воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі Привітання з Днем Народження Тітки в віршах

"Короткий поздоровлення тітці на день народження"


Сьогодні наша тіточка
Святкує народження!
Вітають тітоньку
Всі без винятку.
Їй в яскравих коробках
Всі несуть подарунки,
Міцно обіймають,
Багато чого бажають.
Ну, а ми для тітоньки
Скажімо такий тост:
Добре нам, тітонько,
Поряд з тобою!


Дорогу тітку вітаю
В цей день прекрасний всією душею,
Від душі я радості бажаю,
Залишайся ти завжди такий –
Добродушною, мудрою і красивою,
І не бійся ніяких перепон,
Нехай Господь тобі подарує сили,
А в душі цвіте весняний сад!


"Коротко привітати тітку"


Тітці, самою милою, чарівною,
Сонячних посмішок і квітів,
Щоб у житті було обов'язково
Теплота, турбота і любов!


Хай цей день тебе теплом зустрічає,
Нехай порадіє душа знову,
Нехай посмішка на обличчі сяє,
У прекрасне свято – день народження твій!
А ти завжди такий же залишайся –
Улюбленою самої тіткою для мене.
І ні про що, прошу, не журися,
Живи, сподіваючись, радіючи, люблячи!


"Маленькі віршики тітці з днем народження"


З днем народження тітку сьогодні привітаємо,
Нехай він буде веселим і сонячним днем,
Ми довго чекати себе не примусимо,
Щоб висловити особисто привіт і уклін!


Шановна тітко! Я хочу вам побажати,
Всі негаразди і турботи разом з дядьком переживати.
Будьте легкої, будьте стрункою,
Ну, а якщо хочете – спекотною.
Без турбот нехай новий рік
Караван родини йде!


Всіх компаній прикраса
У нашому і чужому краю...
Вітаю з днем народження
Тітку милу мою!
Нарівні близька мені з мамою,
Слід залишила в долі.
Прегарній життям самою
Я бажаю жити тобі!!!


З днем народження, тітка! Гості, шум, застілля,
Привітання тости, суєта...
Нехай до краю серце повниться любов'ю,
Нехай живе в ньому світла мрія!
Нехай роки минають, не обсипавши снігом,
І посмішкою світяться очі!
Хай над вами буде ясним небо,
А навколо звучать рідні голоси!


Ти - не тітка, ти - подруга
Старша моя!
Розповісти тобі можу я
І про дзвін струмка,
Що в лісі знайшла випадково,
І про те, що мені сумно
Увечері одній...
А ще з тобою затишно
Просто помовчати...
Ти мене напоїш чаєм
І не даси нудьгувати.
Добре, що ти, рідна,
У моєму житті.
Від душі тобі бажаю:
Років – не злічити,
Життя посміхатися,
Щастям насолоджуватися!


Тітка моя дорога,
З особистим святом тебе!
Дай я тобі побажаю
Радіючи жити і люблячи,
Юній завжди залишатися,
Скільки б не було років,
З сумом якомога рідше зустрічатися,
Ти для нас всіх – добрий світ.


Народилися Ви як подарунок,
Дар весни, добра і сонця,
Хай шлях Ваш буде ярок,
Хай Вам щастя посміхнеться!
Моя тітка люба,
Я від усієї душі широкої
З днем народження вітаю,
І бажаю багато-багато!
Багато-багато Вам посмішок,
Багато-багато Вам везіння,
Багато-багато поцілунків
І мої Вам вітання!


Улюбленої тітки – щастя, теплоти!
Хай прекрасним буде настрій,
Збуваються заповітні мрії
І дарує життя чудові миті!
Нехай зігріває промінчиком любові
Турбота дорогих людей, душевність,
З посмішки будуть розпочаті всі дні,
І кожна мить наповнять світло і ніжність!


Тітка, як Вам там живеться,
Шлю привіт, з рожденьем Вас!
Серце тільки нехай сміється,
Настрій – вищий клас!


Будь здорова, моя тітка,
Нехай щасливим буде будинок,
Щоб жила ти безтурботно,
В рукаві щоб з козирком!




Прекрасніше тітки немає на світі,
З тобою мені дуже пощастило!
Нехай на душі від цих рядків
Завжди стає ясно!
Нехай більше ніжності, добра
У твоїй чудовій життя буде,
Усмішок багато і тепла
Подарують дорогі люди!


Вам пишу я - найулюбленішою тітки:
З днем народження привітати хочу.
Ви, сподіваюся, все це прочитаєте,
Що за допомогою рими строчу.
Тітка! З нами ви завжди незримо,
Хоч давно вас поблизу немає!
...Тому, що ви всіма улюблені -
Всім несете тепло, ласку, світло!
Бажаю Вам років сто щоб зустрічали
День народження ще, Новий рік,
У щастя! Викиньте, тітка, смутку!
І здоров'я - без бід і негараздів!!!


Засмучуватися не потрібно, нехай ідуть роки,
Ти, тітко, молодою залишишся завжди!
Веселою і красивою, як знають усі тебе,
Тобі ми в День народження хочемо сказати люблячи,
Що всі тебе ми цінуємо, бажаємо від душі,
Щоб дні твої по життю всі були гарні,
Щоб сонечко сяяло лише для тебе,
Ну а для нас ти будеш завжди найріднішої!


Ах, тьотю, тьотя,
Вся-то ви в роботі!
У дядька – терзання:
Мобільник вічно зайнятий,
Ревнощі його точить,
Розум у бік забирає...
Пожалійте, тітка, дядьку,
Тугу з очей його
Изгладьте!
У свій день народження –
Влаштуйте неділю!
Відпочиньте вдома,
За накритим столом!
Желанья незаяложені
Ми вам наговорим!
А дядько - розтане,
Посмішкою засяє,
Міцно поцілує –
І все простить!


Тьотя мила моя як ти хороша
У цей світлий ювілей
Так співає душа!
Ти прекрасна і строптива
І трохи горделива
Будь же ти неперевершена
Будь добра, незамінна.
Щастя і тепла тобі
І весни у твоїй долі.
Сил, здоров'я і успіху
Заразливого сміху.
Бенкету багато і горою
Тітці самою дорогою!


Тітки нашої немає чудесней,
Немає господині чарівніше за,
Всіх нагодує, забалакає,
Від її турбот всі тануть.
Тітка, тьотя, не старей,
Рік від року молодей,
Будь завжди такою привітною,
Нам з тобою завжди весело!

Комментариев нет:

Отправить комментарий