среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм на 65 років у віршах

Бабуся, ти у мене все молода,
Та не беруть тебе року.
65 тобі сьогодні,
А ти резва, рухлива і проворна.
З тобою цікаво поруч бути,
Завжди знайдуться теми поговорити.
Тобі я бажаю здоров'я,
І уникнути за життя бездоріжжя.
Будь завжди щаслива, любима,
І оточуючими боготворима.
Від внучки отримуй кульок цукерок
І мій веселий поздравок.


"Привітання ювілярці на 65 років"

Шістьма п'ять – всього лише тридцять.
Легко в цьому переконатися.
Кожному колезі ясно:
Ви чудово виглядаєте –
Чарівні, розумні
І, як і раніше, стрункі!
Вам бажаємо ми і надалі
Не хворіти і не старіти!
А на пенсію Вам рано,
Наша мила (Ім'я)!


В твоїх долонях перетвориться на казку
Будь розповідь, виріб. Чарівництвом
Будь-яке слово може звернутися
І страва усяка за святковим столом!
В твій ювілей прийми ти пожеланья —
Мій поздравок — він яскравіше всіх вогнів!
У шістдесят п'ять немає кращого признанья,
Чим ода милої бабусі моєї!


"Привітання ювіляру на 65 років"

Шість і п'ять. Звичайні дві цифри.
Шість і п'ять. Що може бути ясніше?
В нехитрому цьому шифрі
Криється чимало славних днів,
З користю проведених ювіляром;
Але давайте ж до тосту приступати:
Будь для нас, як був – прекрасним даром!
З ювілеєм! П'ємо за шість і п'ять!


У кожної дитини є батько,
Але мій особливий, для всіх він зразок.
Він сильний, мужній теж,
Розумний, і ніколи не сяде в калюжу.
Ти знай, що для мене ти ідеал,
За життя багато ти чого мені дав.
І з задоволенням привітати тебе радий,
І побажати, щоб життя текло без усіляких досад.
З шестидесятипятилетием тебе
Я вітаю, лише люблячи.
Тримай мій ніжний поздравок,
Нехай буде свіжим він, як вітерець.


"Вітання з днем народження 65 років"

Час не має влади над тобою:
За ці роки ти ніяк не змінилася!
Хай щастя і здоров'я розтікаються рікою,
При цьому щоб життя ключем шалено билась!
І пам'ятай істину: з тобою завжди друзі,
Тобі-то адже трохи більше двадцяти!
В твій ювілей хотілося побажати
Завжди такою ж будь, нам краще не знайти!


Шістдесят п'ять – ювілей
Для рідних і для друзів.
Те, що Вам вже не сорок,
Скаже Вам лише недруг-ворог.
І припас Вам Поздравок
Привітань кузовок:
Щоб щастя повні відра,
Щоб Вам вручили орден!
Здоров'я, добрих довгих років,
Не знати ні смутку, ані бід!
Особистого благополуччя,
І всього найкращого!


"Привітання з днем народження 65 років"

Бабуся мила моя,
В цей день календаря
Розповісти тобі хочу,
Як сильно я тебе люблю.
Про привітання не забути.
У 65 бажаю бути,
Такий, яка ти завжди.
Ти промінчик світла і тепла.
Зморшки були, щоб від сміху,
А сльози — щастя і успіху.


Дідусю, тобі шістдесят п'ять,
Не так вже це багато,
Давай не будемо тут сидіти,
А в ліс підемо, в дорогу.
Я поздравок тобі прочитаю,
І ми погуляємо,
Дід, з днем народження тебе,
Ти друг мені, найбільш близький.


"Вітання з днем народження свекрухи на 65 років"

Мені хочеться привітати вас
Сьогодні з вашим Днем народження!
Моя свекруха ви, і для нас
Завжди ви – центр тяжіння!
Що я вам хочу побажати?
Спокійного і щасливого життя,
Щоб вік ваш – 65
Лише додавав би оптимізму!


"Привітання з днем народження мамі 65 років"

Матуся моя рідна,
Не хворій і не старей!
Я сердечно вітаю
Тебе в цей 65-й ювілей!
Ти, звичайно, краще всіх,
Як люблю твій дзвінкий сміх!
Відразу в дитинство повертаюсь,
В цьому щастя-то і є...
Будь же щаслива, рідна,
Кожен день в будь-якому році!
Ну, а я... Я постараюся
І тебе не підведу.


