воскресенье, 14 августа 2016 г.

Побажання Чоловікові на День Народження в віршах

"Побажання чоловікові на день народження"


Чоловік мій милий,
Сокіл славний,
Незважаючи на всі роки,
Ти як і раніше прекрасний,
Найкращий для мене!
Так прийми ж привітання
В твій весняний День народження!


"Коротке привітання чоловікові з ін"


Багато років тому вдало
Я потрапила тобі в полон,
Переконалася однозначно:
Ти, мій милий – супермен!
І тепер я твердо знаю,
Що вмієш ти літати!
Разом я з тобою літаю -
Варто тільки лягти в ліжко!


"Найкращі поздоровлення чоловікові на день народження"


Вітають з днем народження небеса!
А очі твої сяють, як роса!
Що таке це слово «чоловік»?
Це двох в любові злиття душ,
Це щастя посеред вітрів і бур
І стріла, що подарував тобі Амур.
Це музика, і пісні, і любов!
Це сміх і щастя знову і знову!
Чари не меркне в тому краї,
Де стоїть божественний наш дім!


Ти моя половинка
Моя ненаглядна любимка,
Вітаю я тебе
З твоїм днем народження!
Бажаю удачі на роботі
Нехай настрій буде на хорошій ноті
Сьогодні, чоловіче, відривайся
Своїм святом ти насолоджуйся!


Як добре, що не жартома
Ти познайомився зі мною
І навіть стільки років потому
Не потрібен мені ніхто інший
Завжди я відчуваю люблячи
Твоє надійне плече
І з днем народження тебе
Хочу привітати гаряче
Бажаю, щоб в житті ти
Міг подолати всі напасті
Нехай збудуться твої мрії
Хай береже тебе господь!


Два прекрасних свята
Мені дано долею:
День, коли ми зустрілися
І день народження твій.
Я тобі сказати хочу,
Що щаслива з тобою,
І люблю тебе шалено.
З днем народження, дорогий!


Хочу пригорнутися до твого плеча,
Вдихнути твій аромат недбало,
Про Боже! Як тебе люблю
Я не зможу сказати напевно...
Я просто слів не підберу
Як чоловіка ніжно обожнюю.
Коханий, з святом тебе!
Я від твоїх лише поглядів таю.


День твого народження прийшов
І це не проста дата,
Нехай в цей день все буде добре,
І весело з світанку до заходу.
І знаєш, що ми подаруємо тобі?
Лісове озеро і цілий світ ромашок.
І саму щасливу зорю,
І вітерець, що ходить навстіж.
З днем народження милий чоловік!


У твій день народження я скажу,
Що за тобою – як за стіною.
З тобою, як в танці, я кружусь,
Я Хочу бути завжди з тобою!
Не змінить роки нас,
Любов залишиться любов'ю.
В який раз – і багато разів -
Я буду щаслива з тобою!
Давай наллємо вина в келихи,
Нехай сміється наша дочка.
Нам радості не буде мало,
Ми будемо танцювати всю ніч!
І нехай любов в твоїх очах
Роздує полум'яний мій вірш!


З днем народження, чоловіче!
Ти, напевно, збився з ніг!
Привітання приймати –
Це праця жахливий!
Кажу сьогодні я,
І за мною – вся сім'я:
«Треба більше відпочивати –
Буде все прекрасно!»


Улюблений чоловік, твій це свято,
І ця дата дуже важлива,
Бажаю тобі, мій коханий,
Щоб був непристойно щасливим,
Удача хай тебе береже,
В душі нехай іскорка палає,
Нехай буде багато грошей,
І не приходить в дої тривога,
Хай серце повниться любов'ю,
І буде справно зі здоров'ям!


Ти мужі і тато найкращий на світі
Знають про це наші діти
І сьогодні вся сім'я
Вітає з днем народження тебе!
Бажаємо здоров'я міцного,
Зарплати височенною
У всьому ми допоможемо тобі,
Ти, милий, поклич.


З посмішкою світлою на тебе дивлюся
І життя, що разом ми - дякую.
Я часто з богом кажу не голосно про себе
Я дякую що вийшла за тебе.
Твоє широке плече, надійно, як скеля
Тобі бажаю я гаряче щастя і тепла.
Зі святом коханий, любий мій
Світло мій незгасима, найдорожчий
Нехай від усіх напастей і бог тебе врятує.
І земне щастя в дім наш принесе.
Ти мій неповторний мені дано самою долею,
Безмірно мій коханий я щаслива з тобою!
І з трепетною любов'ю бажаю я тобі,
І щастя, здоров'я і всіх удач у долі!





Немає важливіше сім'ї на землі нічого,
І любові немає нічого прекрасніше.
Як я рада, що в той знаменний день,
Назавжди ти моє самотність скрасив.
Ти – чоловік мій. І я буду поруч завжди,
Щоб серце спокійно, впевнено билося.
Щоб оминало і смуток і біда,
Я в тебе, назавжди, як дівчина закохалася.


Дорогою чоловік коханий,
З Днем народження тебе!
Хай біда проходить повз,
Радісно очі горять.
Будь завжди здоровий і веселий,
Щастя ухвати за хвіст,
Близькі нехай будуть разом,
Всі справи нехай підуть у ріст.


Коли у чоловіка день народження,
Я рада святкувати завжди!
І біля дверей стовпотворіння –
Друзі поспішають, як ніколи,
Тебе, коханий мій, привітати,
Здоров'я, щастя побажати!
А я хочу тебе прославити,
Як пощастило з тобою, сказати!


Раба – не я,
Я – не раба,
Але перед тобою я – слабка:
Любов мене скувала!
І цих солодких кайданів
Мені не втрачати під сто століть!
Мені підкорятися так легко
Коханому чоловікові.
Наодинці коли з тобою –
Я - секс-богиня!
День твоїх іменин для мене –
Свято головний!
Що побажати зараз тобі,
Чоловік мій славний?
Щоб був здоровий, мене любив
І багато років зі мною прожив!


Моє сонечко, мій котик,
Мій коханий чоловік!
Вітаю! Адже сьогодні
Твій народження день!
Кажу тобі сьогодні
Тільки ніжні слова,
Подарую тобі сьогодні,
Що в мріях ти загадав!
А ще зізнаюся, нарешті, —
Ти чудовий чоловік
Чудовий батько!


З днем народження, (ІМ'Я)шка!
Моя ти рідна зіронько,
Немає чоловіка на світі вірніше
Немає тата такого добрішими.
З днем народження!
Тут діти, рідні і я
Вітаємо тебе
Виконання мрії бажаємо.


День народження чоловіка
Відзначаємо за столом,
Я, його дружина, подруга,
Хочу розповісти про нього.
Не страшні ні спека, ні холод,
Потрясенья неясних років,
За плечем рідного чоловіка
Не боюся негараздів і бід.
З ним легко йти по світу,
На питання знайти відповідь,
Краще чоловіка в світі немає
І чоловіки теж немає.
Будь завжди красивим, добрим,
Делікатний будь і простий.
За тебе, мій любий,
Піднімаю цей тост!

Комментариев нет:

Отправить комментарий