понедельник, 15 августа 2016 г.

Привітання Аделаїді з Днем Народження, з Днем Ангела

Аделаїда, ти прекрасніше за всіх на світі!
Тебе порівняти ні з ким, я не можу!
Ти наче теплий, південний, добрий вітер,
Пестити всіх встигаєш на бігу!
Для кожного завжди знайдеш слівце,
Підтримаєш і хороший даси пораду!
Так з Днем народження, мила!
І пам'ятай - тебе на цілому світі краще немає!


Аделаїда, побажаю я тобі,
Триматися, як завжди, на висоті,
Любити і поважати від усієї душі,
Усіх, хто тобі шалено дорогі.
З днем Ангела, рідна, вітаю!
Добра і оптимізму побажаю,
Вирішувати свої проблеми без остраху,
І обходити стороною спокуси!


Аделаїда, вітаю з Днем народження!
Ти як завжди прекрасна і ніжна!
І з кожним роком більше розумію,
Ти мені, як повітря мила потрібна!
Я без тебе, себе не уявляю
І весь мій світ наповнений лише тобою!
І я не сумніваюся - точно знаю,
Що ти була мені долею послана!


Вітаю з Днем Ангела Вас!
Пожеланья удачі, любові
Аделаїда, Ви прийміть від нас,
Хай щасливими будуть всі дні.
Хай завжди і у всьому Вам щастить,
Ангел Вас охороняє завжди,
І лише радість хай у серце ввійде,
І не буде втрат ніколи.




Прекрасні свят миті,
Але це свято - самий кращий!
У Аделаїди - день народження!
І ми сьогодні їй бажаємо:
Нехай над тобою хмари тануть.
Душа нехай ніколи не плаче.
І нехай тебе завжди пестять
Любов і вічна удача!


Потік благодаті струменить
З небесної німий висоти.
Твій Ангел-Зберігач присниться,
І радість відчуєш ти.
День Ангела - це подарунок.
Прийми його з чистою душею.
Аделаїда, нехай день буде ярок,
А щастя - назавжди з тобою!


Ти нас з дитячих років красою восхищаешь,
Вниманьем рідних ти оточена,
Ми любимо тебе і ти це знаєш!
Аделаїда, як ти конвалії ніжна!
Бажаємо тобі в день народження удачі,
Перемог сліпучих, море любові,
Щоб з легкістю все вирішувалися завдання,
З усмішки твої починалися б дні!


Аделаїда, ми сьогодні вітаємо,
В день ангела бажаємо ми чудес,
Ще ми як завжди добра бажаємо,
Бажаємо, щоб дух радості воскрес.
Бажаємо, щоб було чистим небо,
Бажаємо, щоб радість розквітла,
Та нехай сюди шляху забудуть біди,
Нехай любов розпустить два крила!

Комментариев нет:

Отправить комментарий