воскресенье, 14 августа 2016 г.

Красиві Привітання з Днем Народження Дядька в віршах

"Гарні вірші дядька на день народження"


Щоб фортуна завжди посміхалася!
Щоб тобі все легко діставалося!
Щоб здоров'я було могутнім!
Над головою ніколи – ні хмари!
Прихильні щоб були дами!
І жодної в житті, дядько, драми!


Як мужик мужику,
Тобі я, дядько, скажу:
Ти – справжній чоловік,
І не забуду я довіку,
Скільки ти зі мною возився,
Коли я в житті заблукав!
Ти мене просто врятував!
І, без пишномовних фраз,
Давай я тобі руку потисну,
За те, що ти відвів біду!
Ти спокійно, мій дядько, живи,
У тебе багато років попереду!
Я тепер і сам
Багато, що можу,
І тобі завжди допоможу!


Суворий ти, дядько, і спокійний,
Хороший ти всім нам приклад,
Нагород та грамот було удостоєно,
Шлю в день народження привіт.
Щоб осявала провидіння,
Був плідним кожен день!
Від молодого покоління —
Не знати хвилювань і втрат!


Все вдалося: побудований будинок
Дорослішає син, посаджений дуб.
Друзі зібралися за столом,
Дружині-красуні ти любий.
Мріяв про це? Що ж, прошу.
В твій день народження, чин по чину,
Мій дядько, тост підняти дозволь
За справжнього чоловіка!


Дядько мій надійний, розумний,
Міркує він розумно,
Словом, ділом він допоможе,
Ніколи не потривожить.
Від племінниці прийміть
Привітання з днем народження,
В житті щастя знайдете
Ви без всякого сумніву!


Ти наш герой – так, дядько, кажуть!
Прийми на день народження привітання,
Ти був і є завжди в строю, солдат,
І в мирних буднях, і полях битв!


Вітаю з Днем Народження
Вас я, дядько дорогий!
Розумієте завжди Ви,
Як ніхто інший.
Ваші мудрі поради
Змінили моє життя.
Я бажаю Вам сто років і
Ще стільки ж прожити!


Ех, даремно все про мене такого мненья!
Сказати дядькові – не питання,
Тим більше, в його день народження!
Так! Не хворіти ні в жарт, не всерйоз,
І далі продовжувати всіх чесних правити,
І жити, не кашляючи і не скриплячи!
... А я зараз хочу тебе привітати,
Мій дядько! З днем народження тебе!


Ти багатий, рідний мій дядько!
Затишним будинком і сім'єю,
Гідним чесним буттям,
Друзів хороших низкою,
Натурою - людяною і простий!
Хай багатство приростає,
Нехай не догорає свічка –
Життя тобі довгою,
Радістю рясної!


Дуже радий я, що у мами
Є на світі старший брат.
Брат він супер, вже повірте,
Дядько — кращий у сто крат!
Вітаю з Днем народження
І бажаю точно в термін
Ще багато разів почути
З пожеланьем мій віршик!
Будь здоровим, чесним, сильним,
Пунктуальним і мобільним,
Свіжим, радісним, красивим,
Всім нам потрібним і улюбленим!


Мій дядько, вітаю з ювілеєм!
Переслідує здоров'я хай тебе!
Любов нехай навіки серце гріє,
Щоб щастям наповнювалась вся душа!
Нехай у твоєму домі тільки сонце світить,
Щоб побоялася приходити біда!
І нехай на всі питання життя відповість,
Щоб радістю наповнилася душа!


Виповниться нехай твій вінок бажань,
І нехай роки біжать, що їх рахувати.
Щоб був час радості, ну, і роботи годину,
І збудуться найщасливіші пророкування!
Адже ти вмієш щастя тримати хвіст,
Воістину, ти дядько, чесних правил!
Перешкоди всі зруйнувати, не бігти,
Не дарма нагороди твої золотом сяють!


Як боцман любить кораблі,
В морські далі дивлячись,
Я кажу, що я люблю,
Тебе, мій добрий дядько!


Дядько, ми тобі бажаємо
Життя без кручины,
Не хвилюватися без причини,
Завжди мати веселий вид,
Повік не знати, де що болить!


Дядько! З днем народження!
Довгих років тобі!
Миру й талану,
І добра в долі!
Стежкою легкої, світлої
За життя ти йди.
І часом світанковій
Щастя ти знайди.




Знаю я: з будь-якою проблемою
До дядька я можу прийти
І спокійно, терпляче
Він допоможе і підкаже,
Як знайти рішення.
Добре, коли поряд є
Мудра людина!
Стійкий, розумний,
З веселим поглядом!
Дядько мій – тому приклад!
Я тобі здоров'я, дядько,
Хочу побажати,
Бадьорості, успіхів!
Багато-багато щастя!
Щоб все в житті було
З твого плеча!


Побажаю тобі в День народження
Ладити з тіткою, її розуміти.
Побажаю розуму і терпіння,
Щоб булочок їй не надавати!
Побажаю я неба променистого
І красивого над головою!
Тіла міцного і м'язистого,
Щоб дівчата йшли за тобою!


З ювілеєм цим, дядько,
Вітаємо Вас зараз
Ви по життю з нами поруч,
Як другий батько для нас.
Нехай не стане ця віха
Вам межею для мрії.
Щастя, радості, успіху,
І здоров'я, доброти!


Хочу привітати дядька мого,
Сказати йому спасибі за поради,
Бажаю тільки всього кращого,
Щасливим самим бути на світі цьому,
Любити рідних, і близьких поважати,
Племіннику і далі допомагати,
Ціную вашу допомогу, ваш рада,
Важливіше дядька людини немає!


З днем народження, дядько!
Пам'ятай: ти-наш герой!
Адже рятуєш не дивлячись
З біди в годину будь.
Так нехай же сьогодні
Доля усміхнеться,
У день народження добро
Вічним щастям повернеться!


Ніколи не сумує
Дядько мій коханий!
Оптимізму багато в ньому,
Доброти і сили!
Виглядаєш – відмінно,
Молодий і здоровий!
Отримуй від життя
Безліч дарів!


Портмоне важкого,
З золотими картами,
Авто ексклюзивного -
З чудовим дизайном!
Поруч - красуні
Несуворі дівиці!
Лови мить!
Ось така тобі здравица
В твій дядько,
День народження!

Комментариев нет:

Отправить комментарий