воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі Привітання з Днем Народження Бабусі у віршах

"Короткі привітання бабусі з днем народження"


З днем народження, рідна бабуся,
І прожити довше ти зумій,
Ти живеш, віддаючи тепло нам,
Зігріваючи онуків і дітей.


Бажаємо здоров'я на довгі роки.
Щоб Вас стороною обходили знегоди,
Щоб щастя і радість не знали розлуки,
Щоб думу зігріли Вам діти й онуки.


"Коротке привітання бабусі з ін"


Бажаю моєї бабусі
Я довгих і щасливих днів!
Щастя, здоров'я, добра на шляху!
Якщо образили чимось — пробач!


Нехай бабуся вже немолода –
Але не перешкода для тебе року,
Адже головне – ти будь завжди такий,
Душею і серцем вічно молодий!
Тобі хочу сьогодні побажати
Здоров'я від турбот уберігати,
Не нервувати, красуня моя,
І пам'ятати – онуки любить лише тебе!


"Коротко привітати бабусю з днем народження"


Тебе люблю я всією душею!
Посмішку!, добрі очі!..
Спасибі бабусі рідний
За радість, казки, дива.
За мудрий, добрий твій рада
За те, що можеш все зрозуміти
Здоров'я, щастя, світлих років,
Тобі я хочу побажати!


Бабусі краще, впевнена, що ні!
Внучка тебе не забуде!
Головне – довгих і радісних років,
А решта все буде!
Нехай день народження подарує тобі
Сил і здоров'я, звичайно!
Менше турбот, негараздів у долі,
Щоб радувати нас вічно!


"Привітання з днем народження бабусі коротко"


Ласкава бабуся,
Ще ж молода,
Найкрасивіша,
Ти для нас завжди,
Вітаємо, мила,
З святом тебе,
Ти для нас, як сонечко –
Скажімо ми люблячи!


Бажаю улюбленої бабусі,
Бажаю рідної бабусі:
Щоб ти була долею хранима,
Щоб був завжди в душі спокій.


Нехай не ображається будуть всі рідні,
Але бабусі - мої особливі слова:
Вона прощала нам витівки пустотливі
І з нею біди забувала голова.
Завжди знайде для онуків солодкість,
І сльози дитячі допоможе осушити,
З нею в радість - подвійна радість,
І горе з нею не страшно пережити...


Дозволь обняти тебе, рідна,
Привітати з самим світлим днем!
Живи,бабуля, не нудьгуючи!
І зігрівай своїм теплом!
Нехай кожен день твій буде ясним,
Здоров'я - міцним, як горіх!
Бабуся, ти у нас прекрасна!
І дзвінок молодий твій сміх!


Бабуся, наша красуня,
Ти всім навколо дуже подобаєшся!
А ми тебе обожнюємо!
Сьогодні тобі бажаємо :
Життя спокійною,
Легкої ходи,
Ніяких хвороб!
І заспіваємо тобі пісню!


Я для милої бабусі тут віршик пишу,
Від хвилювання часто на дисплей дихаю,
Хочеться знайти мені головні слова,
Щоб ти дізналася, як люблю тебе!


У твій, бабуля, день народження
Я бажаю бути завжди такий:
Бути завжди в хорошому настрої
І у душі завжди бути молодою!
Щоб твоє здоров'я міцним було,
Загалом, тільки жити і не тужити!
Бабуся, ми завжди тебе любили,
Будемо ще двісті років любити!


Ти живеш, випромінюючи тепло нам,
Онуків зігріваючи і дітей.
Ти все вмієш, дорога,
Так прожити довше ти зумій!




Вітаю бабусю
Я з великою любов'ю!
І бажаю бабусі
Міцного здоров'я!


З днем народження бабусю вся наша родина
Дружно вітає, щастя Вам обіцяючи,
Радості і свіжості, зовсім не хворіти,
Багато рухатися в танці, пісні співати соло!


Бабуся, мила, рідна,
Трохи постарілий ангел мій!
Ти краще за всіх, я це знаю
І цим користуюся часом.
В черговий твій день народження
Хочу привітати я тебе
І побажати: живи в движенье,
Мене, як і раніше, люблячи!


Сама чудесна,
Найрідніша −
Лише одна на світі ти −
Бабуся така!
І в цей прекрасний день
Ми тобі з любов'ю
Побажаємо радості,
Щастя і здоров'я!


Бабуся, ти краще за всіх!
Зі святом, рідна!
Твій частіше чути сміх
Я завжди мрію.
А бажати тобі хочу
Сил, здоров'я, щастя!
Про проблеми промовчу –
Нехай підуть негоди!


Завжди смачно пахне на кухні твоєї,
А в шафці онукам цукерки,
Тебе з днем народження, дивись веселіше,
З ранку співають птахи на гілці.

Комментариев нет:

Отправить комментарий