среда, 28 сентября 2016 г.

Привітання Мамі з Новим Роком

Новий рік вже зовсім близько!
Вітаю я тебе!
З Новим Роком, мама!
Зберемося всі знову
За великим столом накритим,
Будемо прикрашати ялинку,
Щоб рік був дуже ситним,
Щоб допоміг стати щасливішою.
Ти прийми вірші від дочки,
В цей метушливий день,
Нехай в душі цвітуть квіточки,
Смутку хай не ляже тінь!


Матуся мила, рідна,
Ось і зустрічаємо Новий рік.
Все, що тобі зараз бажаю,
Впевнена, відбудеться!
Здоров'я міцного, звичайно,
Себе і тата бережи,
До нього будь ласкавою і ніжною,
Якщо потрібно, допоможи!
Нехай діти радують і онуки,
Є час - в гості забегай.
З тобою ми не знаємо нудьги,
Чекаємо з нетерпінням - так і знай!
Готуєш ти завжди так смачно,
І в тому ж дусі продовжуй:
По святах, а можна в будні
Ти нас частіше пригощай!
Трудишся, рук не покладаючи,
Потрібна колегам і знайомим,
Але пам'ятай про себе, рідна,
Всього потрібніше ти нам вдома!


З Новим роком тебе, мамо мила,
Вітаю! Мрію про те -
Нехай веселощі з несамовитою силою
Раптом увірветься в чарівний твій дім!
Нехай воно там назавжди пропишеться!
Не даючи тобі сумувати!
Нехай вільно, легко тобі дихається!
Довго жити тобі і не хворіти!


Кружляє сніг і холодно сьогодні,
але мені з тобою так тепло,
І кажу я в свято новорічний -
Мені з мамою дуже - дуже пощастило..
Бажаю, щоб ти частіше посміхалася,
Нехай щасливим буде цей рік,
І все про що ти так давно мріяла,
Нехай у новому році відбудеться!


За вікном сьогодні снігова казка,
А на ялинці святковий наряд.
Але наймиліші усмішка ніжна,
І твій ласкавий, променистий погляд!
Без тебе мені свято не уявити.
В першу хвилину січня
Я поспішаю швидше тебе привітати,
З Новим роком, матуся моя!
Ти повір всім добрим прогнозам
Про здоров'я, щастя і любові!
І тоді здійсняться всі очікування,
Всі надії, мила, твої!


Немає нікого рідніше
У мене на світі.
Якщо тільки самого -
Маленькі діти.
У ці святкові дні -
Сміху та веселощів!
Від моєї душі прийми -
Безліч привітань.
З Новим Роком дорога!
Усміхайся частіше!
Роби справу наспівуючи
Життя від пісні - солодше!





Я з Новим Роком вітаю тебе, мамо!
Бажаю втілення мрії,
Щоб були діти, тобто ми, не так вперті,
Поради частіше слухали твої!
Щоб здоров'я міцніла з кожним роком,
Щоб були всі завдання по плечу,
Щоб місця в будинку не було негараздам,
Щоб ти була щасливою я хочу!


Дитинство згадати іноді приємно,
Але тому, на жаль, дороги немає;
Слів моїх ти не зрозумій перекручено,
Але вже мені не п'ятнадцять років!
Так що, людина рідний мій,
В шапці чи ні – я сам вирішу!
З Новим роком, дорога мама!
Не хворій і не сумуй, прошу!

Комментариев нет:

Отправить комментарий