воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі Привітання з Днем Народження Племінниці у віршах

"Коротке привітання племінниці на день народження"


З днем народження, дорога,
Ти нам немов дочка.
Нехай радість хлюпається в очах,
Темних, як ніч.
Нехай всі твої надії
Збуваються легко.
А ніжне серденько
Не засмучує нічого.
Здоров'я, розуміння,
І щирих друзів.
Йди по життю простіше,
Спокійніше, веселіше.


Дорога племінниця, з днем народження!
Нехай у житті завжди буде багато друзів!
Не буде сумних ні днів, ні ночей!
Здоров'я тобі, самих сонячних днів
І тільки добра в молодому житті твоєї!


"Коротко привітати племінницю"


У племяшки день народження,
Свічки буде задувати,
Здоров'я, щастя і веселощів,
І вчилася щоб на п'ять!


Дорога племінниця, свято
В твій дім радість і щастя приніс.
Багато гостей самих різних,
Серед них і обличчя моє.
Я поспішаю привітати з Днем народження,
Будь же щаслива всі свої дні,
Ти пройди по землі, не шкодуючи
Ні про що, але вперед ти поспішай!


"Маленькі віршики племінниці з днем народження"


Немає миліше її мордочки -
Рум'яних щік, яскравих очей!..
День народження у племяшки
Святкуємо не в перший раз.
Але і все ж, ну і все ж,
Не вважай любов за лестощі:
Хороша племінник, боже -
Очей від дівки не отвесть!
Не натішиться мама,
Не нахвалить онуку дід:
Адже зростає господиня прямо -
Прибере, подасть обід!
Племінниця! Щасливою, розумною будь!
У справах ти дядька-тітку не забудь!!!


Дорога племінник моя!
Вітаю тебе з Днем народження!
Ти рости, маму з татом люблячи,
І мене не забудь без сумніву!
Я бажаю тобі лише добра,
Щоб збувалися всі твої бажання,
І рости ти красива, мудра,
Нехай не будуть відомі страждання!


Ти, звичайно, мені не донька,
Так і я тобі не квочка,
Що кудкудакає над тобою
Через витівки будь!
Я ціную твій ясний розум –
Ти зовсім не тугодум!
Міркуєш швидко,
І говориш – зі смислом!
Звичайно ж, красуня –
Мабуть, хлопчакам подобаєшся?
Загалом, все В тобі є:
Краса, розум і честь!
Як таку не любити?
Подарунками не задарувати?
Рости, небога,
Ти – не безприданниця!
Ти сама – просто скарб!
Побажаю,
Щоб в житті
Не було перешкод!


З Днем Народження, рідна!
До чого ж ти велика
Стала, не дізнаєшся прямо,
І красива, як мама!..
Нехай надії не обдурять!
Нехай здійсняться мрії!
Біди всі хай у безодню кануть!
Будь завжди щасливою ти!
Я бажаю тобі кохання
Яскравіше яскравого вогню!
З Днем народження, рідна!
От подарунки від мене!


Племінник, з днем народження!
Бери-но вітання!
Я бажаю, щоб в сумі
Дорогу щастя поступалися!
Я бажаю самого найкращого знайти!
Я бажаю самого далекого шляху!
Я бажаю сміху і сліз від сміху!
Я бажаю світла самих ясних зірок!


Моя племінниця рідна,
Прекрасна ти серед юних дів,
Бажаю щастя я без краю,
Щоб принц був сильний і красивий!


Улюблена племінниця,
Нехай все, що чекаєш, з'явиться!
Мрії завжди збуваються,
І бути красивою подобається!
Нехай світ лежить у ніг твоїх,
І сонце світить лагідно!
Успіхів, радощів великих,
Здорова будь і щаслива!


Немає миліше тебе і красивіше
Моя мила племінник!
Ти дівчина – хоч куди,
Наша дівчинка, зірка!
Вітаємо в цей час
З Днем народження! Радуй нас!
Ти рости, кохана нами,
Вся квітни на радість мамі!


Ти ще віком
Дитинства золотого,
Милого, веселого,
Дуже пустотливого!
І сама ти – дівчинка
Наче з казки,
Оката красуня,
Наша племінник!
Поцілунком ми тебе і
І вручимо подарунки!
Буде там і щось
Дуже-дуже солодке!


Племінниця тобі бажаю
Досягти небачених висот!
Кидати все, коли пристрасть палає!
Прожити на світі п'ятсот років!
Любити! – спокій нам тільки сниться,
Про решту взагалі мовчу.
І щоб до чоловічого притулитися
Могла ти сильного плеча!




Племінниці милою
Хочу побажати
Такою ж красивою
Крізь роки крокувати,
Забути про хвилювання
І жити без турбот,
І нехай день народження
Чудово пройде!


Дівчинка, племінниця, полум'яний привіт!
Тітонька і дядечко шлють тобі букет,
Нам хочеться привітати, щастя побажати,
Жениха хорошого, життя на сто років!


Рідна племінниця, з днем народження!
Нехай у житті завжди буде багато друзів!
Не буде сумних ні днів, ні ночей!
Здоров'я тобі, самих ясних днів
І тільки добра в молодому житті твоєї!


Недавно бігала боса,
І ось, вже зовсім велика!
Племінниця моя рідна,
Йди по життю ти граючи!
У народження День прийде успіх,
Подарує він веселий сміх,
Бажаємо ми його берегти,
Хай буде з ним побільше зустрічей!


Мила племінниця,
Бажаю тобі
Найкращого в житті
І твою долю!
Хай сонце всміхається,
І струни озиваються
В твоїй душі!
Дороги – широкої,
Легкої ходи,
Супутника – надійного,
Сумі – неглибокою!


Прекрасне створення, народжене в любові,
Племінниця - красуня, що не кажи.
Племяшку з Днем народження вітають усі свої,
І свято триватиме аж до вранішньої зорі.
Щастя і багатства,
Удачі і добра!
Свободи, а не рабства.
Злата, срібла!

Комментариев нет:

Отправить комментарий