воскресенье, 14 августа 2016 г.

Щиросердечні Вітання з Днем Народження Дружині у віршах

"Класні поздоровлення дружині з ін"


Моя дружина – моє багатство!
Люблю без міри я тебе!
І в цей добрий світлий свято
Хочу сказати тобі слова:
Живи, кохана, щасливо!
Нехай буде круглий рік весна
І навіть сама нереальна
Нехай виконується мрія!


Кохана, дружина,
Хочу тобі сказати -
Такої людини,
Як ти, не відшукати.
Ти мила, проста -
Ромашка польова.
Ти горда, красива,
Як троянда – вольова!
Всі хороші якості
Твої не злічити,
Хочу про них сьогодні
Всім людям розповісти!
Прекрасна господиня,
Коханка і мати,
Надійна подруга,
Вірніше не відшукати.
Ще хочу сказати я,
Як я люблю тебе!
Ти найпрекрасніша
На світі для мене!
Сердечно вітаю,
Бажаю життя солодкого!
Нехай всі недуги лікуються,
Однієї лише шоколадкою!
Будь ти завжди здорова,
Гарна, весела.
Легко нехай виходять,
Всі твої справи!
Нехай в житті провідна,
Тобі горить зірка,
Нехай доріжкою світлою -
Тебе веде завжди!
Я вдячний Богу,
А життя то, вдалася!
Благословляю день той,
Коли ти народилася!
Мене переповнює,
Великий порив любові -
Зараз же поцілую...
Інакше буде вибух!!!


"Сучасні поздоровлення дружині з днем народження"


Моя дружина, як мило звучить це!
В твій ювілей хочу скоріше сказати,
Спасибі, що ти є на цьому світі!
І я хочу швидше побажати,
Щоб всі твої мрії збувалися швидко,
Вогонь, щоб в серці не потух до мене,
Люблю тебе, так сильно і так чисто,
Бажаю світла і тепла в душі!


І серце б'ється, час торопя,
І зустрічі мить уяви в ярок...
Невже я не вигадав тебе?
За що мені від долі такий подарунок?


"Нові поздоровлення дружині з днем народження"


З днем народження, жінка-дружина,
Дуже я люблю тебе, при дуже!
Мною навіки ти оточена —
Я лише твоїм щастям стурбований!
Жіночка! Мене ти нагороди:
Подаруй мені день, а після — нічку,
Сина мені, будь ласка, роди!
А не вийде, так хоч би доньку!
Ну а краще — подаруй двох,
Нехай десятьох — хороших, різних,
Вынянчим і выкормим ми їх.
Пам'ятай: діти в будинку — це свято!
П'ю за здоров'я, щастя я твої, дружина,—
Ти мені і нашим діткам так потрібна!


Я знаю, що тобі, рідна,
На День народження побажаю,
Я приготував цілий план:
Спочатку робиш кар'єру
І обставляешь будинок;
Потім народиш ти мені дітей
І сядеш у тім домі;
Ще ми будемо їздити у відпустку,
Маючи візу в Єврозону,
Зустрічати друзів у своєму ж домі,
Ходити в театри,
Милуватися зорепадом...
А де ж моя роль в цьому плані?
По-перше, я стратег,
А по-друге – я поруч!


Я на тебе, кохана, дивлюся
І знову бачу юну зорю.
Твоя усмішка не спогад —
Вогонь, у якому нині я палаю


З Днем народження, дружина,
Ти любові нашої вірна,
Турботлива ти, красива,
Виступаєш, наче діва!
Захоплююся я тобою,
Самою кращою дружиною,
Тому що мною кохана,
Від чужих чоловіків хранима!


Сьогодні в неділю
У моєї дружини день народження
Зі святом тебе!
Улюблена дружина моя.
Залишайся завжди такою
Милою і красивою,
Забудь про пельменів варення
Золотко, з днем народження!


Без слів я розумію твою думку.
В очах твоїх я дізнаюся.
Твоє, кохана, велику душу
І поруч з нею — закохану, мою...


Нехай здається, романтика пішла, як казка,
Нехай в наше життя увійшов рутинний побут...
Але запал перших побачень не забутий,
Залишилися колишніми і тремтливість, і ласка.
Ти знай, що люблю тебе з роками лише сильніше,
І це не чергові слова:
Раніше паморочиться голова,
Коли ти поряд, і ми раптом покраснеем.
У твій День Народження подарую вірші з світанком,
Промінь сонця осяє твої риси,
Кохана, дорожче, ніж ти
На всій Землі, на цілому світі те, і це!
Візьмемося за руки, пройдемо своєї алеєю.
Сумувати не треба, ну ж, веселіше!
Серед спогадів і алей
Ми повертаємося до витоків, що плекаємо...
Йдуть роки ховаючись в провалля з розбігу...
Кохана, з тобою моя рука
Надійна і раніше міцна,
А ти – мій ангел, мої альфа і омега!


Мені доля подарувала чоловікові,
Щоб я був би щасливий з тобою,
В час кохання і в сувору завірюху,
Світиш ти дороговказною зіркою!
Без тебе я не зміг би бути щасливим,
Лише з тобою мені легко, лише тобі
Від душі, без лестощів і фальші,
Кажу «Я люблю» - лише тобі!


Я тебе сьогодні вітаю
З ювілеєм таким значущим.
Ти зараз така красива,
Адже року – такі дрібниці.
Самою щасливою будь на світі,
Нехай твої здійсняться мрії,
Тільки для тебе сьогодні ці
Ніжні, прекрасні квіти.





Ти найпрекрасніша на світі,
Немає жінки красивіше на планеті.
І щодня я дякую долі
За те, що полюбив тебе одну.
Тебе, дружина, хочу привітати з ювілеєм,
З тобою разом ми колись постареем...
Так будь же ти завжди такою щасливою, ніжною,
І лагідною і доброю, і навіки вірною.


Щадять тебе роки,
Обходять сторонкою,
Немов немає ні тривог,
Ні розлук за плечима...
Для мене ти все та ж,
Все та ж дівчина
Як на початку.
Як в самому початку.


З днем народження мила дружина!
Ти ласкава, як сонця теплий промінь,
Як рожевий бутон невинна і свіжа.
Залишся радісною ти навіть серед хмар
І в світлий день народження і завжди!


З тобою, рідна, багато років
Йдемо по життю тільки разом,
І очей твоїх прекрасний світ
Життя робить подібної пісні!
Сьогодні, в день народження твій,
Тобі, кохана, бажаю,
І далі зберегти любов,
І бути щасливою, дорога!


Як ти мила і як бажана!
Як і раніше - у віконці світло!
Тебе хочу я постійно,
Хоч разом ми чимало років!
Будь вічно молодою і красивою,
Веселою в день народження твій,
Я постараюся, щоб щасливим
Ти триста років була зі мною!


Моя дружина – друга половина,
Всі радості та горя – на двох!
Сьогодні ж інша є причина
Мені присвятити тобі ось цей вірш!
Сьогодні день народження у тебе, малятко,
Бажаю тобі багато радості і сміх,
Нехай життя твоє, як радісна книжка,
І нехай у всьому з тобою йде успіх!


З тобою, як у казці, живу!
Дивлюся на господиню-дружину
І радію. День цей твій
Удвох проведемо ми з тобою!
Нехай буде солодким вино,
Нехай сонце світить у вікно!
Нехай небо, як море,
Але глибше — очі твої!
І нехай у цьому просторі
Розправилися крила любові!

Комментариев нет:

Отправить комментарий