воскресенье, 14 августа 2016 г.

Красиві Привітання з Днем Народження Тітки в віршах

"Привітати тітку з днем народження"


Ти тата мого сестра,
До мене завжди була добра.
З тобою я проводив час
І всі окраїни об'їздив.
Тобі я таємниці довіряв,
І нічого не переховував.
І моя тітка, досі,
Ти для мене, як командор.


Сьогодні свято у тебе –
Особливий, веселий.
Тобі бажаю я, люблячи,
Роботи не важкою,
Щоб отримувати багато грошей,
І нічого не робити,
Здоров'я! І забути печаль,
Любити душею і тілом!


"Гарні вірші тітки на день народження"


Не розмазуючи по тарілці кашу,
Хочу привітати з днем народження
Тітку нашу!
Вона заслуговує багато добрих слів
І не має ніяких гріхів!
А тому – хай ангел,
Ваш зберігач,
Вас ніколи не залишить,
І нехай приємних низка подій
Станеться дуже скоро
У Вашому житті!


У день народження бажаю,
Мою тітку вітаючи,
Самій бути завжди красивою,
Самою доброю і щасливою,
Щоб щастя прийшло,
І тебе не підвела,
Я бажаю не сумувати
І рідних своїх любити!


"Поздоровлення тітці на ін"


Моя тітка – це щось!
З нею по вулиці йду
І заздрісні погляди
Я ровесників ловлю!
Не кажучи про тих, хто старше:
Ті готові скорим маршем
Слідом за тіткою побігти
І біля ніг її лежати!
Залишайся, тітка, молодий,
Веселій, тонкої,пустотливий!
Тобі ніколи не старіти –
Випробувати все в житті – встигнути!


Сьогодні від племінниці,
Вірші ти прочитай -
Рідна моя тітонька,
Ти років не помічай!
Хай роки минають -
Все це не біда!
Адже головне що поруч
Завжди з тобою сім'я!


Моїй тітці вісімнадцять –
Було, є і буде!
Буде вічно молода
І міла всім людям!
Бо що тітка
Дуже любить життя,
Легко з нею крокує!
Старість – геть іди!


Близьку родичку
Я хочу привітати!
Світлі і чисті
Їй залишити слова:
Нехай подарує радість
Цей день народження,
Життєві солодощі!
Геть підуть хвилювання!


Тітка – це людина!
Не боїться змін,
Деловита, весела,
Враз вирішує всі справи!
Приходь до нас, тітко,
Частіше!
У день народження –
Тобі щастя
Побажати хочу!
Щоб тобі все в житті цієї
Було по плечу!
І нехай поети
Пишуть тобі сонети!


Нехай, як в казці, в житті буде –
Щоб семицветик підсобив,
Все, що ти хочеш, все, що любиш,
Щоб він тобі подарував.
Здоров'я міцного бажаю
Улюбленої тітки я моєї,
Тебе люблю і поважаю,
Нехай чекає чимало світлих днів!


Ділова і крута
Тітонька моя!
Вітаю з днем народження
Про душі тебе!
Нехай всі ладяться справи,
Не долучаються року,
Хода буде так легка,
Немов ти летиш!
На уікенд в Париж
Частіше вирушай!
Дихай, твори, живи -
Одним лише тільки щастям!


Від племінниці вірші,
Тьотя мила, прочитай.
Може я не поетеса,
Але зате все від душі!
Будь, рідна, немов троянда,
Ароматна і свіжа,
А колючки теж можна
В хід пускати хоч іноді!


У тебе своя сім'я –
Дружна, велика!
Але і про племінників
Ти не забуваєш!
Спасибі тобі, тітка,
За доброту душі!
Життям, сповненим щастя -
І живи далі!


З добрим ранком, тьотя мила,
Славненький сьогодні день!
Ви така ж красива,
Вам здоров'я, не старіти!




Я тітоньку свою люблю,
І майже обожнюю!
У неї завидний вдачу:
Навіть якщо ти неправий –
Вона розсудить справедливо
Пояснить всі терпляче,
Жартома все переведе –
Сміємося вечір безперервно!
Вітаю, тітонько,
Побажати хочу
Щоб ти не змінювалася,
Довше залишалася
Доброї та веселої,
Щасливою, молодий!
Мене не забувала
І так само розуміла!


Таких, як тітка люба,
Повірте, більше я не знаю.
Завжди готова допомогти мені,
Така добра – точь-в-точь
Царівна ти з дитячої казки,
Бажаю радості і щастя,
Я в світле свято – день народження,
Ще – удачі і везіння!


У нашої тітки –затишний дім,
Її зігрітий серцем і теплом,
Знають всі, хто в домі тім
Хоча б раз бував!
Дякую, тітко, вам за те,
Що поруч з вами
Завжди тепло!
Живіть довго,
На радість всім,
І без смутку,
Та без проблем!


Будь підтвердить, так і всі ви зрозумієте,
І я скажу вам, нічого не приховуючи,
Немає у всьому світі, ніде, краще тітки,
Чим мила тітка, рідна моя.
Тебе з Днем народження привітати хочу я,
Здоров'я і щастя тобі побажати.
Ніде не знайти більше тітку таку,
А мені пощастило – мені не треба шукати.


Бажаю, тітка, щастя багато,
І, як племінник, кажу,
Ти не суди, рідна, строго,
Характер моя і життя моє.
Ти дати пораду завжди готова,
Як ковток повітря ззовні,
З вуст твоїх будь-яке слово
Не раз допомогти поспішало мені!


Нехай ти далеко, тітка,
Але я тебе завжди пам'ятаю.
Спасибі, що мене
Завжди любила
І навіть далеко –
Не забула.
Нехай тобі
Живеться легко,
Нехай небо над тобою –
Високо,
Нехай буде
Блакитне-блакитне,
І сонце в ньому
Вічно золоте!


День прекрасний на дворі,
Сонце світить яскраво.
День народження твій прийшов -
Приймай подарунки!
Тітка, не знайти тебе
У цьому світі краще,
Серед похмурого дня
Ти - наш світлий промінчик!
З нами з дитинства ти була
Як друга мама,
Вітаємо ми тебе
В цей день бажаний!
Нехай оселитися в душі
Назавжди весна,
Непомітно нехай течуть
В даль твої роки!

Комментариев нет:

Отправить комментарий