воскресенье, 14 августа 2016 г.

Красиві Привітання з Днем Народження Бабусі у віршах

"Гарні вірші бабусі на день народження"


У бабусі ніжні руки,
І серце турботи повно,
Нехай в житті не буде розлуки,
І краще лише судилося!
Ми бабусі щастя бажаємо,
Здоров'я хай буде завжди!
Сьогодні тебе вітаємо,
Нехай повз проходять роки!


Ніхто, як ти не пошкодує,
Не приголубить, не пригорне,
Твоя нехай не в'яне алея,
Щоб у небі сонце круглий рік!


"Щиросердечні вітання бабусі з днем народження"


Мила бабуся,
Ніжно повторю,
Як тебе люблю я,
Як тебе ціную!
І в твій добрий свято,
Бабуся моя,
Щастя, сил і радості
Побажаю я!


Бабуся, з днем народження тебе!
Нехай у твоєму домі буде мир і тиша,
Нехай не згасне в серці доброта,
І нехай здоров'ям будеш як малюк!
Ну а щоб щастя в житті перебувало
Ми, онуки, даємо обіцянку -
Рідна наша, мила бабуся, ми не забудемо
Шлях твій теплий дім!


Ти не старенька з лави,
Чоловіки не відводять очей,
Як топ-модель з журнальної вклейки,
Бабулей не можу назвати!


Довгого життя без печалі,
Діти щоб поважали,
Онуки - радість приносили,
Міцно бабусю любили.
Ми шлемо гарячий Вам привіт!
Бажаємо жити Вам багато років
І зберегти здоров'я Ваше,
Щоб бути ще миліше і красивіше.


Моя ти рідна бабуся,
Ти пахнеш теплим молоком,
Від серця онук твій вітає,
І сміх хай не покине дім!


Сьогодні – перший твій
День народження
Як прабабусі!
І з тієї ж теплотою
Нового покоління
Нянчишь ти чадушко!
В тобі добра і ласки
На всіх вистачить!
І ти їх щедро даруєш,
А тому не старієш!
Живи нам на радість
Без горя і втоми!


Щоб старості не піддавалася,
Такою ж мудрою залишилася,
Тебе завжди любили,
Щоб болі в серці менше були,
Бабуся, щастя без розміру,
В тобі і доброта, віра,
Прийми ти пожеланья наші,
Душею ти все кращим, гарнішим!


Ти найкраща подруга онукам,
Повірений їх таємних сліз,
Тебе ми любимо, в тому порукою,
Це тобі від серця тост!


Бабусю з любов'ю вітаємо!
Нехай поки ще не ювілей...
Але ми щастя, радості бажаємо,
Прикрості не знай і не хворій!
Нехай твої розказані казки
Бродять в нашому будинку іноді.
Твої Руки ніжні і ласки
Не забути нам у житті ніколи.
Життя коротке, але таке прекрасне-
Бабуся, ти найкраща у нас!
Слів не говоримо ми даремно,
Пам'ятаєш, проводжала в перший клас?
Пам'ятаєш своє солодке печиво,
І ікону, криту в кутку?
Ми зібралися в цей день народження,
В день, коли поля ще до снігу...
Побажати тобі усмішок море,
Нехай поки ще не ювілей...
Але не знай турбот, проблем і горя,
Радуйся, живи і не хворій!


Хай роки ідуть, голова сивіє,
Онуки ростуть, а душа молодіє.
Хай теплом і затишком повниться дім.
За чуйне серце - низький уклін.


Всі свої секрети я тобі відкриваю:
Ти підкажеш завжди, даси мені мудру пораду...
Краще, ближче, моя бабуся люба,
І добрішим тебе нікого в світі немає!
За сердечну турботу, ніжність і ласку
Від душі я дякую тобі кажу,
Нехай будь-яку мить буде прекрасною,
Я тебе, моя мила, дуже люблю!


Бабуся наша завжди унікальна –
Море енергії, волі і сил!
Нехай ніколи ти не будеш сумна,
Нехай би здоров'ям Господь наділив.
Любить тебе вся родина, поважає.
Дід від тебе без розуму багато років!
Я ж скажу тільки те, що я знаю –
У світі прекрасніше бабусі немає!




Ніхто тебе як бабусю не знає,
Секрет такої зберігаю і я,
Красива ти дуже молода,
І з святом привітаю я люблячи!


Здоров'я, радості бажаємо,
Душевної сили про запас,
Дякуємо тобі, рідна,
За все, що зробила для нас.
За невтомні турботи,
За мир родинного тепла,
Дай Бог нам усім, щоб у всьому ти
І надалі такою ж була!


Нехай бабуся вже немолода –
Але не перешкода для тебе року,
Адже головне – ти будь завжди такий,
Душею і серцем вічно молодий!
Тобі хочу сьогодні побажати
Здоров'я від турбот уберігати,
Не нервувати, красуня моя,
І пам'ятати – онуки любить лише тебе!


У тебе, звичайно,
Кращі оладки,
Але не за оладки
Любимо ми бабусю!
За веселий сміх,
За безмежну ласку,
За дитячу казку,
В житті підказки,
За розумні думки,
За любов до життя!


Нарешті прийшов цей день!
І з твоїм золотим днем рожде-
ня, мила, добра ба-
бушка, ми вітаємо тебе!
В цей день побажаємо ми всі
багато пісень, любові і вазі-
крила! Нехай новий усміхнений рік
Тобі онуків ще принесе!


Бабуся, бабуся, бабуся,
З днем народження тебе вітаю,
Бабуся, бабуся, бабуся,
Щастя тобі я бажаю.
Не сумуй, що роки пролітають,
Нам повчитися бадьорості Твоєї.
І нехай Тебе весь час зігрівають
Внучат вниманье і любов дітей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий