воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Хрещениці у віршах

Моя хрещениця — квіточка!
Тонка шия, ніжні ручки,
Щічки — персик, губки — бантик,
Голос у мить розжене хмаринки!
Мила моя дівчинка,
Будь щасливою і старанною!
І бажано побільше
Мамі будь своєї корисною!


Дорога хрещениця, ми тобі бажаємо
Бути завжди усміхненою і не сумувати,
З днем народження, сонечко, знову вітаємо!
І сьогодні ми хочемо бажати кращого!
Ти у нас красуня – не намилуватися!
Розумна, добра, чиста зірка!
Ми щиро бажаємо жити, любити, кохати,
Щоб не сумувала ти зовсім ніколи!


Хрещениця моя рідна
Ти пустотлива дівчисько
Я тобою захоплююся
Твоїм успіхом дивуюся
Ти дівчина хоч куди
У тебе є розум і краса
Ти у нас оригінальна
Хрещениця ти ідеальна
Доньки краще не знайти
Хоч куди б нам не йти
Будь карнавал завжди
І обійди тебе біда!!!


Хрещениця, побитих фраз писати не буду,
Хочу привітати від душі.
Нехай для тебе щасливим буде день,
Коли народилася ти!


Тебе сьогодні вітаємо,
Ти – краще за всіх і без прикрас!
Ми дуже щасливі – ти стала
Улюбленою хрещеницею для нас!
Нехай сьогодні день народження
Пройде легко і без турбот,
Ти будь у чудовому настрій,
І життя лише радість принесе!


Хрещеницю милу, розумну
І звичайно ж рідну
Я сьогодні вітаю
І знайти себе бажаю
Вірю чітко в твій успіх
І скаржитися на тебе гріх
Ти завжди мені допомагаєш
І з тобою не занудьгуєш
Розвеселити мене вмієш
І теплом душевним грієш
Будь такою ж позитивною
І дівчиськом креативної!!!


Велику, дочка, до тебе любов плекаю,
Щоб світло в очах твоїх завжди горів,
Всім серцем до тебе щастя запрошую,
Щоб безмежний був його межа!
Скоропалительны не будуть нехай рішення,
Нехай удача постукає багато разів,
Прийде любов, настане натхнення,
Не буде в поздравленьях порожніх фраз!


Люблю тебе, хрещена дочка,
І з нетерпінням чекаю зустрічі!
З великим задоволенням знову
Кладу тобі руки на плечі,
Тепло пригортаю до грудей,
Цілу тебе в обидві щоки.
Нехай вічно зберігає тобі Бог
І щастя кличе в дорогу далеку!


Хрещениці я побажаю
Маленький шматочок раю
Адже як ангел у мене
І всі слова тобі люблячи
З тобою мені дуже пощастило
І від цього тепло
Ти дівчисько золота
І для мене ти дорога
Тебе за все дякую
І побажання дарую
Нехай твої очі
Сліз не знають ніколи!!!!


Нехай в цей день небо буде ясним,
До тебе, донька, я пишу з добром,
Здорова будь, тобі великого щастя,
Посмішок, і завжди килим квітів!


Дівчина-красуня,
Юна спокусниця,
Всім хлопцям подобається
Тільки наша хрещениця!
З днем народження, мила!
Сонце, вітаємо!
Бути завжди счастливою
Щиро бажаємо!


Тебе мені Ангел подарував
І берегти тебе просив
Виконую його прохання
Хрещеницю я вітаю
З днем народження дорога
Ти така неземна
З тобою дуже мені тепло
Сердечко знайшло сенс
Ти так прекрасна у мене
І це вже не балачки
З тобою я літаю в небі
І про проблеми забуваю!!!


Дорога хрещениця!
Радій життю, живи одні днем,
І буде тоді у тебе все шляхом!
З днем народження!


Для улюбленої хрещениці сьогодні
Цей вірш лише в честь її звучить!
Для тебе лише ласки Господні,
Він нехай тебе береже від бід,
Хай щастить тобі завжди, багато в чому,
Нехай прийде чудова любов,
Ти йди лише ровною дорогий,
Щоб бути щасливою знову і знову!




Хрещениця моя рідна
Дівчина ти бойова
Характер добрий у тебе
Прийми вітання люблячи
З кожним роком ти дорослішаєш
Хорошеешь, красивеешь
Ти дуже розумна у нас
І взагалі ти просто клас
З тобою цікаво мені завжди
А різниця в роках адже дурниця
Для мене ти як подружка
І сама красива іграшка!!!


Нехай на обличчі твоєму прекрасному
Сльозинок дощик не пройде,
Донечка, життя твоє чудове,
Ти вір і смійся, смуток піде.


Моя хрещениця, мила, ніжна
Бажаю щастя тобі безмежного,
Любов у твоєму серці хай буде завжди,
І нехай обійде стороною біда!
В День народження хочу побажати
Я здоров'я і щастя знову!
І нехай Господь допоможе тобі,
Дасть везіння великого в долі!


Дорога хрещениця, ми тобі бажаємо
Бути завжди усміхненою і не сумувати,
З днем народження, сонечко, знову вітаємо!
І сьогодні ми хочемо бажати кращого!
Ти у нас красуня – не намилуватися!
Розумна, добра, чиста зірка!
Ми щиро бажаємо жити, любити, кохати,
Щоб не сумувала ти зовсім ніколи!


Хрещениця, побитих фраз писати не буду,
Хочу привітати від душі.
Нехай для тебе щасливим буде день,
Коли народилася ти!


Моя хрещениця красива,
Хороша, іншим на диво,
І хочу я побажати
Ніколи не сумувати.
У день народження посміхатися,
Милою, доброю залишатися,
За себе вміти стояти,
Ніколи не відступати!

Комментариев нет:

Отправить комментарий