среда, 14 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм на 65 років

"Гарні привітання з днем народження на 65 років"

Цей будинок сьогодні, бачимо,
Сповнений радістю, теплом,
Тут господар іменинник,
Ну, і ми зайшли в той будинок.
Хто на місці, на почесному? —
Сивочолий ювіляр!
Шістдесят п'ять років непарних
Він сьогодні розміняв.
Ми по парних йому будемо
Приносити наш поздравок,
Ну, а по непарних, люди,
Вип'ємо за нього чуйний!


Вітаю Вас сердечно з ювілеєм!
65 років сьогодні Вам!
Нехай же щастя знов прийде швидше,
Нову дасть життя Вашим мріям!
Бачили Ви в житті багато,
І про що Ви можете заспівати!
Нехай здоров'ям тягнеться дорога,
Вам довіку бажаю не хворіти!


"Щиросердечні вітання з днем народження 65 років"

Ми з днем народження чоловіка,
Привітаємо і бажаємо ми відтепер.
Щасливим бути і привабливим,
Добрим бути, ну і свідомим.
Тобі сьогодні 65,
А це значить, що знову,
Влаштуємо ми вже велика гуляння,
Включи свою ти чарівність.
Прийми скоріш поздравок,
І нехай сімейний твій поріг,
Завжди друзів на ньому зустрічає,
І дуже ввічливо їх проводжає.


Вирішивши відправити поздоровлення чоловікові,
В його шістдесятиріччя з половинкою ювілей,
Хочемо сказати, що на скронях не іній,
А літопис прожитих багатьох днів.
Читати її так люблять дами,
В очах інших чоловіків, там знак,
Що мудрістю ти наділений богами,
Хай буде в твоєму житті тільки так!


"Найкращі привітання з днем народження 65 років"

З ювілеєм дідуся привітаю,
Йому сьогодні подарую.
Я цілий день однією посмішку,
І ми зловимо золоту рибку.
Попросимо її виконати бажання,
Ми окружим тебе увагою.
А ти загадай бажання швидше,
І 65 свічок на торті задувай.
Ще прийми наш поздравок,
Подарунки ми поставимо в куток.


У Ваш ювілей прийміть вітання!
Сьогодні Вам всього 65!
Бажаю міцного, величезного здоров'я,
Вам вітання душевні летять!
Нехай у серці не настане зла завірюха,
Нехай не покидає щастя будинок!
В обличчя щоб знали недруга й друга,
Щоб все погане було тільки сном!


"Нові привітання з днем народження 65 років"

Ми тебе знаємо всю нашу життя
І хочемо побажати тобі гори здоров'я,
Якщо що, то ти за нас сміливо тримайся,
Наш бабуся, авторитет беззаперечний..
Ось настали перші 65
І з такого приводу потрібно лише сміятися!
І пам'ятай: прикрості потрібно віднімати,
А додавати лише щастя і багатство!


З ювілеєм 65 років
Я сьогодні хочу Вас привітати!
Побажаю щастя багато років,
Все погане позаду залишити!
Хай приносить радість кожний день
І Ваше здоров'я не підводить,
Нехай йдуть засмучення у тінь,
Ну, а радість і любов приходять!


"Привітання з днем народження татові на 65 років"

Улюблений татко, ну, що тобі сказати:
Ти старше став ще на один рік!
Тобі всього лише стукнуло 65
І значить це — молодість йде!
Звичайний, пересічний ювілей,
Який принесе тобі здоров'я і успіх!
Ти зупинятися, в принципі, поки не смій,
Адже в майбутньому чекає не печаль, а тільки сміх!


Ти справжній друг, і справжня підтримка,
З тобою не страшно ні в воду, ні в вогонь!
Ти сто відсотків — Чоловік (без насмішок),
Адже по тобі тече чоловіча точно кров!
В твій ювілей, в твої 65,
Скуповувати хочемо тебе ми в привітаннях:
Здоров'я, радості і щастя побажати
Завжди приємно людині з натхненням!


