воскресенье, 14 августа 2016 г.

Побажання Дружині на День Народження в віршах

"Побажання дружині на день народження"


Хто ж, як не ти, моя рідна
Розуміла мене всі ці роки.
Немає другої такої, як ти, я знаю,
Чаша ніжності моя ти і турботи.
Ми з тобою як в польоті птахи,
Навіть крила на двох поділимо.
Бачиш сни...І то ж мені присниться
Нічого, що волосся сивіє...
Не знайти мені супутниці вірніше
Ти - єдина серцю радість.
Минулих років зів'яла алея
Лише нагадає солодку младость.
Ми з тобою не молоді, так що ж,
Не в роках ціна, а в повазі.
Для мене і немає тебе дорожче.
Серця стук - не є підтвердження?
Я тебе сьогодні вітаю
І від усієї душі моєї безмірної
Здоров'я і щастя побажаю
Самою ніжною, лагідною і вірною.


"Коротке привітання дружині з ін"


За що зараз ми п'ємо,
Пускаючи ківш по колу?
З народження славним днем
Привітати щоб дружину!
Хто спитає, мовляв - повна,
Страшна - живу як з нею?!
Ні, в світі вона
Прекрасніше і стрункішою.
З нею вгору йдуть справи,
Є пиво для похмела,
Вона мені дала,
Що знала і вміла.
За те проголошую цей тост,
Щоб разом з нею, Як в ЗАГС, і на цвинтар!!!


У день народження дружини коханої
Як хлопчисько біжу за квітами
Адже я невиправний романтик
І знову вітаю віршами!
Ти любов'ю мене обдарувала!
Я готовий за тебе все віддати!
Світлом очей своїх осяяв пітьму!
Шкода словами не передати!


"Найкращі поздоровлення дружині на день народження"


Є жінки, що на тебе схожі,
Милі, ласкаві, словом-хороші.
Так, це так, але мені все дорожче
Прекрасний світ твоєї святої душі.
О, як вона, твоя душа, красива.
Ти як зірка була в моїй долі.
Хочу сказати за все тобі «спасибі»
І до землі уклін віддати тобі.


Пупсик! Зайчик! Кицька! Рибка!
Лапа! Сонце! Міс посмішка!
Світло очей! Насолода погляду!
Мій малюк! Моя відрада!
Мій десерт! Моя цукерочка!
Мегас*ксі! Супердетка!
Королева краси!
Афродіти втілення!
Це, мила, все ти!
Вітаю з Днем Народження!


Мій найближчий чоловічок,
Моя улюблена дружина!
Сьогодні ласкавих слів
Наговорю тобі сповна!
Тебе, рідна, з днем народження!
Ти ніжний ангел краси,
Любов даруєш і насолода,
Так нехай збуваються мрії!


Люблю тебе, роднулечка моя,
Одну тебе... мені не потрібні краю,
Де є інші жінки, і дами,
Одна лиш ти спорудила в моєму серці храми
Любові. І в цей День Народження,
Мій ангел чистої краси,
Прийми мої від серця поздоровлення
І знай, що краще за всіх на світі ти!


За те, що в розпал негоди
Зігріє домашнє вогнище,
І тут не вб'ють нас негаразди,
Не страшний найнебезпечніший ворог,
За те, що настільки красиво
Все в нашої спільної долі.
І просто за жіночу силу
Велике спасибі тобі.


Немає більше щастя на світі,
Коли у тебе від коханої жінки діти
Спасибі тобі за це дорога
За наше спільне чудо світу.
Зі святом тебе, рідна!
Наша дорога матуся,
Всім серцем тебе любимо,
Завжди поруч з тобою будемо.


Дорога, мила і терпляча,
Сама ніжна і найкрасивіша!
Тебе сьогодні поздоровляю
І від душі тобі бажаю:
Завжди усмішкою день зустрічати,
І ніколи не сумувати!


Ранок рожеве ховається за серпанком,
Березневе Небо хмуриться злегка.
Я над сном твоїм паряться невидимкою
Розганяю купчасті хмари.
Знаю – спиш ти солодко й безтурботно,
І не буду я турбувати твій спокій.
Я хочу, щоб щастя було вічним
І безхмарним над спящею тобою.


Спасибі тобі, що примітила
І почуття мої зрозуміла,
І, без роздумів відповіла
Потоком любові і тепла.
Спасибі тобі за безгрішність
На нашому життєвому шляху,
За те, що квітне наша ніжність,
І буде ще цвісти.
Дякуємо за нескінченність милих і ласкавих слів.
Спасибі, що цілу вічність
Бути я з тобою готовий!


Якщо б не твої руки,
Було б все не так.
Губи, що шепочуть про свою любов,
Може забути лише дурень.
Нехай же завжди наповнює
Радість твій дім, гроші – твій гаманець.
А я тебе вітаю
У щічку цілуючи. Твій чоловік.


Ми полі житті перейшли з тобою,
Ми разом стільки років живемо не дарма.
Працювали і сперечалися з судьбою,
Один одному теплоту душі даруючи.
Нам було й зовсім легко, і важко,
Бідою і щастям життя була сповнена,
Але і сьогодні ти, моя подруга,
Як молоде деревце, струнка.





Мила моя, зі святом тебе!
З новим Днем народження! У дар бери мене!
Милу мою сильно так люблю,
Що за її здоров'я я злоупотреблю.
З милої моєї станемо жити дружний,
Тільки спочатку вирішимо, хто з нас головніший.
Мила моя, я люблю тебе!
Тільки не бий так сильно, ми ж – одна сім'я!


Кохана, тебе я вітаю,
Безхмарних і ясних тобі днів,
Любові моєї не видно краю,
Прийми привіт мій і дітей!


Люблю тебе, моя дружина!
Готовий долю благословити,
Хоча мене в години дозвілля
Ти можеш запросто лаяти!
Коли, з газетою відпочиваючи,
Про тишу долю молю -
Те, пилосос твій проклинаючи,
Я все одно тебе люблю!
Я забуваю про дієту,
Коли на кухню входиш ти:
Твої чудові котлети –
Апофеоз моєї мрії!
І ось сьогодні, в день народження,
Ти приймай мої дари:
Я обіцяю в неділю
Почистити в будинку всі килими!


Що подарувати тобі я не знаю,
У тебе вже все, начебто є,
Дарують квіти, бажають удачі,
Та різних подарунків, не перелічити.
Віддав би все життя, але ти розумієш,
І так більше життя тебе полюбив,
Віддав би любов, але ти точно знаєш,
Її вже давно, я тобі подарував!


В цей день чудовий
Ти як завжди прекрасна
Жіночка, з днем народження!
Вип'ємо за гарний настрій.
Нехай ніщо тебе не засмучує,
А тільки завжди радує,
Нехай сяєш ти від щастя,
А я вже віджену від тебе негоди.


Торкнулися промені самих м'яких вій
Улюбленої рідної дружини.
Ти чуєш - за вікнами спів птахів,
А в піснях про все твої сни.
У таке ж ранку народилася на світ
Моя дорога дружина.
Тримаю в руках букет ніжних лілій,
Губами буджу від сну.
Прокинулася улюблена (ім'я) моя,
Посмішкою мене обдарувавши.
Щасливішим немає у всьому світі мене...
О, як твій вигляд красивий!
Цілую тебе... З Днем Народження!
Як щасливі ми в цей день!
Все життя даруєш мені настрій -
Як травневого саду - бузок.
І нехай ти завжди будеш радісною,
Моя дорога дружина,
Зіллємося в солодких обіймах -
Рідна, ти так мені потрібна.

Комментариев нет:

Отправить комментарий