воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Хрещеника у віршах

Синку! Бажаю тобі щастя,
Нехай Господь тебе береже!
Нехай оминають всі негоди
І Боженька благословить!
Мій хрещеник, будь ти нам втіхою,
Будь добрим, розумним, дорогий,
У твій День народження дуже раді
Бажати тобі успіхів, рідний!


З днем народження мій хрещеник
Ти хлопчисько вольовою
У тебе сьогодні свято
І побільше в ньому фантастік
Побільше класного настроенья
І від дівчат загляденья
Адже ти це заслужив
Тебе Бог багатьом нагородив
І талантом і успіхом
І заразним дзвінким сміхом
Нехай збудуться твої мрії
Ти досягнеш висоти!!!


Мій хрещеник, будь завжди щасливим!
Не бійся просити допомоги
І ніколи не сумнівайся -
Тобі зможу я підсобити.
Ти будь удачі фаворитом,
Улюбленцем будь ти в долі,
А мені ж будь ти просто сином.
Красиво, правильно живи!


Я так пишаюся тобою, мій хрещеник,
Ціную впевненість у собі!
Нехай захистить натільний хрестик
Від всіх мінливостей долі!
Запам'ятай заповіді Божі
І честь чоловічу не рони!
Знай, в житті багато можливо,
І ніколи не сумуй!


Сонця світло ти затмеваешь
І посмішкою осяває
цей світ, ну і всіх нас
І скажу без зайвих фраз
що мій хрещеник - просто клас
Рада бути твоєю хресною
Адже з тобою дуже просто
Всім навколо, ти допомагаєш
І тебе не злякаєш
Ти переможеш дракона
І в біду не догодиш
Я тебе поспішаю привітати
І хочу ще додати
що народився ти коли
В небі запалала зірка
Вона яскраво світить тобі
В життя твою несе подарунки!!!


Синку, ти радій, бо ти молодий і вільний,
Не можна бажати по життю кращої долі,
День кожен принесе удачу, і дохід,
А неприємностей і час не прийде.
Мрії збувалися дружною низкою,
Всередині тебе віщав щоб голос пророка!
Господь оберігав тебе від злої долі,
Щоб волі в труднощах унынью не давав!


Хрещеник, коханий, з святом тебе!
День народження, як співається, тільки раз у році,
Бажаємо, щоб поряд були найкращі друзі,
Натільний хрестик приносив удачу і відганяв біду.
Синку, ти радій, бо ти молодий і вільний,
Не можна бажати по життю кращої долі,
День кожен принесе удачу, і дохід,
А неприємностей і час не прийде.
Мрії збувалися дружною низкою,
Всередині тебе віщав щоб голос пророка!
Господь оберігав тебе від злої долі,
Щоб волі в труднощах унынью не давав!


Ти мій хрещеник, точно знай
І ніколи не сумуй
Хрещеною бути твоєю легко
Хоч і живеш ти далеко
Ти моє маленьке щастя
І не страшно з тобою негоду
Тому що ти рідний
Кращий крестничек лише мій
Ти вмієш веселити
І навколо всіх вразити
Щастя в дім завжди приносиш
Негатив ти весь проженеш
Загалом чудо ти дитина
Я люблю тебе з пелюшок!!!


Тільки думка попереду, як звіриною стежкою,
Ти йди, не здавайся ти втомленим і слабким,
Нехай вітру всіх морів приймеш ти у грудях,
Співай, синочку, як циганський веселий табір!


Сьогодні, хрещеник, твій день народження,
Веселий сміх нехай йде обертом,
З ранку усім двері навстяж ми відкрили,
І щастя ми впустили в дім!
Від нас прийми ти пожеланья
Здоров'я міцного, щастя і добра,
Кохання великого, чуття і розуміння,
І щоб щастило у житті, адже життя-гра!


Хрещеника я вітаю
І побажаю успіху
Багато щастя і добра
принесе тобі доля
Багато яскравих вражень
І звичайно привітань
мій хрещеник,як син мені став
Ти гідний всіх похвал
І сьогодні в День народження
Я бажаю натхнення
В життя твою прийде успіх
Ти ж хлопчик, краще всіх!!!


Молодість твоя хай довгою буде,
Разом з нею здійсняться мрії,
Щоб тебе, синку, любили люди,
І не тільки в свято, а завжди!


Прийми від хрещеної мами привітання –
Сьогодні день народження у тебе!
Тобі скажу, мій хрещеник, без сумніву –
Ти дуже багато значиш для мене.
І я бажаю щиро удачі,
Успіхи в справах, справах,
Щоб ставав з кожним днем багатшими,
Щоб почав день з посмішкою на вустах!


Для тебе мій милий хрещеник
Всі подарунки і слова
Для тебе сьогодні зірки
світить сонце і місяць
Твій сьогодні День Народження
І до тебе поспішають друзі
Всі хочуть тебе привітати
І звичайно побажати:
Будь щасливіше всіх на світі
Будь коханим ти завжди
На шляху тобі нехай світить дороговказна зірка
Я тебе коханий хрещеник вітаю від душі
І скажу я твердо світу
Немає в ньому таких як ти!




Мій хрещеник, ти моя відрада!
Сьогодні, в день народження твій,
Ти радій – сумувати не треба,
Ти у мене один такий!
Здоров'я міцного бажаю,
Надії, радості, любові,
І я нітрохи не сумніваюся –
Бажання збудуться твої!


Хочу побажати тобі, хрещеник,
Зберігати свою чисту душу!
Носити на грудях хрестик тільну
І серце уважно слухати!
Мати в житті мету і дорогу,
Подруг і друзів справжніх!
Бути сильним, здоровим і розумним,
Досягти блискучих результатів!


З днем народження вітаю
Для тебе добра бажаю
Щастя, радості, удачі
І улибочок в додачу
Хрещеника поспішаю привітати
Без уваги не залишити
Дуже хочеться сказати
І лише побажати добра
Ніколи не сумуй
І мамі з татом допомагай
Виростиш міцним чоловіком
І звичайно дуже рідкісним!!!


Ти вже, хлопче, не зелен,
І з дівчатами сильний,
Щоб був ти акуратний,
Віртуоз і чемпіон!
Дня народження я радий,
Нехай росте грошей сад,
Щоб ти, хрещеник, був здоровим,
На балу – кавалергард!


Нехай хрещеник не зламають тебе невдачі,
І буде побільше подарунків долі!
Посміхатися бажаю тобі в житті частіше,
Про негаразди забути, уникнути біди.
Бажаю щиро, сердечно
Не знати хвилювань і тривог,
І щоб супроводжували вічно
Здоров'я, щастя і любов!


Синку, мій хрещеник, будь спокійний,
В біді допоможуть два батька,
Ти гідний поваги,
Прямі чесні очі!
Всіх благ за життя ми бажаємо,
І гладких життєвих доріг,
Тебе ще в країні дізнаються,
Але пам'ятай свій дім і поріг!

Комментариев нет:

Отправить комментарий