую за твої поради,
За дар сердечного тепла!


Тітонька, порадниця, ми любимо тебе,
День сьогодні свята, вшановуємо люблячи,
Щоб була ти завжди такий же молодий,
Музика грала звонкою струною!


Не просто тітка – старша подруга,
Хочу тобі, рідна, побажати
Здоров'я, щастя і удачі,
І славно в день народження погуляти.
Хай твій дім буде повною чашею,
Очі сяють від любові.
Нехай береже тебе Господь,
Благословить усі твої дні.


Моєї улюбленої тітки
Здоров'я я бажаю,
Успіхів на роботі
І грошей (треба, знаю).
Любові тобі міцніше
І щастя сильніше,
Бід і тривог поменше,
Людей навколо - добрішим!


Від племінниці прийми,
Найулюбленіша тітка,
У день свого народження
Щирі вітання!
Хмари щоб не збиралися
Над твоєю головою!
Твій шлях в житті щоб був
Широкий і прямий!
Нехай попутний вітер дме –
Теплий літній бриз!
Виконується негайно
Твій будь-який каприз!


Сьогодні, тітка, День Народження Ваш!
Я хочу побажати Вам гарного настрою,
Щоб цей святковий сьогоднішній пейзаж,
Не покидав Вас навіть на мить!
Я хочу побажати в душі квітів,
Щоб красою завжди ви милувалися!
І самих ніжних, теплих слів,
Щоб смутку ніколи не піддавалися!




Не прописано старіння,
Тітка, вам лише молодіти!
Кожен рік, щоб на народження,
Вісімнадцять років!


Будь щаслива, моя ти тітка,
Прийми від відданих слова,
Щоб в житті ти була, як троянда,
Завжди здорова і права!


Люба тітонька моя,
З Днем Народження поспішаю тебе привітати!
Нехай йде щасливо життя твоє,
Нехай печаль печаток в ній не ставить.
Нехай у неї буде тільки світло сонця!
Хай усмішка на обличчі сяє!
Тітонька, живи ще сто років,
Або двісті, що вже розмінюватися на дрібниці!


Тітка, як завжди, на висоті,
Для мене ти стала еталоном!
Наслідувати і слідувати тобі
Було з дитячих років хорошим тоном.
Знай, твої улюблені риси
Радують і серце зігрівають.
Нехай надії, щастя і мрії
Кожен день і годину перетворюють!


Тепла, добра, ніжна,
Мила, трохи недбала,
Жіночна, красива -
Тітка моя кохана!
Скільки казок ти мені розповіла,
Кісок позаплетала,
Обіймала і цілувала,
Веселила і втішала!
Нехай любов тебе оточує,
Тільки щастя тебе чекає!
Живи, моя тітка, легко,
Нехай все буде добре!


У тітоньки коханої
Сьогодні день народження!
На свято всі прийшли ми
У хорошому настрої!
Тобі ми побажаємо
Здоров'я і удачі!
Ми твердо, тітка, знаємо,
Що ти для нас всіх значиш!

Комментариев нет:

Отправить комментарий