Бабуся мила, рідна,
Тебе сьогодні поздоровляю
Я з юбилейчиком твоїм,
І великим задоволенням.
Тобі я дам зараз зрозуміти,
Що і в свої ти ці 65.
Виглядаєш так молодо, красиво,
Досить навіть і щасливо.
Тебе тут вітають онуки,
Протягнемо ми тобі свої швидше за руки.
А у них прекрасний, милий квітка,
Ну ось і весь наш поздравок.


"Привітання з днем народження чоловікові, жінці 65 років"

І шість і п'ять тут встали поруч
А вийшов – ювілей
Ви прожили їх так, як треба
Серед колег, рідних, друзів.
І нехай все так і далі буде
Здоров'я, головне, на «п'ять»,
І поруч близькі Вам люди
Чого ще можна бажати!


Ми знайомі зовсім недавно,
Але ювілей твій став дуже головним.
Ось сьогодні тобі вже 65
Пора і свято починати.
Ювілей адже у тебе знову.
Подарунок тримай скоріше ти від мене.
Я обійму тебе і поцілую в щічку
Адже ти, звичайно, мені любий.
І висилаючи поздравок,
Пророкую величезного щастя мішок.


"Сучасні привітання з днем народження 65 років"

Цей будинок сьогодні, бачимо,
Сповнений радістю, теплом,
Тут господар іменинник,
Ну, і ми зайшли в той будинок.
Хто на місці, на почесному? —
Сивочолий ювіляр!
Шістдесят п'ять років непарних
Він сьогодні розміняв.



"Красиві привітання з днем народження на 65 років"

На ювілей сьогодні запрошений,
До вродливої жінки, якою захоплений.
Ніжна, гарна, мов троянда,
І дуже проситься красива лише проза.
Тобі на вигляд всього лише тридцять п'ять,
Хоча всі знаємо, що по-справжньому тебе 65.
Нехай у твоєму житті буде тільки гладко,
А ти для всіх ось так і будеш жінкою-загадкою.
І з ювілеєм шлю свій поздравок,
Щоб він тебе по життю лише берег.


Шістдесят п'ять літ щасливих
У колі сім'ї, серед друзів,
Серед співробітниць молодих красивих,
Чудово жили Ви до цих днів.
Сьогодні в ювілей зібралися навколо
Товариші, знайомі, рідня,
Нехай про молодість лише спогади залишилися,
Ми за здоров'я Ваше п'ємо до дна.


Дідусь, ти найкращий,
Ти світлий яскравий промінчик.
Нас ти, онуків, обожнюєш,
Все нам робити дозволяєш.
Сьогодні твій, звичайно, день,
Адже це ж твій ювілей.
65 виповнилося тобі,
І вдячний ти долі.
Бажаємо ми тобі кохання,
Ти тільки від неї не втечи.
Ще тобі здоров'я і удачі,
І небувалого врожаю на дачі.
Читай мій поздравок,
І якби сьогодні веселок.


Якщо у сорок п'ять жінка в силі,
То через двадцять – наче коньяк.
Шістдесят п'ять привітання або
Поцілунків, розсіявши морок!
Морок образ і розчарувань,
Нехай залишиться позаду!
Тисячі днів попереду побачень,
Ти їх з онуками проведи!
А, не хочеш з онуками, то з чоловіком,
Він лише твій тепер, тільки твій.
Все сказане не по життю довгою,
Розкажи, не таї – відчини!


Ти жінка, ти немов троянда,
Ти розцвітаєш, як мімоза.
У тебе сьогодні ювілей,
65 років ми будемо відзначати мерщій.
Тебе обіймуть всі твої друзі,
У тому числі, звичайно, буду ж і я.
Всі подарунки подарували,
Гостей всіх в будинку нагодувала.
І я хочу сказати тут тост,
Хоч і я сьогодні тільки гість
«Ти сама прекрасна,
По-янгольському ясна»!
Я висилаю поздравок,
І бажаю золота мішок.


65 років – солідний вік,
Осінь життя, мудрості розквіт.
З ювілеєм Вас хочемо привітати,
Побажати Вам довгих-довгих років.
Нехай зігріє Вас турбота близьких,
Життя прикрасить радістю кохання.
І здоров'я міцне дозволить
Насолоджуватися життям знову і знову.

Комментариев нет:

Отправить комментарий