воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Дядька в віршах

"Поздоровлення дядькові з днем народження"


Тобі проблеми – по зубах!
Ти у відповідь їм – то ж!
Не здаєшся ніколи
Ти, схоже!
Ти в собі впевнений –
Це класно!
Для життя це –
Просто чудово!
Крокуй і далі,
Дядько мій,
Широко, впевнено!
Щастя, радості тобі –
Неміряно!


"Поздоровлення дядькові на день народження"


Дядько, нехай довгі роки
Буде здоров'я відмінним!
Радують фарби природи,
Щастя і лад у житті особистому!
Буде улюблена справа,
Хобі та час дозвілля!
Сильними — дух, воля, тіло
І повага до одного!


Прийміть, дядьку, наші вітання,
У Ваш ювілей настане час веселощів,
Зберуться сьогодні друзі,
Рідня, знайомі і куми.
Удача щоб завжди супроводжувала,
І слава щоб завжди Вас оточувала,
Вчинки викликали восхищенье,
А в домі оселилися щастя і везіння.


"Привітати дядька з днем народження"


Повір, тобі скажу, мій дядько
Сьогодні важливі слова:
Жити у світі і з усіма ладити,
Щоб не турбувала поголос,
Щоб день народження твій вдався,
Щоб настрій – на всі сто,
І щоб частіше ти сміявся
Всім ворогам на зло!


Допоможе – тільки попроси –
Мені завжди мій милий дядько!
Він гідний уваженья
І великий-великий любові!
Хай тобі не змінює
В житті гумор і удача!
Довго-довго ти живи!
Дядя, ти - прекрасний!


Дядькові моєму, що мені
Як батько рідний,
Я бажаю в цей свято
Радості подвійний!
Тому, що є можливість
Відпочити від справ.
І зрозуміти, що безнадійність,
В житті свавілля.
Свій кінець мають все ж,
І настане смуга
Лише на білу схожа,
Як на щоглі вітрила.
Ти повір мені, милий дядько,
Сильно я тебе люблю.
Це видно і в погляді,
І в словах, що кажу!


Фейс – карбований, для монети,
Дорогі сигарети,
Як влите, сидить костюм,
Очманілий парфум –
Ось такий він, мій дядько!
Дуже розумний, зайнятої,
Але ще – веселий,
Кожен день він – новий!
Розквітай і далі, дядько,
Всі ми за тебе раді!
Життя твоє всім вдалася –
Відпочивай, працюй досхочу!


Дядько, рідний, ти мені наче батько.
З ювілеєм тебе вітаю!
Будь здоровим, веселим, успішним – тобі
Я величезного щастя бажаю!
Нехай в очах твоїх іскри веселощів живуть,
Я їх з дитинства далекого пам'ятаю.
Хай береже тебе Бог і балує доля –
Ось тоді і я буду задоволена.


Дядько, милий, з днем народження!
Щастя, грошей і любові!
Вам племінниця тут пише
Поздоровлення—вірші.
Будьте самим сильним,
Бадьорим, сміливим, молодим!
Ніколи не сумуйте,
Будьте самим золотим!


Є, що сьогодні святкувати
Дядькові моєму!
Влаштований у житті і красивий,
Розумний і знаменитий!
Ми тобою пишаємося, дядько!
Знаємо, що ти заради сім'ї
На багато готовий!
І тому тебе любов
Завжди супроводжує
І в житті допомагає!
Від нас тобі – повага
І душевне розташування!


День народження у дядька
Рано вранці настав,
Ми бажаємо, щоб у дядька
На всіх нас вистачало сил!
Бадьорість духу, сили багато,
На роботі був успіх,
Щоб ти на цілому світі
Пощастило більше всіх!
Щоб усі тебе любили,
Був приємним кожен день,
Щоб вранці фіззарядку
Виконувати було не лінь!


Завидну везіння
Супроводжує тобі!
Все чудово
Складається
В твоїй долі!
Везіння-везінням,
Але ти і сам –
Розумний, працьовитий,
Не ходиш
По чужих слідах!
Прямий тобі дороги
До мети твоєю!
А ці рядки –
В твою честь!


З ювілеєм, дядько!
Зі святом тебе!
З днем народження вітає
Твій племяш тебе.
Щастя багато-багато,
Золота гора!
Поруч хай з тобою будуть
Вірні друзі!




Тобою друзі пишаються
І наша вся сім'я!
Чи так само щасливий,
Живи, сміючись!
Нехай птах удачі
Поруч летить!
Не буде смутку,
І погляд – горить!


Дядько милий, вітаю,
Бути здоровим бажаю,
Міцним, дужим, м'язистим,
Дуже струнким і плечистым!
А ще веселим бути,
Щоб не плакати і не нити,
А жартувати і веселитися,
Настроєм ділитися!


Щоб твоя удача
На Ferrary приїхали!
І тобі б машину
Цю подарувала!
І залишилася сама
Поруч з тобою!
Ти цього вартий,
Улюблений дядько мій!


Ти, дядько, даси завжди рада,
Мене підтримаєш мудрим словом,
Адже тобі просто немає рівних –
Готова повторювати я знову!
Бажаю у день народження я
Тобі добра і процвітання,
Удача радує тебе,
В сім'ї – взаимопониманья!


Достатку в твій дім,
Достатку!
Щоб панувала в ньому
Весела ідилія!
Прославляли тебе
Щоб у віршах!
А ти б сидів важливо,
Як шах!
Всіх тобі, дядьку,
Мислимих благ!
Хай буде так!


Бути дядьком — рідкісний талант,
Хорошим — Божий дар!
Чоловік повинен багато знати,
Вміти тримати удар!
Нехай задоволення завжди
Приносять хобі, спорт!
Від щастя, радості в душі
Завжди панує комфорт!


Не славослів'я,
А в честь твого дня,
Побажаю, дядько,
Я для тебе:
Щастя – океаном
Без всяких берегів,
Птахи-удачі
Вічне кохання;
Люблячих очей
Яскравих вогників,
Здоров'я в додачу
На багато століть -
І благословення
Всіх богів!


Полюбив щоб, дядько, спорт,
Прикупив морський ти порт,
В тихій гавані там жив,
З адміралами дружив!
А ще бажаю, щоб
Серед впливових осіб,
Вліз на шпальти газети
Як уайт-комірець.


Давай додамо дріжджі
Ми твої фінанси!
Нехай вони тепер
Пухнуть і ростуть!
А роки заморозимо –
Куди нам поспішати?
Нехай у зворотний бік
Вони йдуть!
Життя, дядько, радій –
Вона гарна!
Нехай веселиться
Твоя душа!

Комментариев нет:

Отправить комментарий