Батько, твій ювілей так важливий
Для всієї сім'ї і для твоїх друзів,
Адже 65 буває лише одного разу -
Давай келихи ми наллємо повніше!
Їх дзвін і сміх прикрасять це свято,
А ми з тобою забудемо про року.
Бажаю щастя, довгих років, здоров'я!
Не засмучуйся, тато, ніколи!


Бабуся, вам тепер шістдесят п'ять,
Бажаю вам я ніколи не хворіти,
По місту трохи частіше гуляти,
І про нас пам'ятати, не забувати.
Мій поздравок вам присвячений,
В цей казковий день,
В нього вкладена душа,
Написаний він щоб зігріти.


"Привітання з днем народження чоловікові, дружині на 65 років"

Ювілей – завжди урочисто,
Ну, а якщо 65 –
Привітання божественні,
Всі прагнуть вітати!
Це вік тріумфування,
Це гордість і шана,
Від того і побажання –
Вести великий удачам рахунок!


І в 65 можу тобі сказати,
Як казав колись в 45:
«Ягідка моя – красуня,
Все мені в тобі подобається!»
Не думай про роки,
Будь завжди щаслива!
Я буду поруч з тобою –
Моєю провідною зіркою.
Щоб кожному було ясно,
Що все в нашому житті чудово!
Ось такий ось поздравок
Скласти тобі я зміг.


Твої цілую руки, мама!
Я не можу описати словами,
Як хочеться тебе обійняти, рідна!
Тобі сьогодні стало 65!
Але, здається, що ти не змінилася,
Погрожуєш мені за прокази, як завжди!
Прошу тебе, будь самою щасливою,
Прекрасна мамусю моя!



"Привітання на шестидесятипятилетие"

Тобі тринадцять разів по п'ять!
Поспішаю обійняти кохану
У щасливі миті,
Привітати з днем народження!
Тебе, матусю, немає ріднею,
Надійніше, лагідна, тепліше.
Змогла зберегти душевність
І мамою і подругою бути.
І це щастя, що Бог дав
Мені маму – світлий ідеал!
Все життя милуюся і пишаюся
І бути під стати тобі прагну.
Здоров'я, ніжності, тепла
Бажаю, щоб завжди жила
Щасливою і впевненою
В любові моїй позачасовий!


Мамуля, шістдесят п'ять років
Сім'єю всієї тобі ми відзначаємо.
Зморшки нехай залишили свій слід,
Але роки нехай тебе не злякають.
Вони стрілою мчать, пролітають,
І подорослішали ми вже давно,
Але мамина турбота не залишить,
Зігріє нас її душі тепло.
Робота, дім, клопоти, огорченья,
Адже, мамо, тільки ти мене зрозумієш.
Для донечки знайдеш ти утішаєш,
Підтримаєш в радості і біль мою візьмеш!
Хочу деколи пригорнутися до тебе, як колись,
Стати пташеням у твоїх руках,
Потім заснути, як у дитинстві, безтурботно,
Зберігаючи твій поцілунок на рожевих щоках.
Ми нерозривно пов'язані з тобою,
Ти нам потрібна, як ми тобі потрібні.
Я чую серця стук, наповнений благанням.
Мені звуки серця ці так важливі!
Віддаси останнє, якщо дітям буде погано,
І не залишиш нас наодинці з бідою.
Тут нам не уготоване підступу,
Завжди відкриті двері в отчий дім.
Ми мало часу вам з татом приділяємо.
У життєвій метушні забутися ми не проти.
Пробач, що мало ми вам допомагаємо,
А самі просимо часто нам допомогти.
Я так хочу, щоб ти марно не сумувала,
Щоб пішли хвилювання назовсім,
Щоб про тебе удача не забула,
Щоб не засмучував ніщо, ніяк, нічим!
Я так хочу, щоб ти була щасливою,
Щоб з татом разом були ви завжди.
Хвороби обійшли дорогою довгою,
Спокій і радість принесли року!

Комментариев нет:

Отправить комментарий